از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

- سیستم جریان چندگانه هوا ( Multi Airflow System): این سیستم باعث پخش و توزیع هوای خنک به صورت یکنواخت در تمامی قفسهها و بخشهای یخچال میشود. 2- سیستم نوفراست (No Frost): با وجود این سیستم دیگر نگران برفک زدن طبقات بخش فریزر و مواد غذایی موجود در این بخش نباشید. 3- فناوری FreshSense: این فناوری یا استفاده از حسگرهای قوی هوایی ثابت در بخش فریزر و یخچال ایجاد میکند. 4- نور پردازی LED: بوش جهت روشنایی فضای داخلی انواع یخچال فریزر از لامپهای ال ای دی استفاده کرده است که حرارت کمی تولید میکنند و عمر طولانی دارند. 5- فناوری VitaFresh Plus: این فناوری در یخچال فریزر بوش سبب میشود تا انواع میوه و سبزیجات به میزان دو برابر بیشتر از زمان معمول تازهتر بمانند. برند بوش (BOSCH) به عنوان یکی از با کیفیتترین برندهای یخچال فریزر در دنیا محسوب میشود و میتوان گفت یخچال فریزرهای برند بوش بعد از یخچال فریزرهای آمریکایی بهترین یخچال فریزرهای موجود در بازار ایران به شمار میآیند. بدنه انواع یخچال فریز بوش کاملا مقاوم و مستحکم است و مدلهای با بدنه استیل با استفاده از تکنولوژی نانو به صورت کاملا ضد لک هستند و در نتیجه دیگر نگران لک شدن بدنه دستگاه نباشید.تعمیر یخچال بوش را از نمایندگی های معتبر بخواهید

اگر ماشین ظرفشویی را مستقیماً به برق وصل کنید، ممکن است با خطای E27 مواجه شوید. نوسان ولتاژ که به صورت دوره ای در شبکه رخ می دهد، می تواند تأثیر منفی قابل توجهی بر روی لوازم الکتریکی داشته باشد. حتی می تواند باعث سوختن دستگاه شود. بنابراین اگر صفحه نمایش ماشین ظرفشویی شما اغلب ارور E27 را نشان می دهد، دستگاه را با تنظیم ولتاژ مناسب به شبکه وصل کنید تا مشکل حل شود. خطای E31 مربوط به هیتر یا پمپ حرارتی قسمت زئولیت دستگاه می باشد. این ارور احتمالا به دلیل وجود مشکل در این ناحیه که عموما در ادامه موجب نشتی و آبریزش ظرفشویی در این بخش نیز می گردد، شده و نهایتا موجب آسیب به هیتر یا پمپ می گردد. ممکن است صرفا اتصالات هیتر جدا شده باشد. در این صورت ابتدا اتصالات و سیم کشی ها را بررسی نمایید. سپس به کمک ولت متر یا اهم متر ولتاژ یا مقاومت هیتر را اندازه گیری نمایید و در صورت معلوم شدن خرابی این قطعه، آن را تعویض نمایید.

با فشار دادن و نگه داشتن دستگاه به مدت چند ثانیه لباسشویی بوش شما ریست می شود. ابتدا باید دستگاه را خاموش نمایید. سپس آن را از برق بکشید. در قدم بعدی بعد از چند دقیقه دوباره ان را به برق متصل کرده و روش کنید. سپس درب لباسشویی را به تعداد 6 بار پشت سر هم باز و بسته کنید. با این عملیات لباسشویی شما ریست می شود. ابتدا سعی کنید لباسشویی را با استفاده از فناوری Self -Clean تمیز نمایید. در قدم بعدی باید دقت کنید که از مواد زبر برای تمیز کردن لباسشویی استفاده نکنید. با استفاده از یک پارچه نرم این کار را انجام دهید. جا پودری را خارج کنید. با استفاده از یک فنجان سرکه این قسمت را تمیز کنید. در قدم بعدی نوبت به تمیز کردن لاستیک دور درب لباسشویی می رسد. در انتها نیز بدنه لباسشویی را با ترکیب آب سرکه تمیز نمایید. حتما بعد از شستشو باید لباسشویی را کاملا خشک نمایید. به بررسی نکات مهم برای استفاده بهینه از لباسشویی بوش پرداختیم. نکات مهم موجود در دفترچه راهنمای لباسشویی بوش در این مقاله ذکر شد تا کاربران این دستگاه از این پس به راحتی از این نکات برای این منظور استفاده نمایند. همچنین رعایت این نکات می تواند باعث افزایش طول عمر استفاده از لباسشویی نیز شود.

Intensive 70 : این برنامه برای شستشوی قدرتمند مورد ظروف مورد استفاده قرار میگیرد که دمای آب هنگام شستشو ۷۰ درجه سانتی گراد میباشد. Eco 50 : این برنامه به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی به برنامه اقتصادی معروف میباشد که دما آب در آن ۵۰ درجه سانتی گراد است. Auto 45-65 : این حالت برنامه شستشو را به صورت خودکار انجام میدهد و دمای آب بین ۴۵ الی ۶۵ درجه سانتی گراد متغییر میباشد. VarioSpeed Plus : کاهش زمان شستشو تا یک سوم توسط این برنامه کمکی موجب صرفجویی در زمان خواهد شد. HygienePlus : این برنامه با درجه حرارتی ۷۰ درجه سانتی گراد و آبکشی طولانیتر موجب از بین رفتن تمامی باکتریها خواهد شد. ExtraDry : این برنامه برای خشک کردن اضافه مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از بهترین محصولات حال حاظر شرکت بوش آلمان میباشد. این ظرفشویی با داشتن ۶ برنامه شستشوی اصلی و ۳ برنامه شستشوی ویژه میتواند کمک زیادی به شما در شستشوی ظروف انجام دهد بنابراین اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش را دارید این محصول میتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32560GC به خاطر داشتن تکنولوژی پیشرفتهتر در سری 8 لباسشوییهای ساخت بوش قرار داده شده است. لباسشوییهای سریهای 4 و 6 نیز به ترتیب قبل از این محصول تولید شدهاند که هر یک از آنها نیز با تکنولوژیهای مشابه تولید شدهاند. به طور کلی تمام محصولات و مدلهای لباسشویی بوش که با WAW شروع میشوند جز محصولات سری 8 تعریف شدهاند. در مجموع لباسشوییهایی که دارای ویژگیهای به روزتری هستند جز سری ۸ قرار میگیرند. ماشین لباسشوییهای سری 8 دارای ویژگی و امکاناتی هستند که لباسشویی مورد بحث ما نیز شامل آنها میشود اما به طور کلی برخی ویژگیهای این سری شامل موارد زیر میباشند. مونتاژ این نوع از لباسشوییها توسط شرکت آلمان انجام شده است. در هنگام خرید نکاتی است که مورد توجه خریدار و مصرف کننده قرار میگیرد. این نکات باعث میشود تا انتخاب درستی نسبت به خرید محصول مورد نظر خود داشته باشند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ دی ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۱۲:۱۸ ] [ شیرگیر ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب