از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
از سیستم ضد نشت، اگر آب از این ماشین ظرفشویی عبور کند، به طور خودکار آب را کاهش می دهد. SMS46NI01B ماشین ظرفشویی دارای قفل کودک است که مانع باز شدن درب در محل کار می شود. فناوری آب فعال در این ماشین ظرفشویی علاوه بر کمتر آب و انرژی در طول شستشو باعث جریان آب هدفمند شده است، عملکرد پمپ و گرمایش سریع را بهبود می بخشد. BOSCH BASH ماشین ظرفشویی BOSCH مدل SMS46NI01B دارای سنسور بار است که می تواند وزن ظروف را اندازه گیری کند و به دلیل وزن ظروف مصرف شود. ماشین ظرفشویی SMS46NI01B دارای 3 سبد پخت شامل سبد پلاستیکی برای قاشق و چنگال و فولاد ضد زنگ برای ظروف است. این بوش قادر به ایجاد ارتفاع سبد است که می تواند در این دستگاه در این تابع قرار گیرد. بوش بوش بوش Skwasher Bosch مدل SMS46NI01B دارای یک برنامه شستشوی پایدار، شستشوی اتوماتیک، شستن شیشه، شستشو اقتصادی، شستشو 1 ساعته، شستشو آرام و خاموش است.

 

  

 

  دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است! شما می توانید گفتمان آنلاین با IP و سایر کاربران را با به اشتراک گذاشتن نظرات و تجربه خود در پایان این مقاله پرداخت کنید. ماشین ظرفشویی چیست؟ ماشین ظرفشویی در بوش کجاست؟ سرویس ماشین ظرفشویی چگونه است؟ ماشین ظرفشویی بوش با محصولاتی که در آن مارک های داخل و خارج از کشور وجود دارد، رقابت می کند؟ چرا خرید ماشین ظرفشویی؟ ارزان ترین ظرف چیست؟ گران ترین ظرف چیست؟ متأسفانه، با توجه به ورود وسایل بحث برانگیز در کشور، اعتماد به فروشندگان و خرید با به راحتی خیالی کمی دشوار است و شما باید هنگام خرید اصول یا محصولات جعلی مراقب باشید. به همین دلیل ما قصد داریم در مورد چگونگی پیدا کردن ظرفشویی بوش از غذاهای جعلی بوش صحبت کنیم تا بتوانیم به شما کمک کنیم.

 

  

 

  این تکنولوژی از طریق دو Ecoperfect و SpeedPerfect همراه با برنامه ها مشخص شده است، شما می توانید یکی از این دو حالت را با توجه به انتظارات خود انتخاب کنید. حالت EcoperFect برای مواردی که می خواهید سواران اقتصادی و کاهش مصرف انرژی استفاده کنید استفاده می شود. فعال کردن این گزینه در ماشین لباسشویی WAT28460GC 50٪ را در مصرف برق صرفه جویی خواهد کرد. در مواردی که می خواهید در زمان کم شسته شود و عجله کنید تا به لباس های پاک دسترسی داشته باشید، گزینه SpeedPerfect را لمس کنید. در این مورد، زمان بهینه سازی به 65٪ خواهد شد. انتخاب این حالت برای برخی از برنامه ها ممنوع است. تکنولوژی ActiveWater Plus نیز در ماشین لباسشویی WAT28460GC استفاده می شود و به شما اجازه می دهد تا آب را ذخیره کنید. این تکنولوژی، با توزیع مناسب آب بر روی سطح گلدان، باعث آب کمتر می شود.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ دی ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۲:۳۱ ] [ شیرگیر ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب