از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
نازل بخار لوله نازکی است که به کنار دستگاه متصل است که به راحتی جدا شده و به آسانی قابل شست و شو می باشد. از دیگر قابلیت های اسپرسو ساز دلمونتی مدل دی ال 645 می توان به سیستم خاموش کردن اتوماتیک آن اشاره کرد. در صورتی که فراموش کرده اید دستگاه را خاموش کنید خود به خود خاموش می شود. این دستگاه اسپرسو ساز 3 کاره به خاطر دارا بودن اجزای قابل تفکیک شست وشوی آسان و راحتی داشته و به آسانی تمیز می شود. دستگاه Delmonti Espresso Maker DL645 از وزن مناسبی (6 کیلوگرم) برخوردار بوده و فضای کمی اشغال می کند و متناسب یک آشپزخانه ایرانی است. با استفاده از اسپرسوساز دلونگی می توانید اسپرسو ساز، کاپوچینو و شیر گرم را درست کرد. دارای دو ترموستات مجزا است که برای کنترل دمای قسمت آب و بخار به صورت جداگانه است. از نظر مخزن بسیار مناسب است بطوریکه قادر هستید ده لیوان اسپرسو را با آن درست کنید.

به همین علت به راحتی میتوانید از میزان آب باقیمانده در دستگاه با خبر شوید. ظرفیت کتری چایساز 1.7 لیتر است و گنجایش قوری آن به 0.8 میلیلیتر میرسد. فیلتر قوری «GTS 220» از جنس استیل ساخته شده و تفاله چای یا دمنوش را از نوشیدنی جدا میکند. با توجه به اینکه سیم چای ساز به پایهی آن متصل است، امکان جابهجایی راحت و آزادانهی کتری وجود دارد. همچنین، نوع طراحی محصول فوق اجازهی چرخش 360 درجهی کتری را روی پایه میدهد و به این ترتیب، افراد چپدست هم در استفاده از دستگاه مشکلی نخواهند داشت. در صورت اتمام آب داخل کتری، عملکرد دستگاه به صورت خودکار متوقف میشود. این عامل سبب افزایش ایمنی شده شده و مانع از آسیب دیدن قطعات دستگاه میشود. این چای ساز توسط برند قدرتمند بوش (Bosch) با مدل «TTA2010» ساخته شده است. محصول فوق که یکی از زیباترین و کاربردیترین چایسازهای موجود در بازار میباشد، از 3 قسمت تشکیلشده است.

سبد بالایی ویژگی عالی دارد و آن قابلیت تغییر ارتفاع تا چند سانتی متر است. با وجود این قابلیت می توان جا را برای ظروف بزرگ تر هم چون قابلمه و ماهیتابه در سبد پایینی باز کرد. سبد کارد و چنگال نیز به همراه این دو سبد وجود دارند و به راحتی می توانید کارد و چنگال ها را درون آن قرار داد تا شسته شوند. برای آن که ظرف ها توسط ماشین ظرفشویی شسته شوند باید دستگاه روشن شده و برنامه شستشوی متناسب انتخاب و فعال شود. در این ماشین ظرفشویی SMS45DW10Q تعدادی برنامه جهت شستن ظروف وجود دارند که بسیار کاربردی بوده و شامل 5 برنامه اصلی هستند. علاوه بر 5 مورد ذکر شده در بالا، این دستگاه از تعدادی برنامه ویژه نیز بهره مند است که عبارتند از : شستشوی اضافی، نیم بار، HygienePlus، مراقبت از ماشین. برای آن که یک دستگاه برقی کار کند نیاز است که برای آن موتور تعبیه شود. بوش برای ماشین ظرفشویی SMS45DW10Q از موتوری استفاده کرده است که از نوع Eغیر مجاز می باشدilence Drive می باشد. A را برای این دستگاه دریافت نماید.

دستگاه اسپرسوساز یکی از ابزارهای مورد استفاده در آشپزخانههای منازل و کافیشاپها میباشد که به منظور تهیه قهوه مورد استفاده قرار میگیرد. همانطور که مستحضر هستید؛ قهوه یک نوشیدنی محبوب است که طرفداران زیادی در دنیا دارد. به طور کلی نحوه تهیه و درست کردن این نوشیدنی بر کیفیت طعم و مزه آن بسیار تاثیر می گذارد. به همین دلیل انواع و اقسام قهوه ساز و دستگاه اسپرسو ساز جهت آماده سازی قهوه با کیفیت بالا روانه بازار شدهاند. ما در این مقاله تصمیم داریم در رابطه انواع و اقسام اسپرسوساز برای شما عزیزان صحبت کنیم. دستگاه اسپرسوساز چیست؟ دستگاه اسپرسوساز ابزاری است که با استفاده از آن می توان، یک نوشیدنی قهوه با کیفیت بسیار خوب و بالا تهیه کرده و مورد مصرف قرار داد. این وسیله به واسطه برق کار میکند و دارای طراحی بسیار زیبا و متنوعی است. اولین دستگاه اسپرسوساز در سال ۱۸۸۴ میلادی در کشور ایتالیا، به واسطه فردی به نام آنجلو موریوندو به دنیا عرضه گردید. دومین مدل دستگاه اسپرسو ساز، حدود ۵ الی ۶ سال دیگر، به واسطه فردی مکانیک به نام بترزا تولید گشت که این تولید با تحول بسیار بزرگی در دنیا برای قهوه به همراه شد.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۸:۴۴ ] [ شیرگیر ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب