از فيلا تا بوش

از فيلا تا بوش
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
آب بيش از حد وارد ماشين ظرفشويي و سطح آب بالا بالا هستند. احتمالا سنسور آب داراي يك مشكل و موفق به آب متوقف شود. سنسور نظارت بر كيفيت آب داراي يك مشكل. بهره برداري از اين سنسور اندازه گيري سختي، آلودگي و شفافيت در مرحله شستشو است. خشك كن سخت است. احتمالا فن سوخته است و تركيبات آن آسيب ديده است. شايد مشكل تنها از اتصالات فن است. البته، گاهي اوقات اين اشكال در سنسور فن است. ماشين ظرفشويي درست كار نمي كند چرا كه سطح آب در بشقاب است به اندازه كافي بالا نيست. اين فوران بسيار شبيه به E03 است و به احتمال زياد به همين دليل است. اين خطا به دليل عنصر ديگ بخار و در برخي از مدل هاي ماشين ظرفشويي، كه در آب گردش آب گرم به نظر مي رسد.

 

  

 

  يكي از محصولات زيبا و با كيفيت از اين يخچال نام تجاري پايين بوش است. در رنگ ها و اندازه هاي مختلف. راحتي بوش و رفاه شركت طراحي اين محصولات با كيفيت بالا و امكانات با توجه به نيازهاي مشتري و آخرين پيشرفت هاي تكنولوژيكي در جهان است. بوش يك شركت آلماني است، اما توليد برخي از محصولات خود را در لهستان، اسلووني، تركيه و چين است. اين امر منجر به يك توليد كننده جهاني منجر شده است. اما شركت ايران نيز است و نمايندگان بسياري از با مراجعه به آنها. تهران فروشگاه بوش يكي نمايندگان اين شركت بوش، ارائه مي دهد محصولات با نام تجاري از كوچك به بزرگ اشياء را براي مشتريان خود است. اگر شما به دنبال براي يك يخچال از اصل بوش با گارانتي رسمي و قيمت مناسب، و تهران بوش آنلاين و تحويل در كوتاه ترين زمان در مورد شما.

 

  

 

  در همين حال، مردم مقابله با يك ماشين ظرفشويي بزرگ است. مورد مي گويد كه ريختن مقدار زيادي از مواد شوينده مي تواند در پمپ هاي لباس هاي شسته شده تجمع مي يابد. راجرز به شما توصيه مي هميشه قبل از شما كار نمي كنند، مطمئن شويد كه دستگاه كامل است. اين كار نه تنها صرفه جويي آب و برق، بلكه بدان معني كمتر از ماشين و زندگي طولاني تر استفاده كنيد. علامت گذاري به عنوان McKleberry، معاون رئيس جمهور از باكو و بلومبرگ بازاريابي، مي گويد به تغيير ماشين و خروجي لوله هاي آب در هر 5 سال براي جلوگيري از تجمع كلسيم است. شما مي توانيد اين شلنگ تغيير دهيد و يا شما مي توانيد از تكنسين هاي درخواست كمك. كيفيت آب است دست شما نيست و بستگي به جايي كه شما زندگي مي كنند. اما آب سخت مي تواند مواد معدني در ماشين خود و لوله خود تجمع مي يابد. است وجود دارد، البته، به طوري كه ما مي توانيم آب نرم است. مانند استفاده از مواد شوينده حاوي نرم كننده آب، استفاده از فيلتر آب يا نرم كننده.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۴:۵۸ ] [ شيرگير ]
شايد مشكل سيم كشي يا لانه ميكرو سازنده. خطا E37 / F37: اين پيام معمولا به سنسور حرارتي NTC متصل مي شود و احتمالا به اين معني است كه اين سنسور آسيب ديده يا شكسته شده و بايد جايگزين شود. خطا E38 / F38: E37 F37 اشاره به E42 / F42: شستشو موتور الكتريكي به درستي كار نمي كند. ممكن است براي جايگزيني موتور ZAG لازم باشد. شايد هر دو نوار، اتصالات موتور و اتصالات TACO دشوار است. E43 / F43: E42 | F42 اشاره به ER44 / F44: E42 F42 اشاره به E47 / F47: احتمالا مشكل سنسور دما است. البته، احتمالا مشكل يك موتور الكتريكي است. E48 / F48 ERS: ولتاژ ورودي مي تواند بد باشد. شايد متر آسيب ديده باشد و بايد بررسي شود و احتمالا تعمير شود. E49 / F49 E49 / F49: احتمالا ولتاژ ورودي بسيار زياد است. E50 / F50: شستن يك موتور الكتريكي ممكن است به درستي كار نكند.

 

  

 

  كد خطاي F8 - خطاي اصلي ذينفع و صفحه نمايش (پانل) - بررسي سيم هاي ارتباطي - آسيب هاي الكترونيكي - دستگاه را از خروجي برق تقسيم كرده و با فروشگاه تعمير مجاز تماس بگيريد. كد خطا - مشكل اين خطا از هيئت مديره اصلي دستگاه است - دستگاه را از خروجي برق جدا كنيد و با فروشگاه تعمير مجاز تماس بگيريد. E7 خطا كد - اشكال اين آسيب غير عادي به سنسور حرارتي. اندازه اهميت سنسور بررسي مي شود - دستگاه را از خروجي برق جدا مي كند و به فروشگاه تعمير مجاز متصل مي شود. E9 خطا كد - اين يك زنگ درجه حرارت بالا است - ممكن است در هيئت مديره اصلي باقي بماند - دستگاه را از خروجي برق جدا كنيد و با فروشگاه تعمير مجاز تماس بگيريد. كد EC ERROR - اين خطا با زنجيره EEPROM همراه است. 5 در هر زمان، يخچال و فريزر يخچال و فريزر را خنك نمي كند و فريزر پس از ارائه باز كردن شير بسته مي شود.

 

  

 

  اگر مي خواهيد جنايت و لباس هاي شسته شده خود را انجام دهيد، مي توانيد اين كار را با تمرين گام به گام تمرين و ماشين لباسشويي انجام دهيد. اگر شما توانايي استفاده از ماشين لباسشويي خود را نداشته باشيد، مي توانيد از نمايندگي نصب، تعمير و خدمات خدمات زارين در هر منطقه در استان هاي مشهد، گرگان، شيراز، اصفهان، گيانان، تهران، آلباك، ورامين و نيز استفاده كنيد. ... چگونه ماشين لباسشويي را از بين ببريم؟ در بخش قبلي ما دلايل ماشين لباسشويي را ملاقات كرديم و در اين بخش ما مي خواهيم توضيح دهيم كه چگونه اين كار را براي شما انجام دهيم. در اين بخش، ما مي خواهيم ماشين لباسشويي را با ارزان ترين روش آموزش دهيم. اين راه حل باعث رسوب ماشين لباسشويي و در آخرين مرحله با اسفنج شما در حال حاضر آماده، تميز كردن ماشين لباسشويي و ماشين لاستيك و خشك آن را.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۳:۴۶ ] [ شيرگير ]
از سيستم ضد نشت، اگر آب از اين ماشين ظرفشويي عبور كند، به طور خودكار آب را كاهش مي دهد. SMS46NI01B ماشين ظرفشويي داراي قفل كودك است كه مانع باز شدن درب در محل كار مي شود. فناوري آب فعال در اين ماشين ظرفشويي علاوه بر كمتر آب و انرژي در طول شستشو باعث جريان آب هدفمند شده است، عملكرد پمپ و گرمايش سريع را بهبود مي بخشد. BOSCH BASH ماشين ظرفشويي BOSCH مدل SMS46NI01B داراي سنسور بار است كه مي تواند وزن ظروف را اندازه گيري كند و به دليل وزن ظروف مصرف شود. ماشين ظرفشويي SMS46NI01B داراي 3 سبد پخت شامل سبد پلاستيكي براي قاشق و چنگال و فولاد ضد زنگ براي ظروف است. اين بوش قادر به ايجاد ارتفاع سبد است كه مي تواند در اين دستگاه در اين تابع قرار گيرد. بوش بوش بوش Skwasher Bosch مدل SMS46NI01B داراي يك برنامه شستشوي پايدار، شستشوي اتوماتيك، شستن شيشه، شستشو اقتصادي، شستشو 1 ساعته، شستشو آرام و خاموش است.

 

  

 

  ديدگاه و تجربيات شما براي ما ارزشمند است! شما مي توانيد گفتمان آنلاين با IP و ساير كاربران را با به اشتراك گذاشتن نظرات و تجربه خود در پايان اين مقاله پرداخت كنيد. ماشين ظرفشويي چيست؟ ماشين ظرفشويي در بوش كجاست؟ سرويس ماشين ظرفشويي چگونه است؟ ماشين ظرفشويي بوش با محصولاتي كه در آن مارك هاي داخل و خارج از كشور وجود دارد، رقابت مي كند؟ چرا خريد ماشين ظرفشويي؟ ارزان ترين ظرف چيست؟ گران ترين ظرف چيست؟ متأسفانه، با توجه به ورود وسايل بحث برانگيز در كشور، اعتماد به فروشندگان و خريد با به راحتي خيالي كمي دشوار است و شما بايد هنگام خريد اصول يا محصولات جعلي مراقب باشيد. به همين دليل ما قصد داريم در مورد چگونگي پيدا كردن ظرفشويي بوش از غذاهاي جعلي بوش صحبت كنيم تا بتوانيم به شما كمك كنيم.

 

  

 

  اين تكنولوژي از طريق دو Ecoperfect و SpeedPerfect همراه با برنامه ها مشخص شده است، شما مي توانيد يكي از اين دو حالت را با توجه به انتظارات خود انتخاب كنيد. حالت EcoperFect براي مواردي كه مي خواهيد سواران اقتصادي و كاهش مصرف انرژي استفاده كنيد استفاده مي شود. فعال كردن اين گزينه در ماشين لباسشويي WAT28460GC 50٪ را در مصرف برق صرفه جويي خواهد كرد. در مواردي كه مي خواهيد در زمان كم شسته شود و عجله كنيد تا به لباس هاي پاك دسترسي داشته باشيد، گزينه SpeedPerfect را لمس كنيد. در اين مورد، زمان بهينه سازي به 65٪ خواهد شد. انتخاب اين حالت براي برخي از برنامه ها ممنوع است. تكنولوژي ActiveWater Plus نيز در ماشين لباسشويي WAT28460GC استفاده مي شود و به شما اجازه مي دهد تا آب را ذخيره كنيد. اين تكنولوژي، با توزيع مناسب آب بر روي سطح گلدان، باعث آب كمتر مي شود.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۲:۳۱ ] [ شيرگير ]
با توجه به اينكه يكي از اجزاي اصلي مورد استفاده در لوازم جانبي موتور مي تواند به دست آيد كه اين بوش 9 كيلوگرم عملكرد فوق العاده اي است. اين موتور عملكردي تا آنجا كه شما مي توانيد كودك را تنظيم كنيد و صداي اين محصول در محيط زيست شنيده نشود. حذف تسمه ها و قطعات اضافي و جايگزيني دائمي مغناطيسي اطمينان حاصل مي كند كه توليد صدا در حالت شستشو بسيار شنيده نمي شود. پوشيدن بين قطعات بسيار كم است، كه مي تواند براي سال هاي بسياري از كيفيت عالي استفاده شود. A قرار داده شده است مصرف انرژي در اين محصول 30٪ كمتر از معمول و استاندارد است. در سكوت Waw32560GC، Waw32560GC مورد استفاده قرار گرفت. بدن با ساختار ضد انعطاف پذيري علاوه بر زيبايي و لذت محصول، ميزان توليد صدا و نويز را كاهش مي دهد و عايق بندي در برابر توليد صدا خواهد بود.

 

  

 

  شرح محصول ماشين لباسشويي 32E90 با ظرفيت 10 كيلوگرم و البته، با تكنولوژي I-DOS، يكي از آخرين لباس هاي اين شركت آلماني است كه در رده مدل هاي منحصر به فرد يا منحصر به فرد آن قرار مي گيرد. نشان مي دهد

 

  

 

  به منظور جلوگيري از توسعه و گسترش فساد به علت ماده ي ديگر يخچال ها، بهتر است بخش خاصي از مواد مانند گوشت خام را در نظر بگيريد. اگر گوشت يا هر ماده ديگر آسيب ديده باشد، مي تواند فساد خود را در نزديكي ساير مواد انتقال دهد. كف هاي يخبندان خود را در ظرفيت خود پر نكنيد. بر خلاف فريزر، بايد مقدار زيادي از گردش خون سرد براي مواد داخل يخچال و فريزر وجود داشته باشد. اگر درجه حرارت بالاتر از نقطه بر روي موتور و مبرد ها فشار بيشتري را نشان مي دهد، كه باعث انرژي و انرژي بيشتري مي شود. غذا را در يخچال قرار ندهيد. همچنين قرار دادن كف در يك فاصله مناسب مي تواند به شما كمك كند از انرژي يخچال استفاده كنيد. هدف قرار دادن اين بخش حفظ ميوه ها و سبزيجات است. اين منطقه اختصاص داده شده به ميوه هاي ويژه و سبزيجات بايد مرطوب و سرد نگه داشته شود. اما به ياد داشته باشيد كه اين گذر با هر نوع ميوه و سبزيجات بهبود نخواهد يافت.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۱:۱۹ ] [ شيرگير ]
من هيچ مشكلي ندارم گور پدر دنيا فقط ميخندم ازين به بعد

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۴۶:۵۷ ] [ شيرگير ]

- سيستم جريان چندگانه هوا ( Multi Airflow System): اين سيستم باعث پخش و توزيع هواي خنك به صورت يكنواخت در تمامي قفسهها و بخشهاي يخچال ميشود. 2- سيستم نوفراست (No Frost): با وجود اين سيستم ديگر نگران برفك زدن طبقات بخش فريزر و مواد غذايي موجود در اين بخش نباشيد. 3- فناوري FreshSense: اين فناوري يا استفاده از حسگرهاي قوي هوايي ثابت در بخش فريزر و يخچال ايجاد ميكند. 4- نور پردازي LED: بوش جهت روشنايي فضاي داخلي انواع يخچال فريزر از لامپهاي ال اي دي استفاده كرده است كه حرارت كمي توليد ميكنند و عمر طولاني دارند. 5- فناوري VitaFresh Plus: اين فناوري در يخچال فريزر بوش سبب ميشود تا انواع ميوه و سبزيجات به ميزان دو برابر بيشتر از زمان معمول تازهتر بمانند. برند بوش (BOSCH) به عنوان يكي از با كيفيتترين برندهاي يخچال فريزر در دنيا محسوب ميشود و ميتوان گفت يخچال فريزرهاي برند بوش بعد از يخچال فريزرهاي آمريكايي بهترين يخچال فريزرهاي موجود در بازار ايران به شمار ميآيند. بدنه انواع يخچال فريز بوش كاملا مقاوم و مستحكم است و مدلهاي با بدنه استيل با استفاده از تكنولوژي نانو به صورت كاملا ضد لك هستند و در نتيجه ديگر نگران لك شدن بدنه دستگاه نباشيد.تعمير يخچال بوش را از نمايندگي هاي معتبر بخواهيد

اگر ماشين ظرفشويي را مستقيماً به برق وصل كنيد، ممكن است با خطاي E27 مواجه شويد. نوسان ولتاژ كه به صورت دوره اي در شبكه رخ مي دهد، مي تواند تأثير منفي قابل توجهي بر روي لوازم الكتريكي داشته باشد. حتي مي تواند باعث سوختن دستگاه شود. بنابراين اگر صفحه نمايش ماشين ظرفشويي شما اغلب ارور E27 را نشان مي دهد، دستگاه را با تنظيم ولتاژ مناسب به شبكه وصل كنيد تا مشكل حل شود. خطاي E31 مربوط به هيتر يا پمپ حرارتي قسمت زئوليت دستگاه مي باشد. اين ارور احتمالا به دليل وجود مشكل در اين ناحيه كه عموما در ادامه موجب نشتي و آبريزش ظرفشويي در اين بخش نيز مي گردد، شده و نهايتا موجب آسيب به هيتر يا پمپ مي گردد. ممكن است صرفا اتصالات هيتر جدا شده باشد. در اين صورت ابتدا اتصالات و سيم كشي ها را بررسي نماييد. سپس به كمك ولت متر يا اهم متر ولتاژ يا مقاومت هيتر را اندازه گيري نماييد و در صورت معلوم شدن خرابي اين قطعه، آن را تعويض نماييد.

با فشار دادن و نگه داشتن دستگاه به مدت چند ثانيه لباسشويي بوش شما ريست مي شود. ابتدا بايد دستگاه را خاموش نماييد. سپس آن را از برق بكشيد. در قدم بعدي بعد از چند دقيقه دوباره ان را به برق متصل كرده و روش كنيد. سپس درب لباسشويي را به تعداد 6 بار پشت سر هم باز و بسته كنيد. با اين عمليات لباسشويي شما ريست مي شود. ابتدا سعي كنيد لباسشويي را با استفاده از فناوري Self -Clean تميز نماييد. در قدم بعدي بايد دقت كنيد كه از مواد زبر براي تميز كردن لباسشويي استفاده نكنيد. با استفاده از يك پارچه نرم اين كار را انجام دهيد. جا پودري را خارج كنيد. با استفاده از يك فنجان سركه اين قسمت را تميز كنيد. در قدم بعدي نوبت به تميز كردن لاستيك دور درب لباسشويي مي رسد. در انتها نيز بدنه لباسشويي را با تركيب آب سركه تميز نماييد. حتما بعد از شستشو بايد لباسشويي را كاملا خشك نماييد. به بررسي نكات مهم براي استفاده بهينه از لباسشويي بوش پرداختيم. نكات مهم موجود در دفترچه راهنماي لباسشويي بوش در اين مقاله ذكر شد تا كاربران اين دستگاه از اين پس به راحتي از اين نكات براي اين منظور استفاده نمايند. همچنين رعايت اين نكات مي تواند باعث افزايش طول عمر استفاده از لباسشويي نيز شود.

Intensive 70 : اين برنامه براي شستشوي قدرتمند مورد ظروف مورد استفاده قرار ميگيرد كه دماي آب هنگام شستشو ۷۰ درجه سانتي گراد ميباشد. Eco 50 : اين برنامه به دليل صرفه جويي در مصرف انرژي به برنامه اقتصادي معروف ميباشد كه دما آب در آن ۵۰ درجه سانتي گراد است. Auto 45-65 : اين حالت برنامه شستشو را به صورت خودكار انجام ميدهد و دماي آب بين ۴۵ الي ۶۵ درجه سانتي گراد متغيير ميباشد. VarioSpeed Plus : كاهش زمان شستشو تا يك سوم توسط اين برنامه كمكي موجب صرفجويي در زمان خواهد شد. HygienePlus : اين برنامه با درجه حرارتي ۷۰ درجه سانتي گراد و آبكشي طولانيتر موجب از بين رفتن تمامي باكتريها خواهد شد. ExtraDry : اين برنامه براي خشك كردن اضافه مورد استفاده قرار ميگيرد. يكي از بهترين محصولات حال حاظر شركت بوش آلمان ميباشد. اين ظرفشويي با داشتن ۶ برنامه شستشوي اصلي و ۳ برنامه شستشوي ويژه ميتواند كمك زيادي به شما در شستشوي ظروف انجام دهد بنابراين اگر قصد خريد ماشين ظرفشويي بوش را داريد اين محصول ميتواند پاسخگوي نيازهاي شما باشد.

ماشين لباسشويي بوش مدل WAW32560GC به خاطر داشتن تكنولوژي پيشرفتهتر در سري 8 لباسشوييهاي ساخت بوش قرار داده شده است. لباسشوييهاي سريهاي 4 و 6 نيز به ترتيب قبل از اين محصول توليد شدهاند كه هر يك از آنها نيز با تكنولوژيهاي مشابه توليد شدهاند. به طور كلي تمام محصولات و مدلهاي لباسشويي بوش كه با WAW شروع ميشوند جز محصولات سري 8 تعريف شدهاند. در مجموع لباسشوييهايي كه داراي ويژگيهاي به روزتري هستند جز سري ۸ قرار ميگيرند. ماشين لباسشوييهاي سري 8 داراي ويژگي و امكاناتي هستند كه لباسشويي مورد بحث ما نيز شامل آنها ميشود اما به طور كلي برخي ويژگيهاي اين سري شامل موارد زير ميباشند. مونتاژ اين نوع از لباسشوييها توسط شركت آلمان انجام شده است. در هنگام خريد نكاتي است كه مورد توجه خريدار و مصرف كننده قرار ميگيرد. اين نكات باعث ميشود تا انتخاب درستي نسبت به خريد محصول مورد نظر خود داشته باشند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۱۲:۱۸ ] [ شيرگير ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب