از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
حتما بخوانید: راهنمای خرید یخچال فریزر به همراه اطلاعاتی که هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد! بدنهی یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان از جنس ورق فولادی ساخته شدهاست. ورق فولادی در برابر خوردگی و زنگزدگی بسیار مقاوم است. این ویژگی باعث میشود تا به راحتی بتوان از این یخچال، بدون نگرانی بابت زنگزدگی، در محیطهای مرطوب و شرجی هم استفاده کرد. این دستگاه در دو رنگ سفید و نقرهای تولید میشود. رنگ الکترواستاتیک استفاده شده، بدنهی دستگاه را بیش از پیش در برابر خوردگی و زنگزدگی مقاوم کردهاست. در طراحی این محصول عنصر سادگی مورد توجه قرار گرفتهاست. طراحی سادهی این محصول، هماهنگی آن را با سایر اجزای آشپزخانه آسان میکند. بر روی نمای بیرونی دستگاه تنها آبریز آبسردکن و دریچهی هومبار خانگی قرار گرفتهاست. با دستگیرههای بلند و کشیده، هرچقدر هم توی در یخچال یا فریزر مواد غذایی وجود داشته باشد و سنگین باشد، باز کردن در کار سختی نخواهد بود.

ظرفشویی SMS88TI36E بوش | این ظرفشویی SMS88TI36E دارای امکانات و ویژگی های بی نظیری است که یک تجربه شستشوی عالی را برای ظروف شما به ارمغان خواهد آورد. قیمت ظرفشویی بوش SMS88TI36E نسبت به بقیه مدلهای بوش کمی بالاتر است اما در عوض از امکانات و برنامه های شستشوی متنوع تری بهره می برد. در ادامه قصد داریم به بیان مشخصات این ماشین ظرفشویی بپردازیم که یکی از مدلهای محبوب این کمپانی می باشد. این ظرفشویی دارای 13 مکان مختلف برای بارگذاری ظروف می باشد و مناسب خانواده های پرجمعیت می باشد. این مدل از نوع ظرفشویی های مبله و ایستاده می باشد و با توجه به اندازه های استانداردی که دارد به راحتی می تواند در هر آشپزخانه ای قرار بگیرد و فضای بسیار کمی اشغال کند. ظرفشویی SMS88TI36E به رنگ نقره ای می باشد که به آسانی با سایر لوازم آشپزخانه شما ست خواهد شد. یک نمایشگر دیجیتالی مشکی رنگ در قسمت بالایی بر روی بدنه دستگاه قرار گرفته است که برخی اطلاعات شستشو نظیر زمان باقی مانده فرآیند شستشو را نمایش می دهد.

قهوه به آرامی وارد قوری میشود. این قهوه ساز کوچک است اما کارایی خیلی خوبی دارد. قهوه ساز متئو مدل MCM 60 برای افرادی است که میخواهند طعم بینظیر قهوه را بچشند و نمیخواهند برای درست شدن آن مدت زمان زیادی صرف کنند. بدنه این قهوه ساز از جنس پلاستیک است و وزن آن بسیار سبک است. قوری شیشهای آن مقاوم به حرارت است. مخزن آب آن در بخش پشتی قرار دارد و به طورت دستی پر میشود. مخزن آب قهوه ساز متئو مدل MCM 60 مدرج شده تا میزان آبی که در داخل آن میریزید، مشخص شود. مخزن قهوه این دستگاه در جلوی آن و بالای قوری قرار دارد. بعد از آن که فیلتر را داخل مخزن قرار دادید، قهوه به درون آن ریخته میشود و دستگاه روشن میشود. بعد از این که آب داخل مخزن جوش آمد به مخزن قهوه میرود تا قهوه را آماده کند و نوشیدنی نهایی وارد قوری میشود. قهوه آماده شده را هر زمان که خواستید میتوانید مصرف کنید.

پمپ در قسمت زیرین ماشین ظرفشویی ال جی قرار دارد و معمولا شامل دو بخش جداگانه است؛ بخشی برای شستشو یا چرخش و بخش دیگر برای تخلیه آب و خشک کردن می باشد. یکی دیگر از دلایل صدای غیر معمول ظرفششویی ال جی می تواند از بازوی آب پاش غیر متحرک یا حلقه ی چرخان آن باشد. این قطعات حلقه های پلاستیکی ای هستند که بازوی آب پاش را هدایت می کنند و این بازو ها بر روی این قطعات چرخش دارند. هر یک از این قطعات می توانند شل شده یا فرسوده شوند و باعث عملکرد نادرست بازوی آب فشان شود. ⦁تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی که آب را تخلیه نمی کند. یکی از علت های اصلی ماشبن ظرفشویی ال جی که آب را تخلیه نمی کند،گرفتگی فیلتر است. در تعمیر ظرفشویی ال جی در اولین اقدام شما باید بررسی فیلتر در مخزن باشد. ممکن است پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی ال جی شما خراب باشد.پمپ های شستشو و تخلیه بر روی یک ماشین ظرفشویی در بعضی اوقات به مخزن متصل می شوند و بنابراین همیشه در انتهای ماشین ظرفشویی قرار دارند . یکی از کارهایی که در تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی که مشکل تخلیه دارد ابتدا پمپ تخلیه را خارج کرده و سپس آن را تعویض می کنند.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۴:۳۲ ] [ شیرگیر ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب