از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
در این سیستم با ترکیب شوینده با آب و تولید همزمان میلیونها حبابی که با فشار به تار و پور لباس نفوذ میکنند، لکه زدایی و شستشوی عمیق لباسها بی هیچ مشکلی انجام میشود. در اغلب مدلهای ماشین لباسشویی اسنوا سیستم حباب ساز تعبیه شده و خیال کاربر را بابت شستشوی مناسب لباسها راحت خواهد کرد. شرکت اسنوا مکانیزم ویژهای برای تست کارکرد محصولات پس ازمونتاژ در نظر گرفته است. در این سازوکار هر محصول پس از تکمیل فرآیند مونتاژ به بخش تست منتقل شده و زیرذره بین متخصصان این شرکت قرار میگیرد. البته مهندسان این شرکت ایرانی به همین یک مورد بسنده نکرده و در نهایت چند لباسشویی آماده شده را به صورت رندوم انتخاب کرده و آنها را امتحان میکند تا خطا و مشکل فنی به خانه مشتری راه پیدا نکند. این برند ایرانی برای پوشش سطح محصولات به خصوص لباس شویی اسنوا از رنگ و لعاب نانو کمک گرفته که توسط تکنیکهای مغناطیسی با فرمولاسیون اختصاصی روی آنها پخش شده و نسبت به نمونه پوششهای معمولی چند گام جلوتر هستند.

توضیح این کد خطاها میتواند به شما برای عیب یابی کدهای خطای ماشین لباسشویی LG کمک کند. ماشین های لباسشویی LG، صنعت را به سوی تکنولوژی طراحی پیشرفته هدایت میکند. این ویژگی ها میتوانند بسیار مؤثر باشند، اما در عوض میتواند هنگامی که سعی به حل کردن مشکل دارید بسیار مشکل آفرین باشد. بسیاری از مشکلات به وجود آمده برای ماشین های لباسشویی مستلزم تنها نکات نگهداری صحیح آن است. همیشه کتاب راهنما را برای حل مشکلات پیش آمده در دسترس داشته باشید. همچنین می توانید برای یادگیری بیشتر در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فن آموزان شرکت نمایید. در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی LG، رعایت نکات ساده ای میتواند از بروز مشکلات بزرگ قبل از شروع به کار جلوگیری کند. رعایت این نکات در استفاده از ماشین بسیار مهم و ضروری میباشد. ماده پاک کننده یکی از مهم ترین بخش های شستشو است. در ماشین های LG استفاده از مواد شوینده با کارایی بالا در همه ماشین های با عملکرد بالا توصیه میکند. به خاطر عملکرد بالای ماشین ها، با تمرکز بالا بر روی لکه ها از آب کمتر برای شستشو استفاده میشود.

شویند ها حلال هایی دارند که باعث حل شدن و کنده شدن ذرات چسبیده غذا می شوند و کمک میکنند این ذرات سریع تر از ظروف جدا شده و از بین بروند. شما نمیتوانید از هر نوع پک جرم گیری ماشین ظرفشویی استفاده کنید، فقط شوینده هایی که فرمول مخصوص برای ماشین های ظرفشویی را دارند باید استفاده شوند. شوینده های دیگه به ظروف آسیب میرسانند یا کف زیادی تولید میکنند که از دستگاه سرریز می شوند. این که چه نوع از شوینده رو انتخاب نمایید (قرص، پودر یا ژل ) کاملا به انتخاب شما بستگی دارد. هیچکدام از جرمگیر های ماشین ظرفشویی نسبت به دیگری برتری نداشته و تفاوتی از نظر کارآیی نخواهند داشت. مشکلی که بیشتر افراد با ماشین های ظرفشویی دارند، تمیز نشدن ظروف هستند. مشکلاتی مثل باقی ماندن ذرات غذا یا ته نشین شدن شوینده. ممکن است مشکل از فشار آب باشد، احتمالاً باید دریچه ورودی آب رو تعویض نمایید.

به این ترتیب توانسته رضایت بخش زیادی از خریداران محصولات خود را جلب کند و در خدمات پس از فروش یک پله بالاتر از رقیبان خود باشد. تعداد زیادی از محصولات این شرکت در اکثر فروشگاههای لوازم خانگی وجود دارد و همین موضوع سبب شده است تا مشتریان بسیاری از خدمات و محصولات آن استفاده کنند. طراحی منطبق با تکنولوژی روز دنیا در کنار استانداردهای اروپایی، برگ برنده این برند در تولید است. پیروی از دانش فنی شرکت AEG و همکاری در تولید محصولات با شرکت بتاکوی ایتالیایی، یخچال هیمالیا را از رقبا متمایز کرده است. در واقع میتوان ادعا کرد محصولاتی که تحت برند ایرانی Himalia طراحی و به بازار عرضه میشوند، تلفیقی از المانهای کیفیتی برند آلمانی AEG و بتاکوی ایتالیا است. همچنین اخذ گواهینامه بینالمللی ایزو 9001 و 2000 نیز در کارنامه درخشان این برند ایرانی حائز اهمیت است. غیرممکن است شعار این برند را به خاطر نداشته باشید.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۷:۱۱ ] [ شیرگیر ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب