از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
فشار آب همچنین باعث چرخش دسته های نگهدارنده اسپری جت ها می شود، درست مثل آب پاش چمن. وقتی شستشو و آبکشی تمام شد،آب در مخزن پایین تخلیه می شود، از آنجا پمپ، آبها رو به بیرون از دستگاه هدایت میکند. با توجه به نوع ماشین ظرفشویی، تخلیه آب ممکن است داخل لوله های زیر سینک بروند، یا با یک شلنگ تخلیه به سمت سینک هدایت شود. آخرین مرحله در چرخه شستشو، چرخه انتخابی خشک کردن است. المنتهای گرم کننده زیر دستگاه هوای داخل را برای خشک شدن ظرفها گرم میکنند. بعضی از مدل ها اجازه میدهند ظروف خودشان خشک شوند تا انرژی کمتری مصرف گردد. ماشین ظرفشویی پیچیدگی زیادی ندارد. در بخش بعدی، نگاهی به بخشای اصلی یک ماشین ظرفشویی میندازیم. ساز و کار کنترل در داخل درب و در پشت پنل کنترل انجام می شود. بسیاری از قطعات از سیستم الکترومکانیکی ساده ای استفاده میکنند : یک تایمر که نشان میدهد هر مرحله چقدر زمان میبرد و هر عملکرد را در زمان مناسب فعال میکند (مثل عملکردهای پخش کردن شوینده، اسپری شستشو و تخلیه). بعضی از مدل های ماشین ظرفشویی که قیمت بالاتری دارند ممکن است سیستم کنترلی هوشمندی (کامپیوتری) داشته باشند.

در محفظهی این محصول 3 قفسه قرار گرفتهاند که امکان چینش ظرفها را در اندازههای و شکلهای مختلف فراهم خواهد کرد. این ماشین ظرفشویی 14 نفره میباشد و این امکان را به شما خواهد داد تا ظرفها را در حجم بالا توسط آن شستشو دهید. طراحی on-the-fly با قفسههای طبقه بندی شده این امکان را فراهم خواهد کرد تا به راحتی ظرفها را در آنها بچینید. این قفسهها قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند، از این رو شما میتوانید ظرفهای بزرگ را نیز در قفسهها جای دهید. قابلیت تنظیم ارتفاع مربوط به قفسهی بالایی است که شما میتوانید ارتفاع آن را در سه سطح تنظیم نمایید. حضور ریلهای کارآمد در کنار قفسهها امکان جابجایی آنها را راحت خواهد کرد. قفسهی بالایی برای جایگذاری کارد و چنگال مناسب خواهد بود و همچنین شما میتوانید برای قرار دادن فنجان و استکانهای با ارتفاع کم نیز از این قفسه سود ببرید. طراحی داخلی در ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی DFB425FP به شیوهی نوین و جذاب قرار گرفته است تا تعداد بالایی از ظروف را در آن چیده و شاهد تمیزی فوقالعاده در آنها باشید. قابلیت جذاب دیگری که در محفظهی داخلی به چشم میخورد، حضور بازوهای شستشو دهنده در این بخش میباشد.

اگر به میزان قبض آب و برق اهمیت میدهید و محیط زیست برایتان اهمیت دارد، این جدول کمک میکند که مدل درستی رو انتخاب کنید. چقدر میتوانید برای یک ماشین ظرفشویی مدرن هزینه کنید؟ یک مدل قوی با عملکرد خوب بدون هیچ ویژگی و آپشن اضافی نزدیک به ۲۰۰ دلار قیمت دارد. مدل های با قیمت ۳۳۰ تا ۷۰۰ دلار، مدل هایی اند که مراحل اضافه تری دارند، قفسه های قابل تنظیم، مخزن بزرگتر و مواد تشکیل دهنده ی بهتری دارند. ماشین ظرفشویی های اروپایی ۲۰۰۰ دلار قیمت دارند و تمام امکانات و ویژگی ها را دارند،مثل نرم کننده آب و سنسور تمیزی آب. مقررات دولتی تا حد زیادی عملکرد ماشین های ظرفشویی را بالا برده است، مگر این که مدل دستگاه شما برای قبل از ۱۹۹۰ باشد. با استفاده از ماشین ظرفشویی در مصرف آب و انرژی، و البته وقت هم صرفه جویی می شود. این بستگی به ویژگی های ماشین ظرفشویی شما دارد، برخی افراد آب و زمان بیشتری برای شستشو مصرف میکنند.

راه حل: برای برطرف کردن ارور PF در خانه یک پریز برق دیگر را امتحان کنید، شاید برق رسانی آن پریز در منزل با مشکل مواجه شده باشد. در مرحله بعد سه راهی یا محافظ برقی که ماشین به آن متصل است را عوض کنید و اگر مشکل همچنان پابرجا بود، با مرکز خدمات مشتریان تماس گرفته و از آنها کمک بخواهید. علت: دلیل مواجه شدن با کد خطای CL ماشین ظرفشویی ال جی فعال بودن قفل کودک دستگاه است. راه حل: برای حل این مسئله و رفع ارور CL فقط کافی است کلی قفل کودک دستگاه (Child Lock) را به مدت 3 الی 5 ثانیه نگه دارید تا این قابلیت خاموش شود و باقی کلیدها فعال شوند. علت: کد خطای F ماشین ظرفشویی ال جی پس از انتخاب برنامه شستشوی Auto نمایش داده می شود. زمانی که سنسور تمیزی در حال اندازه گیری میزان چرب بودن ظروف و تنظیم زمان و دمای شستشو متناسب با آن است.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۳:۱۵ ] [ شیرگیر ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب