از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
آیا لباسشویی بوش ، آاگ ، دوو یا بلومبرگ شما صدا میدهد ؟ برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش ، تعمیر ماشین لباسشویی آاگ ، تعمیر ماشین لباسشویی دوو یا تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ خود کلیک نمایید تا با استفاده از قطعات فابریک و نمایندگی تعمیرات در تهران خدمات بهره مند شوید . آموزش برطرف کردن مشکل چکه کردن آب در ماشین لباسشویی ( چرا لباسشویی آبریزی دارد ؟ برای شروع ، قطعاتی که بیشتر اوقات باعث نشت آب در ماشین لباسشویی می شوند را لیست کرده ایم. می توانید از طریق این لیست متوجه شوید که کدام قطعه ی ماشین لباسشویی تان نیاز به تعویض دارد. همچنین با مطالعه ادامه مقاله آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی در رابطه با برطرف کردن مشکل آبریزی به نحوه عیب یابی و رفع عیب هرکدام از این قطعات پرداخته ایم. اولین قطعاتی که در چکه کردن آب لباسشویی باید به آن ها شک کنید ، شیلنگ ها هستند. شیلنگ ورودی آب ، شیر آب را به لباسشویی وصل می کند و معمولا در پشت دستگاه قرار دارد. بررسی کنید که محل های اتصال شیلنگ ورودی آب به شیر و لباسشویی محکم است و منشا نشت آب، شیر نیست.

3. در نهایت آن را را به طرف بیرون بکشید تا از جای خود خارج شود. نکته : در داخل فیلتر یک پمپ آب قرار دارد که عدم وجود فیلتر ، باعث وارد شدن اشیای خارجی به داخل پمپ آب و توقف حرکت پروانه پمپ و در نهایت سوختن الکتروموتور آن میشود . توجه : به خواندن ادامه دهید تا با آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی به صورت کامل آشنا شوید . دستگیره در را با کمی فشار به طرف خود بکشید تا در از لاستیک دور خود جدا شود. قوس مخصوص شیشه در به همراه لاستیک دور آن ، وظیفه آب بندی دیگ را به عهده دارند . با باز شدن در لباسشویی ، لبه بیرونی لاستیک دور در ، نوع قوس شیشه ، قسمت داخلی آبکش استیل و محل قرار گرفتن اهرم ضامن در به خوبی دیده میشوند. برای جدا کردن لبه لاستیک در از بدنه لباسشویی ، باید فنر بیرونی دور در را با یک پیچ گوشتی کوچک دوسو به طرف بیرون بکشید تا فنر آزاد شود. با آزاد شدن فنر بیرونی دور لاستیک ، فنر را از جای خودش خارج کنید.

در این محصول با استفاده از مادهایی شیمیایی به نام زئولیت (Zeolite) سبب می شود که در عین حذف شدن المنت خشککن، ظرفها از درون دستگاه خیس بیرون نیایند . زئولیت به دلیل خاصیت شیمیاییاش پس از جذب رطوبت، گرمای شدیدی تولید میکند؛ گرمایی که برای جوشاندن آب کافی است! این گرما باعث میشود درون ماشین ظرفشویی بوش به شدت داغ شود و قطرههای آب به جا مانده روی ظروف بخار شود. با استفاده از زئولیت، استفاده از انرژی الکتریکی برای خشککردن حذف میشود و نتیجهی دلخواه حاصل میشود. داخل ماشین ظرفشویی بوش توسط دو عدد لامپ در بالای ظرفشویی روشن شده است و هیجان و شور نشاطی خاص به فضای داخلی ظرفشویی می بخشد. وجود این دو عدد لامپ روشنایی، زیبایی و درخشندگی داخل ماشین ظرفشویی را ارتقاء می دهد. همچنین بارگیری و خالی کردن ظروف از ظرفشویی به واسطه ی این دو عدد لامپ راحت تر شده و کاربران دید وسیع تری خواهند داشت. موتور Eغیر مجاز می باشدilence برای ماشین ظرفشویی بوش استفاده شده تا به صورت آرام و کم صدا فرآیند شستشوی ظروف را انجام دهد.

اما این فناوری قادر است در مصرف آب و مواد شوینده صرفه جویی کند تا متعاقبا در هزینه های شما نیز صرفه جویی به عمل آید. در واقع این فناوری قادر است آب را در لگن نگه دارد و بیشترین استفاده را برای شستشوی لباس ها بکند. با استفاده از این تکنولوژی در هر چرخه شستشو تا 10 درصد در مصرف مواد شوینده صرفه جویی خواهد شد. از جمله فناوری های دیگری که در این ماشین لباسشویی 8 کیلو بکو مدل WTV8612XSC به کار رفته است فناوری Aquawave می باشد. این تکنولوژی مربوط به طراحی منحصر به فرد لگن یا دیگ لباسشویی می باشد که این امکان را فراهم می کند تا شستشوی ملایم و بی عیب و نقصی انجام شود. بنابراین لباس های شما تا مدت طولانی تری نو باقی خواهند ماند. در واقع حرکات لگن به گونه ای انجام می شود که هیچ گونه آسیبی به لباس ها وارد نشود و در عین حال بهترین نتیجه شستشو را به ارمغان آورد. حرکات لگن به نوعی از طبیعت الهام گرفته اند و امواج آب را به گونه ای ایجاد می کنند که شستشوی کاملا ملایمی انجام گیرد.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۴:۵۴ ] [ شیرگیر ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب