از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
امکانات پیشرفته در خط تولید شرکت دلونگی باعث می شود تا محصولاتی را ارائه دهد که از نظر قیمت تمام شده و از نظر کیفیت کاملا ایده آل باشند. محصولات دلونگی با ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود زندگی راحت و با کیفیت را برای شما منعکس می کنند. محصولات با کیفیت بالا و با طراحی بی نظیر ایتالیایی DeLonghi رضایت مشتریان عزیز را جلب می کند. برند دلونگی De’Longhi طیف وسیعی از لوازم خانگی کوچک از جمله دستگاه های قهوه ساز ، دستگاه های اسپرسوساز ، وسایل آشپزی ، تهویه مطبوع و… را طراحی و تولید می کند. یک نگاهی به دستگاه اسپرسو دلونگی De’Longhi بیندازید ، بلافاصله خواهید فهمید که چرا این برند در طراحی لوازم خانگی جوایز زیادی کسب کرده است. لوازم خانگی دلونگی بسیار جذاب چشم نواز می باشند. برای درک تفاوتی که دستگاه اسپرسوساز دلونگی De’Longhi برای شروع یک روز کاری ایجاد می کند ، باید یک فنجان قهوه اسپرسوی De’Longhi را امتحان کنید.

به کمک قابلیت افزودن لباس در هنگام کارایی لباسشویی میتوانید به حجم لباسهای داخل درام دستگاه اضافه کنید. فناوری بخارشوی یا Steam™ Technology این دستگاه با امکان از بین بردن حساسیتهای پوستی تا 99.9 درصد بخار را بر روی لباسها میپاشد تا از این طریق لباسهایی تمیز در اختیار داشته باشید. همچنین از طریق سیستم SmartThinQ در این دستگاه میتوانید گوشی هوشمندتان را به ان متصل کرده و حال شما در هر کجا و در هر شرایطی باشید میتوانید تنها از طریق گوشیتان دستورات لازم را به لباسشوییتان بدهید. لباسشویی ال جیF4J7 یکی از جدیدترین بهترین مدلهای ال جی و دارای ظرفیت 9 کیلوگرم و سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه است. از ویژگیهای منحصر به فرد این مدل تکنولوژی 6 حرکتی Motion Direct Drive است که لباسها را در 6 مرحله پیچاندن، فیلتراسیون، آبکشی پلهای، تاباندن، غلتاندن و خیساندن میشوید و لباس هایی کاملا تمیز را به شما تحویل میدهد.

از محصولات لوازم خانگی بلک اند دکر میباشد که مجموعه آی پی امداد به ارائه خدمات تعمیر این محصولات میپردازد. چرخ گوشت های بلک اند به دلیل کارکردهای خاص خود دارای انواع مختلفی هستند. جزء کاربردی ترین ابزار در منازل، رستوران ها، فست فودها و یا هر مکان مرتبط با صنایع غذایی می باشند. مسلم است که هر گونه ایراد و اشکالی در عملکرد این دستگاه می تواند باعث از کار افتادن روند عادی کار شود. این جاست که نمایندگی تعمیرات بلک اند دیکر می تواند نقش فرشته ی نجات را برای شما ایفا نماید. در صورتی که در تهران ساکنید، می توانید با مراجعه ی حضوری و یا غیر حضوری، تنها با یک تماس با نزدیک ترین شعبه ی ما درخواست خود را ثبت نمایید. در اسرع وقت تعمیرکاران ما با کامل ترین تجهیزات در محل حضور یافته با دقت و مهارت عیب یابی و تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض قطعات دستگاه شما را انجام خواهند داد. با این روش شما از زحمت حمل و یا ارسال دستگاه خود به تعمیرگاه و صرف وقت و هزینه ی اضافی بی نیاز خواهید شد. یکی دیگر از محصولات پرکاربرد این برند آبمیوه گیری است.

اسپرسو ساز نوا مدل 128 دستگاهی باکیفیت و ساخت شرکت معتبر نوا می باشد.بدنه اسپرسوساز مدل 128 نوا از استیل ضد خش و پلاستیک مقاوم ساخته شده است. گرمای عالی و قدرت بخار 15 بار و توان مصرفی 1450 وات این دستگاه نشان دهنده قدرت بسیار خوب نوا 128 است. همچنین این مدل مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می گردد. همچنین مجهز به صفحه ی گرم نگهداره ی فنجان است که به شما کمک میکند فنجان قهوه خود را پیش گرم کنید و همچنین کاپوچینو ساز نوا مدل 128 مناسب برای مصارف خانگی و کافه های خیلی کوچک مناسب است. نوا یک شرکت معتبر در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی و تولید کننده برتر محصولات الکترونیکی میباشد. دارای ۳۵ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و ساخت لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی بوده و از شهرت بسیار فراوانی برخوردار است. طیف گستردهای از محصولات و لوازم خانگی خود را با کیفیت و طراحی منحصر به فرد و درجه یک با تکنولوژی های بسیار مدرن است.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۹:۰۷ ] [ شیرگیر ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب