از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
این برفک به دلیل نشتن هوای گرم روی لولههای سرد بود که دمایی متفاوت ایجاد میکرد. امروزه این لولهها از فضای درونی خارج شده و زیر عایقی قرار گرفتهاند. این لولهها دور تا دور یخچال فریزر دوقلو 15 فوت امرسان و در کنار قفسهها گردش پیدا میکنند و در صورت تبخیر با گاز یخچال دوباره پر میشوند. این سیستم یخچال را همیشه خنک نگه داشته و حتی با بازماندن درب برای چند دقیقه هوای آن گرم نمیشود. در هوای گرم تابستان فراهم بودن آبی خنک بسیار ارزشمند است. در گذشته افراد کلمنی را آب کرده و در اختیار اعضای خانواده قرار میدادند اما با پیشرفت تکنولوژی این سیستم به داخل یخچال هدایت شده است تا خنکی موردنیاز از فضای آن فراهم شود. برخی از یخچالها دارای شلنگی هستند که به شهری متصل میشود از این رو همیشه آب خنک فراهم است. در این مدل از یخچال فریزر امرسان تا مادامی که محفظه پر است آب خنک در دسترس قرار دارد. یکی از مزیتهای قرارداشتن آبریز روی یخچال فریزر دوقلو 15 فوت امرسان وجود اهرمی است که برای پر کردن لیوان باید آن را فشار داد.

جنس ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب حداقل مطمئن هستیم تو این بازار که اجناس خارجی امکان تقلب توشون زیاده این محصول ایرانی هست امیدوارم سالها کار کنه. ور کل یه دستمریزاد به تولید کننده، کیفیت ساخت و قطعات به نظرم در سطح قابل رقابت با محصولات مشابه هست و میشه گفت خیلی خوبه! در کل مصرف و صدا و شستشو قابل رقابت و خوبی داره! من این ظرفشویی رو بنا ب نظر کاربران خریدم.تو عکس قشنگتره.دکمه های لمسی و کیفیت مناسب داره.هنوز نصب نکردمش. امیدوارم بعد از استفاده نظرم مثبت بمونه. ازونجاییکه خودم خیلی در مورد خرید ظرفشویی تحقیق کردم و از کامنت های دوستان تو دیجی کالا کمک گرفتم خواستم نظرمو بگم. خودم اصصصلا فک نمیکردم بلندی مثل پاکشوما بتونه با برندهای خارجی رقابت کنه. حتی به فکر خرید از بانه هم افتادم.ولی متاسفانه الان بازار لوازم خانگی خارجی به شدت افت کرده و اجناس فیک و بی کیفیت زیاد شده.

برنامههای متنوع این مدل یکی از نکات مثبت آن محسوب میشوند که آزادی عمل زیادی در اختیار کاربر قرار میدهند. این برنامهها طوری طراحی شدهاند که برای شرایط مختلف و انواع لباس و حالت شستوشو قابل استفاده باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید ماشین لباسشویی پاکشوما روی دکمه زیر کلیک کنید. ماشین لباسشویی مدل FTU 4713 از جمله محصولات شرکت جنرال آدمیرال میباشد. این ماشین لباسشویی دارای برنامههای شستشوی متفاوتی است که توسط دکمهها و پیچ تنظیم جلوی دستگاه، قابل انتخاب است. همچنین در قسمت جلوی این ماشین لباسشویی یک LCD وجود دارد که از طریق آن برنامهها و آپشنهای مورد استفاده، نمایش داده میشود. ظرفیت دیگ این محصول ۷ کیلوگرم است و از یک موتور با کارکرد 1400 دور در دقیقه بهره میبرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید ماشین لباسشویی پاکشوما روی دکمه زیر کلیک کنید. ماشین لباسشویی مدل SWM-84516 از محصولات اسنوا است که با ظرفیت ۸کیلوگرم طراحی و روانه بازار شده است. این لباسشویی از نوع درب از جلو است. درب از جلو باعث شده به راحتی بتوانید در فضاهایی که بالا لباسشویی کابینت قرار دارد آن را جای دهید.

لازم نیست با این کیسهها، برنامه شستشو خاصی را روی ماشین اعمال کنید. اگر از ابتدا تا به اینجا، مقاله را دنبال کرده باشید، میبینید که در هر برنامه شستشو دمای آب مناسب را ذکر کردهایم. حتی برای شستشوی کفش و پتو نیز، دمای مناسب آب را گفتهایم. در برچسب لباس، کفش و پتو نیز، دمای مناسب شستشو برحسب جنسی که دارند ذکر شده است. به طور کلی نباید، استفاده از دمای آب مناسب برای شستشو را نادیده بگیرید. زیرا اگر به درستی انتخاب نشود، علاوه بر اینکه لباس تمیز شسته نخواهد شد به بافت آن نیز آسیب خواهد خورد. ماشین لباسشویی از وسایل پرکاربرد خانه است و خرابی آن میتواند باعث هزینههای هنگفتی شود. پس برای اینکه مجبور نشوید برای تعمیر لباسشویی اقدام کنید، باید عملکرد آن را زیر نظر بگیرید. به عنوان مثال توجه به سالم بودن و بسته شدن درب ماشین لباسشویی، در کنار دقت به صدای ماشین میتواند یک راه مناسب برای پیشگیری از خرابی دستگاه باشد.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۰:۱۸ ] [ شیرگیر ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب