از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
شاید مشکل سیم کشی یا لانه میکرو سازنده. خطا E37 / F37: این پیام معمولا به سنسور حرارتی NTC متصل می شود و احتمالا به این معنی است که این سنسور آسیب دیده یا شکسته شده و باید جایگزین شود. خطا E38 / F38: E37 F37 اشاره به E42 / F42: شستشو موتور الکتریکی به درستی کار نمی کند. ممکن است برای جایگزینی موتور ZAG لازم باشد. شاید هر دو نوار، اتصالات موتور و اتصالات TACO دشوار است. E43 / F43: E42 | F42 اشاره به ER44 / F44: E42 F42 اشاره به E47 / F47: احتمالا مشکل سنسور دما است. البته، احتمالا مشکل یک موتور الکتریکی است. E48 / F48 ERS: ولتاژ ورودی می تواند بد باشد. شاید متر آسیب دیده باشد و باید بررسی شود و احتمالا تعمیر شود. E49 / F49 E49 / F49: احتمالا ولتاژ ورودی بسیار زیاد است. E50 / F50: شستن یک موتور الکتریکی ممکن است به درستی کار نکند.

 

  

 

  کد خطای F8 - خطای اصلی ذینفع و صفحه نمایش (پانل) - بررسی سیم های ارتباطی - آسیب های الکترونیکی - دستگاه را از خروجی برق تقسیم کرده و با فروشگاه تعمیر مجاز تماس بگیرید. کد خطا - مشکل این خطا از هیئت مدیره اصلی دستگاه است - دستگاه را از خروجی برق جدا کنید و با فروشگاه تعمیر مجاز تماس بگیرید. E7 خطا کد - اشکال این آسیب غیر عادی به سنسور حرارتی. اندازه اهمیت سنسور بررسی می شود - دستگاه را از خروجی برق جدا می کند و به فروشگاه تعمیر مجاز متصل می شود. E9 خطا کد - این یک زنگ درجه حرارت بالا است - ممکن است در هیئت مدیره اصلی باقی بماند - دستگاه را از خروجی برق جدا کنید و با فروشگاه تعمیر مجاز تماس بگیرید. کد EC ERROR - این خطا با زنجیره EEPROM همراه است. 5 در هر زمان، یخچال و فریزر یخچال و فریزر را خنک نمی کند و فریزر پس از ارائه باز کردن شیر بسته می شود.

 

  

 

  اگر می خواهید جنایت و لباس های شسته شده خود را انجام دهید، می توانید این کار را با تمرین گام به گام تمرین و ماشین لباسشویی انجام دهید. اگر شما توانایی استفاده از ماشین لباسشویی خود را نداشته باشید، می توانید از نمایندگی نصب، تعمیر و خدمات خدمات زارین در هر منطقه در استان های مشهد، گرگان، شیراز، اصفهان، گیانان، تهران، آلباک، ورامین و نیز استفاده کنید. ... چگونه ماشین لباسشویی را از بین ببریم؟ در بخش قبلی ما دلایل ماشین لباسشویی را ملاقات کردیم و در این بخش ما می خواهیم توضیح دهیم که چگونه این کار را برای شما انجام دهیم. در این بخش، ما می خواهیم ماشین لباسشویی را با ارزان ترین روش آموزش دهیم. این راه حل باعث رسوب ماشین لباسشویی و در آخرین مرحله با اسفنج شما در حال حاضر آماده، تمیز کردن ماشین لباسشویی و ماشین لاستیک و خشک آن را.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ دی ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۳:۴۶ ] [ شیرگیر ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب