از فيلا تا بوش

از فيلا تا بوش
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
در اين سيستم با تركيب شوينده با آب و توليد همزمان ميليونها حبابي كه با فشار به تار و پور لباس نفوذ ميكنند، لكه زدايي و شستشوي عميق لباسها بي هيچ مشكلي انجام ميشود. در اغلب مدلهاي ماشين لباسشويي اسنوا سيستم حباب ساز تعبيه شده و خيال كاربر را بابت شستشوي مناسب لباسها راحت خواهد كرد. شركت اسنوا مكانيزم ويژهاي براي تست كاركرد محصولات پس ازمونتاژ در نظر گرفته است. در اين سازوكار هر محصول پس از تكميل فرآيند مونتاژ به بخش تست منتقل شده و زيرذره بين متخصصان اين شركت قرار ميگيرد. البته مهندسان اين شركت ايراني به همين يك مورد بسنده نكرده و در نهايت چند لباسشويي آماده شده را به صورت رندوم انتخاب كرده و آنها را امتحان ميكند تا خطا و مشكل فني به خانه مشتري راه پيدا نكند. اين برند ايراني براي پوشش سطح محصولات به خصوص لباس شويي اسنوا از رنگ و لعاب نانو كمك گرفته كه توسط تكنيكهاي مغناطيسي با فرمولاسيون اختصاصي روي آنها پخش شده و نسبت به نمونه پوششهاي معمولي چند گام جلوتر هستند.

توضيح اين كد خطاها ميتواند به شما براي عيب يابي كدهاي خطاي ماشين لباسشويي LG كمك كند. ماشين هاي لباسشويي LG، صنعت را به سوي تكنولوژي طراحي پيشرفته هدايت ميكند. اين ويژگي ها ميتوانند بسيار مؤثر باشند، اما در عوض ميتواند هنگامي كه سعي به حل كردن مشكل داريد بسيار مشكل آفرين باشد. بسياري از مشكلات به وجود آمده براي ماشين هاي لباسشويي مستلزم تنها نكات نگهداري صحيح آن است. هميشه كتاب راهنما را براي حل مشكلات پيش آمده در دسترس داشته باشيد. همچنين مي توانيد براي يادگيري بيشتر در دوره آموزش تعميرات لوازم خانگي آموزشگاه فن آموزان شركت نماييد. در هنگام استفاده از ماشين لباسشويي LG، رعايت نكات ساده اي ميتواند از بروز مشكلات بزرگ قبل از شروع به كار جلوگيري كند. رعايت اين نكات در استفاده از ماشين بسيار مهم و ضروري ميباشد. ماده پاك كننده يكي از مهم ترين بخش هاي شستشو است. در ماشين هاي LG استفاده از مواد شوينده با كارايي بالا در همه ماشين هاي با عملكرد بالا توصيه ميكند. به خاطر عملكرد بالاي ماشين ها، با تمركز بالا بر روي لكه ها از آب كمتر براي شستشو استفاده ميشود.

شويند ها حلال هايي دارند كه باعث حل شدن و كنده شدن ذرات چسبيده غذا مي شوند و كمك ميكنند اين ذرات سريع تر از ظروف جدا شده و از بين بروند. شما نميتوانيد از هر نوع پك جرم گيري ماشين ظرفشويي استفاده كنيد، فقط شوينده هايي كه فرمول مخصوص براي ماشين هاي ظرفشويي را دارند بايد استفاده شوند. شوينده هاي ديگه به ظروف آسيب ميرسانند يا كف زيادي توليد ميكنند كه از دستگاه سرريز مي شوند. اين كه چه نوع از شوينده رو انتخاب نماييد (قرص، پودر يا ژل ) كاملا به انتخاب شما بستگي دارد. هيچكدام از جرمگير هاي ماشين ظرفشويي نسبت به ديگري برتري نداشته و تفاوتي از نظر كارآيي نخواهند داشت. مشكلي كه بيشتر افراد با ماشين هاي ظرفشويي دارند، تميز نشدن ظروف هستند. مشكلاتي مثل باقي ماندن ذرات غذا يا ته نشين شدن شوينده. ممكن است مشكل از فشار آب باشد، احتمالاً بايد دريچه ورودي آب رو تعويض نماييد.

به اين ترتيب توانسته رضايت بخش زيادي از خريداران محصولات خود را جلب كند و در خدمات پس از فروش يك پله بالاتر از رقيبان خود باشد. تعداد زيادي از محصولات اين شركت در اكثر فروشگاههاي لوازم خانگي وجود دارد و همين موضوع سبب شده است تا مشتريان بسياري از خدمات و محصولات آن استفاده كنند. طراحي منطبق با تكنولوژي روز دنيا در كنار استانداردهاي اروپايي، برگ برنده اين برند در توليد است. پيروي از دانش فني شركت AEG و همكاري در توليد محصولات با شركت بتاكوي ايتاليايي، يخچال هيماليا را از رقبا متمايز كرده است. در واقع ميتوان ادعا كرد محصولاتي كه تحت برند ايراني Himalia طراحي و به بازار عرضه ميشوند، تلفيقي از المانهاي كيفيتي برند آلماني AEG و بتاكوي ايتاليا است. همچنين اخذ گواهينامه بينالمللي ايزو 9001 و 2000 نيز در كارنامه درخشان اين برند ايراني حائز اهميت است. غيرممكن است شعار اين برند را به خاطر نداشته باشيد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۷:۱۱ ] [ شيرگير ]
شركت هيماليا در محصولات خود از موتور و كمپرسور هايتك كره/چين استفاده ميكند. موتور هايتك يكي از پر استفاده ترين و متداول ترين كمپرسورهاي يخچال فريزر در بازار ايران است. موتور هايتك استفاده شده در يخچال هيماليا مناسب مناطق گرمسيري و نيمه گرمسيري است كه در آب و هواي خشك كشورمان به خوبي هر چه تمام تر كارايي خود را نشان ميدهد. گارانتي و ضمانت 30 ماهه يخچال و 60 ماهه كمپرسور ميتواند تا مدت زيادي خيال شما را راحت كند. يخچال هيماليا خوبه يا نه؟ ماجراي موفقيتآميز برند هيماليا از دهه 50 شروع شد. شركت پس از توليد يخچالهاي صنعتي و فريزرهاي صندوقي در سال 1360، با توليد يخچال فريزر خانگي در دهه 70 به استقبال منازل ايراني رفت. قريبا اكثر كساني كه به دنبال خريد يخچال فريزر بودهاند نام اين برند را شنيدهاند يا محصولات اين شركت را در فروشگاههاي معتبر لوازم خانگي ديدهاند. محصولات اين كارخانه جزو محصولات ، باكيفيت و پرتقاضا هستند. تقريبا تمامي مطالب گفته شده و همچنين نظرات خريداران كيفيت بالاي آن را تاييد خواهد كرد. محصولات شركت هيماليا داراي 30 ماه گارانتي هستند.

Handpresso با راندن آب گرم درون قهوه با فشار هوايي كه به صورت دستي توسط كاربر اعمال مي­شود، كار مي­كند. در مقايسه با بسياري از دستگاه­هاي اسپرسوساز قابل حمل ديگر، استفاده از Handpresso بسيار پيچيده است. همچنين اسپرسوي توليد شده توسط آن در مقايسه با رقبا ضعيف­تر است. دستگاه Bodum Travel Press اساساً يك French Press قابل حمل است. اين قهوه ­ساز از فولاد ضدزنگ دوجداره عايق ­دار ساخته شده است، كه براي خوب و گرم نگه داشتن قهوه مناسب است. شما مي­توانيد از Bodum Travel Press براي تهيه و نگهداري قهوه خود استفاده كنيد. ابتدا، شما فقط قهوه را مانند French Press دم مي­كنيد. پس از فشار دادن دكمه پيستون، درب را بپيچانيد و همه چيز تمام است! البته ممكن است درب آن كمي نشتي داشته باشد بنابراين آن را در كنار وسايل ديگر خود نگه نداريد! Bodum Travel Press يك گزينه شسته و رفته براي طرفداران قهوه­سازهاي دستي است. تنها عيب اين دستگاه اين است كه نمي­توان از ورود تفاله به قهوه جلوگيري كرد، و اگر بعد از دم كردن قهوه سريع نوشيده نشود موجب تلخي مي­شود. اين دستگاه راه ديگري براي دم كردن قهوه در سفر است.

سبد كارد و چنگال دستهدار و قابل جابجايي در فضاي داخلي ظرفشويي 26423 بكو، مسلماً نقطه قوتي در طراحي داخلي آن است. بكو ميگويد سبد كارد و چنگال در مجموع خيلي كاربرديست و بيشتر مواقع به آن نياز خواهيد داشت اما خب زمانيكه قصد داريد اقلام بزرگتر را در قفسه پايين جا بدهيد مقداري محدوديت ايجاد ميكند. سبد كارد و چنگال كشويي كه بكو در اين ظرفشويي تعبيه كرده است يك راهحل خلاقانه است. در واقع شما ميتوانيد اين قسمت را به راحتي به چپ و راست حركت دهيد. با اين كار ميتوانيد فضاي بيشتري را براي جاگيري قابلمه و تابه در سبد پاييني فراهم كنيد. مخزن مواد شوينده در داخل و بر روي قسمت بالاي درب ظرفشويي بكو 26423 نيز طراحي هوشمندانهاي دارد. اين قسمت نيز كه به حالت كشويي طراحي شده است به راحتي قابل باز شدن است. براي باز كردن درب اين مخزن و افزودن مواد شوينده به آن اصولاً نيازي نيست به انگشتان خود فشاري وارد كنيد.

جنس بدنه اين يخچال فريزر ورق گالوانيزه خود رنگ كره اي است كه علاوه بر اين كه باعث شده جلوه زيبايي داشته باشد، براي مناطق مرطوب هم مناسب است. اسنوا يا به اختصار اركان ساختار نوين ايرانيان يكي از شركت هاي موفق در توليد بهترين يخچال فريزر ايراني است كه كيفيت يخچالي اسنوا داراي سطح متوسط رو به بالا هستند. استفاده از لامپهـاي LED براي روشنايي، زيبايي در ساختار بيروني و داخلي، عدم ايجاد برفك، داراي بازه قيمتي مناسب نسبت به مدل هاي مشابه و … خريد يخچال فريزر اسنوا را هيجان انگيز تر كرده است. يخچال فريزر اسنوا دوقلو مدل S6-0180 سري نيو كويين يكي از پرفروش ترين و بهترين يخچال فريزر ايراني است داراي برچسب انرژي A مي باشد. يخچال اين دستگاه داراي ظرفيت 368 ليتر و داراي 5 كشو با 2 محفظه ميوه و4 محفظه روي درب است. سيستم سرمايش فريزر 0180TI ، صددرصد بدون برفك است و يخساز آن مكانيكي و با مخزن بزرگ ذخيره يخ است.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۵:۵۵ ] [ شيرگير ]
حتما بخوانيد: راهنماي خريد يخچال فريزر به همراه اطلاعاتي كه هيچ جاي ديگري پيدا نخواهيد كرد! بدنهي يخچال فريزر سايد باي سايد امرسان از جنس ورق فولادي ساخته شدهاست. ورق فولادي در برابر خوردگي و زنگزدگي بسيار مقاوم است. اين ويژگي باعث ميشود تا به راحتي بتوان از اين يخچال، بدون نگراني بابت زنگزدگي، در محيطهاي مرطوب و شرجي هم استفاده كرد. اين دستگاه در دو رنگ سفيد و نقرهاي توليد ميشود. رنگ الكترواستاتيك استفاده شده، بدنهي دستگاه را بيش از پيش در برابر خوردگي و زنگزدگي مقاوم كردهاست. در طراحي اين محصول عنصر سادگي مورد توجه قرار گرفتهاست. طراحي سادهي اين محصول، هماهنگي آن را با ساير اجزاي آشپزخانه آسان ميكند. بر روي نماي بيروني دستگاه تنها آبريز آبسردكن و دريچهي هومبار خانگي قرار گرفتهاست. با دستگيرههاي بلند و كشيده، هرچقدر هم توي در يخچال يا فريزر مواد غذايي وجود داشته باشد و سنگين باشد، باز كردن در كار سختي نخواهد بود.

ظرفشويي SMS88TI36E بوش | اين ظرفشويي SMS88TI36E داراي امكانات و ويژگي هاي بي نظيري است كه يك تجربه شستشوي عالي را براي ظروف شما به ارمغان خواهد آورد. قيمت ظرفشويي بوش SMS88TI36E نسبت به بقيه مدلهاي بوش كمي بالاتر است اما در عوض از امكانات و برنامه هاي شستشوي متنوع تري بهره مي برد. در ادامه قصد داريم به بيان مشخصات اين ماشين ظرفشويي بپردازيم كه يكي از مدلهاي محبوب اين كمپاني مي باشد. اين ظرفشويي داراي 13 مكان مختلف براي بارگذاري ظروف مي باشد و مناسب خانواده هاي پرجمعيت مي باشد. اين مدل از نوع ظرفشويي هاي مبله و ايستاده مي باشد و با توجه به اندازه هاي استانداردي كه دارد به راحتي مي تواند در هر آشپزخانه اي قرار بگيرد و فضاي بسيار كمي اشغال كند. ظرفشويي SMS88TI36E به رنگ نقره اي مي باشد كه به آساني با ساير لوازم آشپزخانه شما ست خواهد شد. يك نمايشگر ديجيتالي مشكي رنگ در قسمت بالايي بر روي بدنه دستگاه قرار گرفته است كه برخي اطلاعات شستشو نظير زمان باقي مانده فرآيند شستشو را نمايش مي دهد.

قهوه به آرامي وارد قوري ميشود. اين قهوه ساز كوچك است اما كارايي خيلي خوبي دارد. قهوه ساز متئو مدل MCM 60 براي افرادي است كه ميخواهند طعم بينظير قهوه را بچشند و نميخواهند براي درست شدن آن مدت زمان زيادي صرف كنند. بدنه اين قهوه ساز از جنس پلاستيك است و وزن آن بسيار سبك است. قوري شيشهاي آن مقاوم به حرارت است. مخزن آب آن در بخش پشتي قرار دارد و به طورت دستي پر ميشود. مخزن آب قهوه ساز متئو مدل MCM 60 مدرج شده تا ميزان آبي كه در داخل آن ميريزيد، مشخص شود. مخزن قهوه اين دستگاه در جلوي آن و بالاي قوري قرار دارد. بعد از آن كه فيلتر را داخل مخزن قرار داديد، قهوه به درون آن ريخته ميشود و دستگاه روشن ميشود. بعد از اين كه آب داخل مخزن جوش آمد به مخزن قهوه ميرود تا قهوه را آماده كند و نوشيدني نهايي وارد قوري ميشود. قهوه آماده شده را هر زمان كه خواستيد ميتوانيد مصرف كنيد.

پمپ در قسمت زيرين ماشين ظرفشويي ال جي قرار دارد و معمولا شامل دو بخش جداگانه است؛ بخشي براي شستشو يا چرخش و بخش ديگر براي تخليه آب و خشك كردن مي باشد. يكي ديگر از دلايل صداي غير معمول ظرفششويي ال جي مي تواند از بازوي آب پاش غير متحرك يا حلقه ي چرخان آن باشد. اين قطعات حلقه هاي پلاستيكي اي هستند كه بازوي آب پاش را هدايت مي كنند و اين بازو ها بر روي اين قطعات چرخش دارند. هر يك از اين قطعات مي توانند شل شده يا فرسوده شوند و باعث عملكرد نادرست بازوي آب فشان شود. ⦁تعميرات ماشين ظرفشويي ال جي كه آب را تخليه نمي كند. يكي از علت هاي اصلي ماشبن ظرفشويي ال جي كه آب را تخليه نمي كند،گرفتگي فيلتر است. در تعمير ظرفشويي ال جي در اولين اقدام شما بايد بررسي فيلتر در مخزن باشد. ممكن است پمپ تخليه ماشين ظرفشويي ال جي شما خراب باشد.پمپ هاي شستشو و تخليه بر روي يك ماشين ظرفشويي در بعضي اوقات به مخزن متصل مي شوند و بنابراين هميشه در انتهاي ماشين ظرفشويي قرار دارند . يكي از كارهايي كه در تعمير ماشين ظرفشويي ال جي كه مشكل تخليه دارد ابتدا پمپ تخليه را خارج كرده و سپس آن را تعويض مي كنند.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۴:۳۲ ] [ شيرگير ]
فشار آب همچنين باعث چرخش دسته هاي نگهدارنده اسپري جت ها مي شود، درست مثل آب پاش چمن. وقتي شستشو و آبكشي تمام شد،آب در مخزن پايين تخليه مي شود، از آنجا پمپ، آبها رو به بيرون از دستگاه هدايت ميكند. با توجه به نوع ماشين ظرفشويي، تخليه آب ممكن است داخل لوله هاي زير سينك بروند، يا با يك شلنگ تخليه به سمت سينك هدايت شود. آخرين مرحله در چرخه شستشو، چرخه انتخابي خشك كردن است. المنتهاي گرم كننده زير دستگاه هواي داخل را براي خشك شدن ظرفها گرم ميكنند. بعضي از مدل ها اجازه ميدهند ظروف خودشان خشك شوند تا انرژي كمتري مصرف گردد. ماشين ظرفشويي پيچيدگي زيادي ندارد. در بخش بعدي، نگاهي به بخشاي اصلي يك ماشين ظرفشويي ميندازيم. ساز و كار كنترل در داخل درب و در پشت پنل كنترل انجام مي شود. بسياري از قطعات از سيستم الكترومكانيكي ساده اي استفاده ميكنند : يك تايمر كه نشان ميدهد هر مرحله چقدر زمان ميبرد و هر عملكرد را در زمان مناسب فعال ميكند (مثل عملكردهاي پخش كردن شوينده، اسپري شستشو و تخليه). بعضي از مدل هاي ماشين ظرفشويي كه قيمت بالاتري دارند ممكن است سيستم كنترلي هوشمندي (كامپيوتري) داشته باشند.

در محفظهي اين محصول 3 قفسه قرار گرفتهاند كه امكان چينش ظرفها را در اندازههاي و شكلهاي مختلف فراهم خواهد كرد. اين ماشين ظرفشويي 14 نفره ميباشد و اين امكان را به شما خواهد داد تا ظرفها را در حجم بالا توسط آن شستشو دهيد. طراحي on-the-fly با قفسههاي طبقه بندي شده اين امكان را فراهم خواهد كرد تا به راحتي ظرفها را در آنها بچينيد. اين قفسهها قابليت تنظيم ارتفاع را دارند، از اين رو شما ميتوانيد ظرفهاي بزرگ را نيز در قفسهها جاي دهيد. قابليت تنظيم ارتفاع مربوط به قفسهي بالايي است كه شما ميتوانيد ارتفاع آن را در سه سطح تنظيم نماييد. حضور ريلهاي كارآمد در كنار قفسهها امكان جابجايي آنها را راحت خواهد كرد. قفسهي بالايي براي جايگذاري كارد و چنگال مناسب خواهد بود و همچنين شما ميتوانيد براي قرار دادن فنجان و استكانهاي با ارتفاع كم نيز از اين قفسه سود ببريد. طراحي داخلي در ماشين ظرفشويي 14 نفره ال جي DFB425FP به شيوهي نوين و جذاب قرار گرفته است تا تعداد بالايي از ظروف را در آن چيده و شاهد تميزي فوقالعاده در آنها باشيد. قابليت جذاب ديگري كه در محفظهي داخلي به چشم ميخورد، حضور بازوهاي شستشو دهنده در اين بخش ميباشد.

اگر به ميزان قبض آب و برق اهميت ميدهيد و محيط زيست برايتان اهميت دارد، اين جدول كمك ميكند كه مدل درستي رو انتخاب كنيد. چقدر ميتوانيد براي يك ماشين ظرفشويي مدرن هزينه كنيد؟ يك مدل قوي با عملكرد خوب بدون هيچ ويژگي و آپشن اضافي نزديك به ۲۰۰ دلار قيمت دارد. مدل هاي با قيمت ۳۳۰ تا ۷۰۰ دلار، مدل هايي اند كه مراحل اضافه تري دارند، قفسه هاي قابل تنظيم، مخزن بزرگتر و مواد تشكيل دهنده ي بهتري دارند. ماشين ظرفشويي هاي اروپايي ۲۰۰۰ دلار قيمت دارند و تمام امكانات و ويژگي ها را دارند،مثل نرم كننده آب و سنسور تميزي آب. مقررات دولتي تا حد زيادي عملكرد ماشين هاي ظرفشويي را بالا برده است، مگر اين كه مدل دستگاه شما براي قبل از ۱۹۹۰ باشد. با استفاده از ماشين ظرفشويي در مصرف آب و انرژي، و البته وقت هم صرفه جويي مي شود. اين بستگي به ويژگي هاي ماشين ظرفشويي شما دارد، برخي افراد آب و زمان بيشتري براي شستشو مصرف ميكنند.

راه حل: براي برطرف كردن ارور PF در خانه يك پريز برق ديگر را امتحان كنيد، شايد برق رساني آن پريز در منزل با مشكل مواجه شده باشد. در مرحله بعد سه راهي يا محافظ برقي كه ماشين به آن متصل است را عوض كنيد و اگر مشكل همچنان پابرجا بود، با مركز خدمات مشتريان تماس گرفته و از آنها كمك بخواهيد. علت: دليل مواجه شدن با كد خطاي CL ماشين ظرفشويي ال جي فعال بودن قفل كودك دستگاه است. راه حل: براي حل اين مسئله و رفع ارور CL فقط كافي است كلي قفل كودك دستگاه (Child Lock) را به مدت 3 الي 5 ثانيه نگه داريد تا اين قابليت خاموش شود و باقي كليدها فعال شوند. علت: كد خطاي F ماشين ظرفشويي ال جي پس از انتخاب برنامه شستشوي Auto نمايش داده مي شود. زماني كه سنسور تميزي در حال اندازه گيري ميزان چرب بودن ظروف و تنظيم زمان و دماي شستشو متناسب با آن است.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۳:۱۵ ] [ شيرگير ]
نكته ديگر آن كه شما پس از اتمام كار خود مي توانيد سيم چاي ساز را در محفظه مخصوص خود جمع كنيد.اگر قصد خريد چاي ساز بوش مدل BS-1611 را داريد. اين مدل داراي توان 2000 وات مي باشد كه در كشور جمهوري چك تحت نظارت مستقيم مهندسين آلمان ساخته مي شود. دقت فرماييد كه اين مدل فقط در اين كشور توليد مي شود. اين مدل داراي يك كتري با ظرفيت 2 ليتر و قوري پيركس با ظرفيتي معادل 1 ليتر مي باشد. اين كتري كه داراي بالاترين ظرفيت مي باشد. داراي سيستم خاموشي خودكار (AutoOff)، عملكرد گرم نگهدارنده خودكار، پايه 360 درجه و فيلتر رسوب گير مي باشد. اين دسته از محصول از معتبرترين و بهترين برند لوازم خانگي دنيا يعني بوش به شما اين امكان را مي دهد. كه خيلي فوري يك نوشيدني گرم براي خود مهيا كنيد. خريد چاي ساز بوش مدل BS-1611 به شما اين امكان را مي دهد كه از كتري آن با درب مجزا به منظور درست كردن آب جوش استفاده نماييد.

شركت اسنوا گروه كالايي لباسشويي برند BOST (برخي افراد به اشتباه ماشين لباسشويي بوست ميگويند) را در ظرفيت هاي 5، 6 و 7 كيلوگرمي توليد و روانه بازار ميكند. اين ظرفيت شستشو مناسب براي خانوادههاي كم جمعيت، زوج هاي جوان و افراد مجرد است. البته ماشين لباسشويي دوقلو برند بست ظرفيت شستشوي 9/6 كيلوگرم لباس را دارد و مناسب خانوادههاي پرجمعيت و شستشوي پتو است. قيمت ماشين لباسشويي بست در مقايسه با ساير برندهاي موجود در بازار مناسب به نظر ميرسد. در اين مقايسه بايد امكانات اصلي، ساختار و طراحي محصول، امكانات اضافي و جانبي، خدمات پس از فروش و ارزش برند را مد نظر قرار داد. ميتوان برند بست را يك تازه وارد در لباسشويي هاي كوچك و ارزان قيمت دانست كه ميخواهد بازار را در دست بگيرد و تبديل به يكه تاز ميدان شود. فروشگاه بهار طبق رسالت خود محصولات بست را ارزان ترين قيمت به دست مصرف كننده نهايي ميرسد. عدم وجود واسطه ها و خريد مستقيم سبب ميشود قيمت ماشين لباسشويي بست در فروشگاه بهار در مقايسه با ساير فروشگاه ها ارزان باشد و در اين بين مصرف كننده و خريدار نهايي كمال استفاده را ببرد.

براي تهيه كف كردن شير نيز ميتوانيم از برخي از قهوه سازهاي حاوي سيستم ترموبلاك استفاده كنيم كه نياز به حرارت تقريباً ۱۲۰ درجه دارند. پرتافيلتر در اسپرسو ساز: پرتافيلتر قسمت متحرك قهوه ساز است كه درون آن سبد قرار ميگيرد. پودر قهوه درون سبد آن ريخته ميشود. معمولا پرتافيلترها داراي يك دسته پلاستيكي يا چوبي هستند. هد گروپ در اسپرسو ساز: به محفظهاي كه آب با فشار وارد آن ميشود و پرتافيلتر درون آن قرار ميگيرد هد گروپ گويند. اكثر قهوه سازهاي خانگي داراي يك هد گروپ هستند؛ اما نمونههاي صنعتي آنها از يك تا شش هد گروپ بسته به ظرفيت خود دارند. آسياب قهوه اسپرسو ساز: خيلي از افراد معتقدند كه از قهوهي تازه آسياب شده اسپرسو بهتري ميتوان تهيه كرد. تنها برخي از قهوه سازهاي بازار از اين قابليت برخوردار هستند. قهوه سازهاي با قابليت آسياب قهوه قيمت بالاتري نسبت به سايرين دارند. فيلتر آب اسپرسو ساز: قهوه سازهايي كه مجهز به فيلتر آب هستند، كمترين تغيير را در طعم و عطر قهوه ايجاد ميكنند.

بهاينترتيب كه هنگام قراردادن و برداشتن آن از روي كتري بايد كليد اطمينان آن را فشار داده تا قفل و يا باز شود. هنگاه دمكردن چاي بهخاطر وجود بخار با درجهي 90 كه قوري روي آن قرار گرفته چاي بهخوبي دم ميكشد. حجم آب كتري 1.7 و حجم قوري اين چايساز 0.8 ليتر است. اين چايساز در مقايسه با نمونههاي مشابه داراي كيفيت مناسب و كارايي بالايي است. چايساز مدل «TS 060» يكي دستگاههاي كارآمد و خوشساخت توليد شده توسط شركت «فلر» است. اين دستگاه با داشتن كتري استيل مقاوم و ضدزنگ با گنجايش 1.9 ليتر و قوري شيشهاي مقاوم به حرارت كه ميزان 1.1 ليتر آب را در خود جاي ميدهد، ميتواند انتخابي مناسب براي استفادههاي خانگي باشد. كتري و قوري چايساز TS 060 روي هم قرار ميگيرند و جاي زيادي را هم در آشپزخانه شما اشغال نميكنند. كتري اين چايساز كه بر روي پايهي اصلي قرار ميگيرد قابليت چرخش 360 درجهاي را روي پايه دارد. اين ويژگي به راحتي بيشتر كار با دستگاه ميانجامد و چايساز TS 060 را به گزينهاي مناسب براي افراد راست يا چپدست تبديل كرده است.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۱:۵۵ ] [ شيرگير ]
اين برفك به دليل نشتن هواي گرم روي لولههاي سرد بود كه دمايي متفاوت ايجاد ميكرد. امروزه اين لولهها از فضاي دروني خارج شده و زير عايقي قرار گرفتهاند. اين لولهها دور تا دور يخچال فريزر دوقلو 15 فوت امرسان و در كنار قفسهها گردش پيدا ميكنند و در صورت تبخير با گاز يخچال دوباره پر ميشوند. اين سيستم يخچال را هميشه خنك نگه داشته و حتي با بازماندن درب براي چند دقيقه هواي آن گرم نميشود. در هواي گرم تابستان فراهم بودن آبي خنك بسيار ارزشمند است. در گذشته افراد كلمني را آب كرده و در اختيار اعضاي خانواده قرار ميدادند اما با پيشرفت تكنولوژي اين سيستم به داخل يخچال هدايت شده است تا خنكي موردنياز از فضاي آن فراهم شود. برخي از يخچالها داراي شلنگي هستند كه به شهري متصل ميشود از اين رو هميشه آب خنك فراهم است. در اين مدل از يخچال فريزر امرسان تا مادامي كه محفظه پر است آب خنك در دسترس قرار دارد. يكي از مزيتهاي قرارداشتن آبريز روي يخچال فريزر دوقلو 15 فوت امرسان وجود اهرمي است كه براي پر كردن ليوان بايد آن را فشار داد.

جنس ايراني با كيفيت و قيمت مناسب حداقل مطمئن هستيم تو اين بازار كه اجناس خارجي امكان تقلب توشون زياده اين محصول ايراني هست اميدوارم سالها كار كنه. ور كل يه دستمريزاد به توليد كننده، كيفيت ساخت و قطعات به نظرم در سطح قابل رقابت با محصولات مشابه هست و ميشه گفت خيلي خوبه! در كل مصرف و صدا و شستشو قابل رقابت و خوبي داره! من اين ظرفشويي رو بنا ب نظر كاربران خريدم.تو عكس قشنگتره.دكمه هاي لمسي و كيفيت مناسب داره.هنوز نصب نكردمش. اميدوارم بعد از استفاده نظرم مثبت بمونه. ازونجاييكه خودم خيلي در مورد خريد ظرفشويي تحقيق كردم و از كامنت هاي دوستان تو ديجي كالا كمك گرفتم خواستم نظرمو بگم. خودم اصصصلا فك نميكردم بلندي مثل پاكشوما بتونه با برندهاي خارجي رقابت كنه. حتي به فكر خريد از بانه هم افتادم.ولي متاسفانه الان بازار لوازم خانگي خارجي به شدت افت كرده و اجناس فيك و بي كيفيت زياد شده.

برنامههاي متنوع اين مدل يكي از نكات مثبت آن محسوب ميشوند كه آزادي عمل زيادي در اختيار كاربر قرار ميدهند. اين برنامهها طوري طراحي شدهاند كه براي شرايط مختلف و انواع لباس و حالت شستوشو قابل استفاده باشند. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت و خريد ماشين لباسشويي پاكشوما روي دكمه زير كليك كنيد. ماشين لباسشويي مدل FTU 4713 از جمله محصولات شركت جنرال آدميرال ميباشد. اين ماشين لباسشويي داراي برنامههاي شستشوي متفاوتي است كه توسط دكمهها و پيچ تنظيم جلوي دستگاه، قابل انتخاب است. همچنين در قسمت جلوي اين ماشين لباسشويي يك LCD وجود دارد كه از طريق آن برنامهها و آپشنهاي مورد استفاده، نمايش داده ميشود. ظرفيت ديگ اين محصول ۷ كيلوگرم است و از يك موتور با كاركرد 1400 دور در دقيقه بهره ميبرد. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت و خريد ماشين لباسشويي پاكشوما روي دكمه زير كليك كنيد. ماشين لباسشويي مدل SWM-84516 از محصولات اسنوا است كه با ظرفيت ۸كيلوگرم طراحي و روانه بازار شده است. اين لباسشويي از نوع درب از جلو است. درب از جلو باعث شده به راحتي بتوانيد در فضاهايي كه بالا لباسشويي كابينت قرار دارد آن را جاي دهيد.

لازم نيست با اين كيسهها، برنامه شستشو خاصي را روي ماشين اعمال كنيد. اگر از ابتدا تا به اينجا، مقاله را دنبال كرده باشيد، ميبينيد كه در هر برنامه شستشو دماي آب مناسب را ذكر كردهايم. حتي براي شستشوي كفش و پتو نيز، دماي مناسب آب را گفتهايم. در برچسب لباس، كفش و پتو نيز، دماي مناسب شستشو برحسب جنسي كه دارند ذكر شده است. به طور كلي نبايد، استفاده از دماي آب مناسب براي شستشو را ناديده بگيريد. زيرا اگر به درستي انتخاب نشود، علاوه بر اينكه لباس تميز شسته نخواهد شد به بافت آن نيز آسيب خواهد خورد. ماشين لباسشويي از وسايل پركاربرد خانه است و خرابي آن ميتواند باعث هزينههاي هنگفتي شود. پس براي اينكه مجبور نشويد براي تعمير لباسشويي اقدام كنيد، بايد عملكرد آن را زير نظر بگيريد. به عنوان مثال توجه به سالم بودن و بسته شدن درب ماشين لباسشويي، در كنار دقت به صداي ماشين ميتواند يك راه مناسب براي پيشگيري از خرابي دستگاه باشد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۰:۱۸ ] [ شيرگير ]
امكانات پيشرفته در خط توليد شركت دلونگي باعث مي شود تا محصولاتي را ارائه دهد كه از نظر قيمت تمام شده و از نظر كيفيت كاملا ايده آل باشند. محصولات دلونگي با ويژگي ها و مزاياي منحصر به فرد خود زندگي راحت و با كيفيت را براي شما منعكس مي كنند. محصولات با كيفيت بالا و با طراحي بي نظير ايتاليايي DeLonghi رضايت مشتريان عزيز را جلب مي كند. برند دلونگي De’Longhi طيف وسيعي از لوازم خانگي كوچك از جمله دستگاه هاي قهوه ساز ، دستگاه هاي اسپرسوساز ، وسايل آشپزي ، تهويه مطبوع و… را طراحي و توليد مي كند. يك نگاهي به دستگاه اسپرسو دلونگي De’Longhi بيندازيد ، بلافاصله خواهيد فهميد كه چرا اين برند در طراحي لوازم خانگي جوايز زيادي كسب كرده است. لوازم خانگي دلونگي بسيار جذاب چشم نواز مي باشند. براي درك تفاوتي كه دستگاه اسپرسوساز دلونگي De’Longhi براي شروع يك روز كاري ايجاد مي كند ، بايد يك فنجان قهوه اسپرسوي De’Longhi را امتحان كنيد.

به كمك قابليت افزودن لباس در هنگام كارايي لباسشويي ميتوانيد به حجم لباسهاي داخل درام دستگاه اضافه كنيد. فناوري بخارشوي يا Steam™ Technology اين دستگاه با امكان از بين بردن حساسيتهاي پوستي تا 99.9 درصد بخار را بر روي لباسها ميپاشد تا از اين طريق لباسهايي تميز در اختيار داشته باشيد. همچنين از طريق سيستم SmartThinQ در اين دستگاه ميتوانيد گوشي هوشمندتان را به ان متصل كرده و حال شما در هر كجا و در هر شرايطي باشيد ميتوانيد تنها از طريق گوشيتان دستورات لازم را به لباسشوييتان بدهيد. لباسشويي ال جيF4J7 يكي از جديدترين بهترين مدلهاي ال جي و داراي ظرفيت 9 كيلوگرم و سرعت چرخش 1400 دور در دقيقه است. از ويژگيهاي منحصر به فرد اين مدل تكنولوژي 6 حركتي Motion Direct Drive است كه لباسها را در 6 مرحله پيچاندن، فيلتراسيون، آبكشي پلهاي، تاباندن، غلتاندن و خيساندن ميشويد و لباس هايي كاملا تميز را به شما تحويل ميدهد.

از محصولات لوازم خانگي بلك اند دكر ميباشد كه مجموعه آي پي امداد به ارائه خدمات تعمير اين محصولات ميپردازد. چرخ گوشت هاي بلك اند به دليل كاركردهاي خاص خود داراي انواع مختلفي هستند. جزء كاربردي ترين ابزار در منازل، رستوران ها، فست فودها و يا هر مكان مرتبط با صنايع غذايي مي باشند. مسلم است كه هر گونه ايراد و اشكالي در عملكرد اين دستگاه مي تواند باعث از كار افتادن روند عادي كار شود. اين جاست كه نمايندگي تعميرات بلك اند ديكر مي تواند نقش فرشته ي نجات را براي شما ايفا نمايد. در صورتي كه در تهران ساكنيد، مي توانيد با مراجعه ي حضوري و يا غير حضوري، تنها با يك تماس با نزديك ترين شعبه ي ما درخواست خود را ثبت نماييد. در اسرع وقت تعميركاران ما با كامل ترين تجهيزات در محل حضور يافته با دقت و مهارت عيب يابي و تعمير و يا در صورت نياز تعويض قطعات دستگاه شما را انجام خواهند داد. با اين روش شما از زحمت حمل و يا ارسال دستگاه خود به تعميرگاه و صرف وقت و هزينه ي اضافي بي نياز خواهيد شد. يكي ديگر از محصولات پركاربرد اين برند آبميوه گيري است.

اسپرسو ساز نوا مدل 128 دستگاهي باكيفيت و ساخت شركت معتبر نوا مي باشد.بدنه اسپرسوساز مدل 128 نوا از استيل ضد خش و پلاستيك مقاوم ساخته شده است. گرماي عالي و قدرت بخار 15 بار و توان مصرفي 1450 وات اين دستگاه نشان دهنده قدرت بسيار خوب نوا 128 است. همچنين اين مدل مجهز به نازل توليد بخار و آب جوش است كه از آن براي تهيه كاپوچينو و كف شير و انواع نوشيدنيهاي گرم استفاده مي گردد. همچنين مجهز به صفحه ي گرم نگهداره ي فنجان است كه به شما كمك ميكند فنجان قهوه خود را پيش گرم كنيد و همچنين كاپوچينو ساز نوا مدل 128 مناسب براي مصارف خانگي و كافه هاي خيلي كوچك مناسب است. نوا يك شركت معتبر در زمينه طراحي و توليد لوازم خانگي و توليد كننده برتر محصولات الكترونيكي ميباشد. داراي ۳۵ سال سابقه درخشان در زمينه طراحي و ساخت لوازم خانگي، برقي و الكترونيكي بوده و از شهرت بسيار فراواني برخوردار است. طيف گستردهاي از محصولات و لوازم خانگي خود را با كيفيت و طراحي منحصر به فرد و درجه يك با تكنولوژي هاي بسيار مدرن است.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۹:۰۷ ] [ شيرگير ]
براي دريافت قيمت به روز با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۵۴۳۳۱۱ تماس بگيريد. همانگونه كه توضيح داديم وظيفه هر موتور توليد انرژي مورد نياز براي سيستم يا دستگاه است و در يخچال، موتور يخچال يا كمپرسور هواي يخچال وظيفه توليد هواي سرد با فشرده سازي گاز را بر عهده دارد. در كمپرسور هواي يخچال، گاز يخچال توسط كمپرسور فشرده سازي شده و به مايع تبديل مي شود و پس از آن در كانال ها به جريان در مي آيد. اين فرايند از مهمترين فرايند ها در هر يخچالي به حساب مي ايد و به آن سرماسازي مي گويند. موتور يخچال در انواع مختلف توليد و به بازار عرضه مي شوند. در كمپرسورهاي پيستوني حركت رفت و برگشتي جهت فشرده كردن گاز، توسط پيستون انجام مي شود. اين نوع كمپرسور از ظرفيت ۱۰۰ اسب بخار برخوردار مي باشد. از معايب موتور پيستوني يخچال مي توان به ايجاد سر و صدا و حرارت نسبتا زياد آن اشاره كرد كه موجب تزلزل موقعيت آن براي شناخته شدن به عنوان بهترين موتور در ميان انواع كمپرسور هاي يخچال مي شود. كمپرسور روتاري عمل فشرده كردن گاز مبرد را با گردش ۳۶۰ درجه اي تيغه ها انجام مي دهد.

با پيشرفت تكنولوژي و ماشيني شدن زندگي، استفاده از وسايل برقي جهت انجام دادن كارهاي روزانه امري طبيعي و ضروري مي باشد. در اين ميان ظرفشويي ها در آشپزخانه به عنوان يكي از وسايل لازم مي باشد كه خانم هاي خانه دار جهت شستن ظرفها از آن استفاده مي كنند. موتور اينورتري ماشين ظرفشويي DFN28320 با توان مصرفي 2100 وات، بسيار قدرتمند عمل كرده و هيچ گونه لكه وچربي بر روي ظرفها باقي نمي گذارد. 8 نوع برنامه براي شستشوي انواع ظروف در ماشين ظرفشويي بكو مدل DFN28320 در نظر گرفته شده است كه از هر برنامه در شرايط خود مي توان استفاده كرد. شستن ظروف هاي با چربي هاي زياد , خيلي كثيف , كثيف , تقريبا كثيف و …. كي از مشكلاتي كه هميشه براي خانمها ناراحت كننده بوده است، اين است كه بايد منتظرباشند تا تعداد ظروف كافي براي روشن كردن ماشين ظرفشويي جمع شود! اما در ماشين ظرفشويي بكو DFN28320 برنامه HFL باعث مي شود تا دست شما براي شستشو با توجه به ميزان ظرفها باز باشد. ماشين ظرفشويي DFN28320 داراي چيدمان 13 نفره و 8 برنامه شستشو مي باشد. كه براي خانواده هاي پر جمعيت خيلي مناسب است.

ماشين لباسشويي «پاكشوما » مدل « WFU-73422 » با ظرفيت ۷ كيلوگرم يكي از گزينههايتان براي تهيه ماشين لباسشوئي است. نوع مخزني كه براي اين محصول در نظر گرفته شده درب از جلو است. اين مدل قدرت بالايي دارد. اين ميزان را ميتوان از سرعت چرخش موتور اين محصول كه ۱۴۰۰ دور در دقيقه است متوجه شد. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت و خريد ماشين لباسشويي پاكشوما اين پست را مطالعه بفرماييد. ماشين لباسشويي يكي از پر مصرفترين لوازم برقي است. A در دسته ماشينهاي بسيار كممصرف قرار بگيرد. اين ويژگي باعث شده تا مصرف برقتان بهشدت كاهش يابد. صداي اين مدل ۵۹ دسيبل و صداي آبكشي آن ۷۸ دسيبل است. از ديگر ويژگيهاي اين مدل ميتوان به ۱۵ برنامه آن اشاره كرد. در راستاي كممصرف بودن اين مدل ميتوان به امكاناتي نظير، ورودي مستقل آب سرد و گرم جهت صرفهجويي در مصرف انرژي و ديگ الماسه با قابليت شستوشوي خودكار ديگ اشاره كرد.

همچنين بر روي درب يخچال آبسردكن وجود دارد. يخچال الجي 511 داراي فضاي داخلي كاملاً منعطفي است. طراحي طبقات و كشوهاي يخچال كاملاً هوشمندانه است و اين مسئله باعث ميشود انواعي از مواد خوراكي و غذايي را به راحتي درون آن جا بدهيد. اما زماني كه از طراحي هوشمندانه حرف ميزنيم دقيقاً منظورمان چيست؟ حقيقت اين است كه الجي ابعاد طبقات و كشوهاي داخلي اين مدل را در مقايسه با يخچال معمولي افزايش داده است. در واقع فاصله ديواره داخلي يخچال با لبههاي طبقات و كشوها خيلي كم شده است و به اين ترتيب فضاي داخلي اين قسمتها خيلي بيشتر شده است. گنجايش ناخالص يخچال 411 ليتر و گنجايش خالص آن 384 ليتر است. اين ميزان به شما اجازه ميدهد حجم قابل توجهي از مواد غذايي را ذخيره كنيد. اگر خانواده پرجمعيتي داريد با خريد يخچال و فريزر 511 و 514 هميشه فضاي كافي را براي ذخيره سازي مواد غذايي در اختيار داريد. داخل يخچال 4 طبقه شيشهاي حرارت ديده و مقاوم ديده ميشود.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۷:۴۴ ] [ شيرگير ]
راهكار: هيتر سيني بايد توسط تكنسين متخصص بررسي شده و در صورت نياز تعمير يا تعويض شود. راهكار: هيتر اواپريتور و مدار الكترونيكي يخچال بايد توسط تكنسين متخصص چك شود. مركز خدمات و تعميرات تخصصي پين ورك در كمترين زمان ممكن كليهي مشكلات شايع در يخچال فريزر هيماليا را تعمير ميكند. خدمات تعميرات پين ورك شامل تعميرات زير ميشود. برد نمايشگر وظيفه انتقال اطلاعات را به عهده دارد. تعميركار متخصص پين ورك كليهي كليدهاي روي نمايشگر را تعمير ميكند. بورد تغذيه و فرمان وظيفهي كنترل كليه قطعات يخچال را به عهده دارند. متخصص تعميركار پين ورك تمامي اطلاعات سنسورها و بورد تغذيه را بررسي كرده و در صورت نياز اقدام به تعمير آن ميكند. بورد اينورتر قدرت كمپرسور را كنترل ميكند. تعميركار پين ورك پس از معاينه آن نسبت به تعمير اقدام ميكند. اگر تعمير راهكار مناسبي نبود قطعه جديدي با مصرف انرژي كم و كارآيي بالا به روي يخچال نصب ميكند.

ظرفشويي DFB512FP ال جي يكي از جديدترين و بهترين ظرفشويي هاي ال جي مي باشد كه داراي امكانات و قابليت هاي فرآواني است. موتور اين مدل از نوع دايركت اينورتر مي باشد و تنها 46 دسي بل صدا دارد كه موجب خواهد شد در سكوت و آرامش كامل ظروف كثيف شما شستشو داده شود. فناوري اينورتر موتور آن علاوه بر كارايي بهتر در زمينه تميز كردن ظروف، مصرف انرژي فوق العاده كمي نيز خواهد داشت. از لحاظ مصرف آب نيز اين ماشين ظرفشويي 14 نفره DFB512FP فقط و فقط 9 ليتر مصرف آب در هر چرخه شسشتو دارد كه فوق العاده مصرف پاييني محسوب مي شود. در ادامه به بررسي بيشتر امكانات و قابليت هاي اين محصول خواهيم پرداخت. به لطف بازوهاي اسپري چند منظوره و جت هاي با فشار بالا ظروف كثيف به خوبي تميز خواهند شد. اين مدل 512FP داراي حالت شستشوي چهار گانه (QuadWash) مي باشد و تمام سطح ظروف را پوشش خواهد داد تا بهترين پاكيزگي را براي ظروف شما به ارمغان آورد.

شما ميتوانيد هر چيزي مثل قهوه، چاي داغ يا نوشيدني يخ دار را در سايزهاي مختلف خيلي سريع فقط با فشردن چند دكمه از پنل كنترل دستگاه تهيه كنيد. اين دستگاه داراي دو توري فيلتريكي براي قهوه و يكي براي چاي است، دستگاه با تغيير هر فيلتر دما و زمان مورد نياز براي دم كشيدن را تشخيص ميدهد . مخزن آب در سمت راست دستگاه جهت تسهيل پر كردن مجدد قابل جداسازي است. دستگاه قهوه ساز Bunn سريعترين، سادهترين و مقرون به صرفهترين قهوه ساز خانگي است. آب داغ هميشه براي دم كردن قهوه آماده است و ميتوانيد با فشردن دكمه Warmer به آساني قهوه را آماده كنيد. با دستگاه قهوه سازنينجا مدل CM401 ميتوانيد انواع قهوههاي كلاسيك و دارك، آيس كافي را تهيه كنيد. علاوه بر آن با استفاده از غليظ كردن قهوه سوپر سنگين و همچنين با توليد كف شير از شير سرد يا گرم در چند ثانيه نوشيدنيهاي خوشمزهاي مثل لاته، كاپوچينو و ماكياتو را درست كنيد. در پنل كنترل دستگاه 6 دكمه براي انتخاب نحوهي سرو قهوه بصورت فنجانهاي بزرگ، كوچك، قوري كامل، نصف قوري، ماگ مسافرتي و ماگ بزرگ مسافرتي وجود دارد.

بايد صافي قوري جوري طراحي شده باشد كه به راحتي قابل شستشو باشد. چون اگر نتوانيم آن را تميز كنيم، بعد از مدتي رنگ رفته و باعث ميشود بوي مطبوع از بين برود و بوي مونده بودن بگيرد. حتماً يك چاي سازي را خريداري نماييد و خودكار باشد و نيازي به حضور شما نباشد. تا شما بتوانيد به راحتي و بدون دغدغه چاي خود را درست كنيد. از آن جايي كه هيچ وسيله اي بدون عيب نميباشد، در مورد چاي سازها هم همين نوشته صدق ميكند. با توجه به اينكه چاي سازها مزاياي بيشماري دارند ولي در كنار آن چندين عيب هم دارند، كه به آنها ميپردازيم. با توجه به گفته هايي كه در مورد مزاياي چاي ساز ها گفتيم،. شايد ذهنيت شما اين باشد كه چاي ساز ها هيچ عيبي ندارند. ولي بايد گفت كه چاي ساز ها مضرات و معايبي هم دارند. يكي از معايب آنها برقي بودنشان است، اگر برق قطع شود شما امكان استفاده از اين دستگاه را نداريد، يكي ديگر از معايب و مضرات آنها اين است كه، اگر رسوب و جرم داشته باشند،. استفاده از آن ها براي سلامتي شما مضر خواهد بود.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۶:۳۱ ] [ شيرگير ]
اولين كاري كه براي تهيه ي يك اسپرسو خوب لازمه تميز كردن و رسوب زدايي دستگاه اسپرسو ساز هست. تميز كردن دستگاه در دراز مدت باعث صرفه جويي در هزينه هاتون مي شه. حتي اگه بهترين دونه قهوه رو خريداري كنيد اگه دستگاه اسپرسوساز كثيف باشه نوشيدني خوبي ازش بدست نمياد. با مطالعه ي اين بخش با نحوه ي تميز كردن هفتگي و ماهانه ي دستگاه اسپرسو آشنا مي شيد. هميشه گفتن پيشگيري بهتر از درمانه. پس سعي كنيد اول تا جايي كه امكان داره مانع ايجاد رسوب در دستگاه بشيد. ساده ترين راهش اينه كه از آب تصفيه شده استفاده كنيد. اگه در مناطقي زندگي مي كنيد كه سختي آب زياده حتما از آب تصفيه شده استفاده كنيد. آب سخت آهك بالايي داره و باعث ايجاد رسوب در دستگاه مي شه. سعي كنيد هميشه به صورت روزانه دستگاه رو تميز كنيد. چه دستگاه خونگي داريد و استفاده كمي از دستگاه مي كنيد و چه باريستاي حرفه اي هستيد. تميز بودن دستگاه روي كيفيت اسپرسو تاثير گذار خواهد بود. براي تميز كردن دستگاه به صورت روزانه لازمه تا موارد زير رو انجام بديد. اگه دستگاه تون خونگيه و فقط چند شات اسپرسو در روز باهاش مي گيريد.

به ياد داشته باشيد كه اين كد، كد خطا نيست. براي اطلاع از نحوه ريست كردن ماشين ظرفشويي پاكشوما شما بايد در ابتدا از منوي options دستگاه خود وارد شده. و بعد از اين منو دكمه ريست را انتخاب نماييد. براي شست وشوي ظروف خود در ماشين ظرفشويي پاكشوما در ابتدا بايد اقدام به چيدن ظروف در ماشين ظرفشويي خود با توجه به ميزان استاندارد حجم آنها نماييد. پس از آن بايد قاشق و چنگال ها را نيز در ماشين ظرفشويي خود قرار دهيد و مطابق با راهنماي استفاده از ماشين ظرفشويي پاكشوما در اين مرحله قرص شوينده را در محل خود قرار دهيد. در مرحله بعدي از روي منوي دستگاه تنظيمات مورد نظر را انتخاب كرده و start را فشار دهيد. براي ماشين ظرفشويي پاكشوما از چه شوينده اي مي توان استفاده كرد؟ به طور كلي باتوجه به برند دستگاه و تجربه استفاده از شوينده هاي مختلف معمولا افراد شوينده ظرفشويي مناسب و دلخواه خود را پيدا مي كنند.

نوشيدن يك فنجان اسپرسوي خوش عطر و خوشطعم براي طرفداران قهوه بسيار لذتبخش است. به همين دليل، دستگاه اسپرسو ساز خانگي يكي از محبوبترين قهوهسازها در جهان محسوب ميشود. بسياري از نوشيدنيهاي پرطرفدار ديگر مانند كافه لاته، كافه ماكياتو، آمريكانو و كاپوچينو بر پايه اسپرسو تهيه ميشود. اگر براي شما هم سوال پيش آمده كه بهترين اسپرسو ساز خانگي كدام است؟ ما در اين بخش ليستي از بهترين اسپرسوساز خانگي را به شما معرفي ميكنيم تا بتوانيد با كمي بررسي، يك انتخاب خوب و رضايتبخش داشته باشيد. در ميان كالاهاي متنوع موجود در بازار، بهتر است براي خريد دستگاه اسپرسوساز خانگي؛ به نوع فيلتر، توان، فشار بخار دستگاه و ويژگيهاي جانبي آن مانند داشتن نازل يا گرمكن فنجان نيز توجه كنيد. در ادامه همراه ما باشيد تا به نكات مهمتري اشاره كنيم. زماني كه احساس خستگي ميكنيم و نياز به انرژي داريم، قهوه اسپرسو يك راه خوب براي رفع خستگي است و موجب نشاط و شادابي ما ميشود.

بررسي اين موضوع و تعويض آن را به يك متخصص در مركز تعميرات ماشين لباسشويي اسنوا در تهران بسپاريد. در برخي از مواقع پس از نصب ماشين لباسشويي اسنوا، دستگاه داراي صدا و لرزش خواهد شد. علت عمده آن نصب ناقص و غيراصولي دستگاه مي باشد. تراز نبودن دستگاه مي تواند يكي از عوامل ايجاد صدا باشد. براي رفع آن بايستي پايه هاي دستگاه را با يك آچار ساده تنظيم نماييد. استحكام محل جايگيري دستگاه مي تواند از ايجاد لرزش و صدا جلوگيري نمايد. همچنين به ياد داشته باشيد كه لاستيك كف پايه ها همواره خشك باشد تا به خوبي به كف زمين بچسبد. اولين قدم آن است كه آب داخل دستگاه را كاملا تخليه كرده و لباس ها را خارج كنيد. سپس از ميان عوامل ذيل به بررسي علت عدم تخليه آب در ماشين لباسشويي اسنوا بپردازيد. يكي از اين دلايل مي تواند گرفتگي فيلتر تخليه توسط اشيا باشد. فيلتر را خارج كرده و به صورت كامل تميز نماييد و پس از تخليه كامل آب از ماشين، مجدد آن را بر سر جاي خود قرار دهيد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۴:۵۰ ] [ شيرگير ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب