از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
نکته دیگر آن که شما پس از اتمام کار خود می توانید سیم چای ساز را در محفظه مخصوص خود جمع کنید.اگر قصد خرید چای ساز بوش مدل BS-1611 را دارید. این مدل دارای توان 2000 وات می باشد که در کشور جمهوری چک تحت نظارت مستقیم مهندسین آلمان ساخته می شود. دقت فرمایید که این مدل فقط در این کشور تولید می شود. این مدل دارای یک کتری با ظرفیت 2 لیتر و قوری پیرکس با ظرفیتی معادل 1 لیتر می باشد. این کتری که دارای بالاترین ظرفیت می باشد. دارای سیستم خاموشی خودکار (AutoOff)، عملکرد گرم نگهدارنده خودکار، پایه 360 درجه و فیلتر رسوب گیر می باشد. این دسته از محصول از معتبرترین و بهترین برند لوازم خانگی دنیا یعنی بوش به شما این امکان را می دهد. که خیلی فوری یک نوشیدنی گرم برای خود مهیا کنید. خرید چای ساز بوش مدل BS-1611 به شما این امکان را می دهد که از کتری آن با درب مجزا به منظور درست کردن آب جوش استفاده نمایید.

شرکت اسنوا گروه کالایی لباسشویی برند BOST (برخی افراد به اشتباه ماشین لباسشویی بوست میگویند) را در ظرفیت های 5، 6 و 7 کیلوگرمی تولید و روانه بازار میکند. این ظرفیت شستشو مناسب برای خانوادههای کم جمعیت، زوج های جوان و افراد مجرد است. البته ماشین لباسشویی دوقلو برند بست ظرفیت شستشوی 9/6 کیلوگرم لباس را دارد و مناسب خانوادههای پرجمعیت و شستشوی پتو است. قیمت ماشین لباسشویی بست در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار مناسب به نظر میرسد. در این مقایسه باید امکانات اصلی، ساختار و طراحی محصول، امکانات اضافی و جانبی، خدمات پس از فروش و ارزش برند را مد نظر قرار داد. میتوان برند بست را یک تازه وارد در لباسشویی های کوچک و ارزان قیمت دانست که میخواهد بازار را در دست بگیرد و تبدیل به یکه تاز میدان شود. فروشگاه بهار طبق رسالت خود محصولات بست را ارزان ترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی میرسد. عدم وجود واسطه ها و خرید مستقیم سبب میشود قیمت ماشین لباسشویی بست در فروشگاه بهار در مقایسه با سایر فروشگاه ها ارزان باشد و در این بین مصرف کننده و خریدار نهایی کمال استفاده را ببرد.

برای تهیه کف کردن شیر نیز میتوانیم از برخی از قهوه سازهای حاوی سیستم ترموبلاک استفاده کنیم که نیاز به حرارت تقریباً ۱۲۰ درجه دارند. پرتافیلتر در اسپرسو ساز: پرتافیلتر قسمت متحرک قهوه ساز است که درون آن سبد قرار میگیرد. پودر قهوه درون سبد آن ریخته میشود. معمولا پرتافیلترها دارای یک دسته پلاستیکی یا چوبی هستند. هد گروپ در اسپرسو ساز: به محفظهای که آب با فشار وارد آن میشود و پرتافیلتر درون آن قرار میگیرد هد گروپ گویند. اکثر قهوه سازهای خانگی دارای یک هد گروپ هستند؛ اما نمونههای صنعتی آنها از یک تا شش هد گروپ بسته به ظرفیت خود دارند. آسیاب قهوه اسپرسو ساز: خیلی از افراد معتقدند که از قهوهی تازه آسیاب شده اسپرسو بهتری میتوان تهیه کرد. تنها برخی از قهوه سازهای بازار از این قابلیت برخوردار هستند. قهوه سازهای با قابلیت آسیاب قهوه قیمت بالاتری نسبت به سایرین دارند. فیلتر آب اسپرسو ساز: قهوه سازهایی که مجهز به فیلتر آب هستند، کمترین تغییر را در طعم و عطر قهوه ایجاد میکنند.

بهاینترتیب که هنگام قراردادن و برداشتن آن از روی کتری باید کلید اطمینان آن را فشار داده تا قفل و یا باز شود. هنگاه دمکردن چای بهخاطر وجود بخار با درجهی 90 که قوری روی آن قرار گرفته چای بهخوبی دم میکشد. حجم آب کتری 1.7 و حجم قوری این چایساز 0.8 لیتر است. این چایساز در مقایسه با نمونههای مشابه دارای کیفیت مناسب و کارایی بالایی است. چایساز مدل «TS 060» یکی دستگاههای کارآمد و خوشساخت تولید شده توسط شرکت «فلر» است. این دستگاه با داشتن کتری استیل مقاوم و ضدزنگ با گنجایش 1.9 لیتر و قوری شیشهای مقاوم به حرارت که میزان 1.1 لیتر آب را در خود جای میدهد، میتواند انتخابی مناسب برای استفادههای خانگی باشد. کتری و قوری چایساز TS 060 روی هم قرار میگیرند و جای زیادی را هم در آشپزخانه شما اشغال نمیکنند. کتری این چایساز که بر روی پایهی اصلی قرار میگیرد قابلیت چرخش 360 درجهای را روی پایه دارد. این ویژگی به راحتی بیشتر کار با دستگاه میانجامد و چایساز TS 060 را به گزینهای مناسب برای افراد راست یا چپدست تبدیل کرده است.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۱:۵۵ ] [ شیرگیر ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب