از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
هرچه این توان بیشتر باشد، کیفیت قهوه و کرمای ایجاد شده بر روی آن نیز بیشتر خواهد بود. فشار بخار نیز از این جهت اهمیت دارد که تولید یک قهوه اسپرسوی خوشطعم به بخار آب و آب جوش نیاز دارد. این فشار توسط پمپ تولید بخار اسپرسوساز تأمین میشود. توجه کنید که مقدار فشار لازم برای تهیه یک فنجان اسپرسو نباید کمتر از ۱۵ بار باشد؛ و قهوههای حاصلشده از دستگاههایی با فشار کمتر از ۱۵ بار را نمیتوان یک اسپرسو نامید. ازاینرو، بهترین اسپرسو ساز خانگی توانی بالاتر از ۱۵ بار فشار بخار دارد. به مجموعه امکانات دستگاه مانند داشتن نازل یا توانایی تهیه انواع نوشیدنیهای بر پایه اسپرسو «عملکرد» میگویند. قهوه اسپرسو بهصورت خالص و یا بهصورت ترکیبی مصرف میشود. اگر شما انواع ترکیبشده اسپرسو مثل قهوه موکا یا کاپوچینو را دوست دارید، بهتر است از انواع اسپرسو ساز خانگی اتوماتیک استفاده کنید. همچنین، میزان عملکرد دستگاه رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد و هرچه دستگاه کارایی و عملکرد بالاتری داشته باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا میکند.

انرژی زیادی در دستگاه استفاده می کند. برنامه شستشو متمرکز در ظرفشویی ال جی است. وقتی کثیفی یک ظرف زیاد است از این برنامه استفاده می شود. ظروفی مانند قابلمه و ماهی تابه را با این برنامه می شویند. در این بخش از راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی الجی در مورد قفل کودک توضیح می دهیم. برای اینکه از تغییر تنظیمات دستگاه خود بصورت دستی جلوگیری کنید، می توانید از دکمه هایی که برای قفل و یا باز کردن تعبیه شده است استفاده کنید. برای اجرای سیستم قفل کودک، زمانی که دستگاه در انجام فعالیت است دکمه ای را بر روی آن Child lock نوشته شده فشار دهید. با فشار دادن این دکمه همه ی کارایی سیستم متوقف می شود به جز دکمه های مربوط به Child lock وpower پایین. لازم به ذکر است اگر دستگاه خاموش شود این عملکرد متوقف نمی شود، قبل از اینکه دستگاه به کار بیفتد قفل کودک را غیر فعال کنید. ماشین ظرفشویی ال جی دارای یک دکمه با عنوان ریست روی خود است. با فشار دادن این دکمه می توانید دستگاه را ریست نمایید. در صورت عمل نکردن چند ثانیه آن را نگه دارید.

اگر تسمه بیش از اندازه سفت بسته شود، به موتور آسیب می رساند و احتمال شکستن فلکه بزرگ نیز وجود دارد. هنگام تعویض تسمه، مشخصات فنی آن مانند طول و پهنا باید مد نظر قرار گیرد. تسمه ها به صورت ذوزنقه ای و شیاردار وجود دارند. واحدهای اندازه گیری تسمه : برای اندازه گیری تسمه، از واحدهای میلیمتر یا اینچ استفاده می شود. در تسمه های میلیمتری، قطر خارجی و در تسمه های اینچی، قطر داخلی ملاک اندازه گیری است. نحوه تبدیل اندازه تسمه از میلی متری به اینچی : برای تبدیل اندازه تسمه از میلی متر به اینچ، باید عدد ? را از اندازه تسمه میلیمتری کم کنید و سپس عدد حاصل را بر ? وزنه های مختلفی که جهت تعادل لرزش های دیگ مخصوصاً در موقع حرکت موتور با دور زیاد جهت خشک کردن لباس به کار می روند. جنس وزنه ها می تواند بتن سنگین، چدن و یا وزنه هایی با روکش پلاستیکی باشد.

از آنجایی که محصولات متنوعی با مارکهای فوقالعاده در بازار وجود دارد گاهی انتخاب بهترین قهوه ساز (Coffeemaker) مشکل است. ابعاد دستگاه ممکن است اهمیت زیادی نداشته باشد اما اگر آشپزخانه کوچک و فضای کمی دارید این فاکتور مهم میشود. بهترین راه این است که ابتدا محیط خود را در نظر گرفته و سپس با توجه به آن بهترین قهوه ساز با ابعاد مناسب را خریداری کنید. با این وجود ما به شما خرید دستگاهی کوچک و جمع و جور را پیشنهاد میکنیم چرا که به راحتی میتوانید آن را در هر آشپزخانهای جای دهید. ظرفیت بهترین قهوه ساز کاملا به نیاز شما بستگی دارد. قبل از خرید از خود بپرسید که قهوه ساز را برای نیاز شخصی میخواهید و یا برای خانواده و محل کار؟ اگر تنها برای نیاز شخصی به قهوه ساز احتیاج دارید دستگاهی با حجم کم (1 یا و فنجان) خریداری کنید. در غیر این صورت به سراغ محصولاتی با ظرفیت بیشتر بروید. قوری یکی دیگر از فاکتورهایی است که برای خرید بهترین قهوه ساز باید به آن توجه کنید.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۳۹:۰۸ ] [ شیرگیر ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب