از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
راهکار: هیتر سینی باید توسط تکنسین متخصص بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شود. راهکار: هیتر اواپریتور و مدار الکترونیکی یخچال باید توسط تکنسین متخصص چک شود. مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی پین ورک در کمترین زمان ممکن کلیهی مشکلات شایع در یخچال فریزر هیمالیا را تعمیر میکند. خدمات تعمیرات پین ورک شامل تعمیرات زیر میشود. برد نمایشگر وظیفه انتقال اطلاعات را به عهده دارد. تعمیرکار متخصص پین ورک کلیهی کلیدهای روی نمایشگر را تعمیر میکند. بورد تغذیه و فرمان وظیفهی کنترل کلیه قطعات یخچال را به عهده دارند. متخصص تعمیرکار پین ورک تمامی اطلاعات سنسورها و بورد تغذیه را بررسی کرده و در صورت نیاز اقدام به تعمیر آن میکند. بورد اینورتر قدرت کمپرسور را کنترل میکند. تعمیرکار پین ورک پس از معاینه آن نسبت به تعمیر اقدام میکند. اگر تعمیر راهکار مناسبی نبود قطعه جدیدی با مصرف انرژی کم و کارآیی بالا به روی یخچال نصب میکند.

ظرفشویی DFB512FP ال جی یکی از جدیدترین و بهترین ظرفشویی های ال جی می باشد که دارای امکانات و قابلیت های فرآوانی است. موتور این مدل از نوع دایرکت اینورتر می باشد و تنها 46 دسی بل صدا دارد که موجب خواهد شد در سکوت و آرامش کامل ظروف کثیف شما شستشو داده شود. فناوری اینورتر موتور آن علاوه بر کارایی بهتر در زمینه تمیز کردن ظروف، مصرف انرژی فوق العاده کمی نیز خواهد داشت. از لحاظ مصرف آب نیز این ماشین ظرفشویی 14 نفره DFB512FP فقط و فقط 9 لیتر مصرف آب در هر چرخه شسشتو دارد که فوق العاده مصرف پایینی محسوب می شود. در ادامه به بررسی بیشتر امکانات و قابلیت های این محصول خواهیم پرداخت. به لطف بازوهای اسپری چند منظوره و جت های با فشار بالا ظروف کثیف به خوبی تمیز خواهند شد. این مدل 512FP دارای حالت شستشوی چهار گانه (QuadWash) می باشد و تمام سطح ظروف را پوشش خواهد داد تا بهترین پاکیزگی را برای ظروف شما به ارمغان آورد.

شما میتوانید هر چیزی مثل قهوه، چای داغ یا نوشیدنی یخ دار را در سایزهای مختلف خیلی سریع فقط با فشردن چند دکمه از پنل کنترل دستگاه تهیه کنید. این دستگاه دارای دو توری فیلتریکی برای قهوه و یکی برای چای است، دستگاه با تغییر هر فیلتر دما و زمان مورد نیاز برای دم کشیدن را تشخیص میدهد . مخزن آب در سمت راست دستگاه جهت تسهیل پر کردن مجدد قابل جداسازی است. دستگاه قهوه ساز Bunn سریعترین، سادهترین و مقرون به صرفهترین قهوه ساز خانگی است. آب داغ همیشه برای دم کردن قهوه آماده است و میتوانید با فشردن دکمه Warmer به آسانی قهوه را آماده کنید. با دستگاه قهوه سازنینجا مدل CM401 میتوانید انواع قهوههای کلاسیک و دارک، آیس کافی را تهیه کنید. علاوه بر آن با استفاده از غلیظ کردن قهوه سوپر سنگین و همچنین با تولید کف شیر از شیر سرد یا گرم در چند ثانیه نوشیدنیهای خوشمزهای مثل لاته، کاپوچینو و ماکیاتو را درست کنید. در پنل کنترل دستگاه 6 دکمه برای انتخاب نحوهی سرو قهوه بصورت فنجانهای بزرگ، کوچک، قوری کامل، نصف قوری، ماگ مسافرتی و ماگ بزرگ مسافرتی وجود دارد.

باید صافی قوری جوری طراحی شده باشد که به راحتی قابل شستشو باشد. چون اگر نتوانیم آن را تمیز کنیم، بعد از مدتی رنگ رفته و باعث میشود بوی مطبوع از بین برود و بوی مونده بودن بگیرد. حتماً یک چای سازی را خریداری نمایید و خودکار باشد و نیازی به حضور شما نباشد. تا شما بتوانید به راحتی و بدون دغدغه چای خود را درست کنید. از آن جایی که هیچ وسیله ای بدون عیب نمیباشد، در مورد چای سازها هم همین نوشته صدق میکند. با توجه به اینکه چای سازها مزایای بیشماری دارند ولی در کنار آن چندین عیب هم دارند، که به آنها میپردازیم. با توجه به گفته هایی که در مورد مزایای چای ساز ها گفتیم،. شاید ذهنیت شما این باشد که چای ساز ها هیچ عیبی ندارند. ولی باید گفت که چای ساز ها مضرات و معایبی هم دارند. یکی از معایب آنها برقی بودنشان است، اگر برق قطع شود شما امکان استفاده از این دستگاه را ندارید، یکی دیگر از معایب و مضرات آنها این است که، اگر رسوب و جرم داشته باشند،. استفاده از آن ها برای سلامتی شما مضر خواهد بود.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۶:۳۱ ] [ شیرگیر ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب