از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
هیچگاه مواد پاک کننده را مستقیم بر روی این لوازم نریزید. قبل از استفاده دوباره از چای ساز قطعات را کاملا خشک کنید. حتما دقت کنید قبل از شروع به تمیز کردن این قسمت، کفه را از برق جدا کرده باشید. دلیل چربی بستن روی چایی؛ تمیز کردن چای ساز فراموش نشود! اولین دلیل اصلی چربی بستن روی چایی این است که قوری یا کتری و از همه مهم تر چای ساز شما بسیار کثیف و چرک آلود است. قبل از اینکه شروع به جوش آوردن آب کنید بهتر است که چای ساز خودتان را تمیز کنید و بعد از آب را تصیفه شده استفاده کنید. بعد از مدتی خواهید دید که هیچ گونه چربی روی چای شما نبسته است و از نوشیدن چای لذت خواهید برد. برای نوشیدن یک لیوان چای همین حالا اقدام کنید. بعد از اینکه کار شما با چای ساز تمام شد از خاموش بودن دکمه گرمایش و دم کشیدن چای ساز اطمینان حاصل کنید. برای تمیز کردن جرم چای ساز دستگاه را از برق بکشید و اجازه دهید تا سرد شود سپس اقدام به تمیز کردن آن کنید. فقط سرپوش کتری، توری چایی، سرپوش توری چای و قاشقک چای مربوط به چای ساز قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی را دارند. بعضی از قسمت های چای ساز نباید در معرض آب و رطوبت قرار گیرند.

همچنین بازوهای چرخان چند جهته از زاویه های مختلفی که به هر گوشه ماشین ظرفشویی می رسد، جریان آب را شلیک می کند. در نتیجه به هنگام سیکل شستشو هیچ نقطه ای وجود نخواهد داشت که از آب پاشی و شستشو نادیده بماند. داشتن یک ظرفشویی با طراحی زیبا و صدای کم خواسته ی هر کسی است اما برنامه های شستشو و تابع های آن می تواند یکی از مهم ترین نکات برای انتخاب ماشین ظرفشویی باشد. خوشبختانه ظرفشویی های ال جی دارای یک عملکرد تمیزکنندگی عالی هستند. شستشوی خودکار Auto: یکی از مهم ترین موارد در صنعت لوازم خانگی امروزی عملکرد اتوماتیک است که سنسورها مهم ترین نقش را در آن دارند. ظرفشویی ال جی دارای یک حسگر داخلی است که میزان کثیفی و چربی ظروف را اندازه گیری می کند تا متناسب با آن قادر به تعیین زمان شستشو، دما و میزان آب مورد نیاز باشد. در نتیجه شستشوی خودکار متناسب با میزان کثیفی و جنس ظروف، بهترین عملکرد تمیز کنندگی را تضمین می کند. ال جی با این فناوری هوشمند اطمینان حاصل می کند که در هر چرخه شستشو، ظرف های شما کاملا تمیز شوند.

نام یک شرکت فرانسوی تولید کننده لوازم آشپزخانه است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۹۵۶ شروع کرده است. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکننده های لوازم خانگی و آشپزخانه در دنیا است. نام تفال بر گرفته از واژه های Teflon و Aluminium می باشد. بیشتر محصولاتی که شرکت تفال می سازد در گروه نوشیدنی ها و غذا سازها می باشد. محصولات کمپانی تفال علاوه بر بازار ایران در بازار جهانی و اروپا نیز طرفداران بسیاری دارد به شکلی به طور تقریبی شما در هر مغازه ای بروید می توانید محصولات این کمپانی را مشاهده کنید. رنگ بندی : محصولات دارای تنوع رنگ بندی بوده و مناسب هر سلیقه است. راحتی کار: محصولات زیاد پیچیده نبوده و کار با آن راحت است. یکی از پر کاربردترین لوازم خانگی چای ساز برقی می باشد که باعث شده تهیه چای را برای ما آسان کند. خرید چای سازی که استاندارد های لازم را ندارد باعث میشود که طعم و عطر چایی از بین برود .

دستگاه قهوه ساز صنعتی دست دوم و آکبند و دستگاه اسپرسو ساز صنعتی دست دوم و آکبند و یا ماشین قهوه ساز صنعتی و ماشین سپرسو ساز صنعتی از ملزومات اصلی کافی شاپ محسوب میشود . زمانی که صحبت از تجهیزات کافی شاپ میشود اولین دستگاهی که در نگاه مشتری شکل میگیرد دستگاه قهوه ساز صنعتی میباشد. دستگاه اسپرسو ساز سالیان پیش در نمونهای بسیار ابتدایی تولید شد و بعد از گذشت مدت زمانی این ساختار تکامل پیدا کرد و نمونه های صنعتی قهوه ساز تولید شد. به طور کلی امروزه در بسیاری از رستوران ها و فست فودها و کافی شاپ ها از انواع ماشین های قهوه ساز صنعتی استفاده می کنند. دستگاه قهوه ساز صنعتی به دو ساختار کلی و عمومی تر تقسیم می شود. یک نمونه این دستگاه، دستگاه قهوه ساز خانگی است و نمونه دیگر دستگاه قهوه ساز صنعتی است. امروزه خب به صورت کاملاً طبیعی و جهت یافتهای مصرف قهوه در بین مردم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است .
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۱:۵۷ ] [ شیرگیر ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب