از فيلا تا بوش

از فيلا تا بوش
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
يكي از محبوبترين ماشينهاي لباسشويي 2019 كه در رده ظرفيت بالا براي خانوادهها با هر جمعيت معقول، در نظر گرفته شده است. مدل L88409FL2 از شركت آ.اِ.گ به لطف بهرهگيري از موتور اينورتر، مانند بسياري از ديگر ماشينهاي لباسشويي مجهز به اين موتور، از بازده بهينهاي در مصرف انرژي و منابع برخوردار است. اين بازده بالا با توجه به ظرفيت حجيم ديگ دستگاه و دور موتور سريع آن، قابل تحسين است. با استفاده از قابليت تنظيم زمان شروع، ميتوانيد آغاز فرايند شستشو را تا 20 ساعت، عقب بياندازيد تا لباسها در زماني كه خانه نيستيد يا مهماني حاضر نيست، بدون دردسر، شسته شوند. يكي از هوشمندترين ماشينهاي لباسشويي 2019 كه از قابليتهاي ارتباطي و الكترونيكي بسياري برخوردار است. در عصر اينترنت اشياء، بهتر است از قابليتهاي مفيد اين محصولات بهره ببريد و بدون نياز به نزديك شدن به ماشين لباسشويي، وضعيت آن را با گوشي خود مشاهده و حالت آن را تغيير دهيد. اين دستگاه امكان ارتباط با استفاده از فناوي واي-فاي و NFC را داراست و به لطف قابليتهاي برنامه موبايلي آن، ميتوان در صورت بروز يك نقص يا اختلال، از قابليت عيبيابي هوشمند براي شناسايي مشكل به وجود آمده، استفاده كرد.

در بخش نحوه برطرف كردن گرفتي فاضلاب يخچال سامسونگ قصد داريم 0 تا 100 از بين بردن اين مشكل را به شما آموزش دهيم. ابتدا يخچال سامسونگ خود را از برق بكشيد. مواد غذايي را خارج كنيد. كشو ها و طبقات يخچال سامسونگ را بيرون بياوريد. با ريختن آب جوش و نمك روي ناودان به آب شدن يخ و برفك روي آن سرعت ببخشيد. بعد از بين بردن برفك و يخ طبقات و كشو ها را به داخل يخچال سامسونگ برگردانيد. در نهايت يخچال را به برق متصل كنيد. براي خوشبو كردن يخچال سامسونگ چه اقداماتي انجام دهيم؟ پرتقال يا ليمو را نصف كنيد و در داخل يخچال خود قرار دهيد تا عطر آن ها در يخچال شما پخش شود. مي توانيد پرتقال يا ليمو را نصف كرده و سپس آن ها را در ميخك بزنيد و در داخل يخچال بگذاريد. قهوه يا وانيل را درون يك ظرف بريزيد و آن را داخل يخچال بگذاريد. پيش از اقدام براي استفاده از يخساز، بايد آن را فعال نماييد. فعال كردن يخساز يخچال سامسونگ به كمك دكمه on كه بر روي بدنه يخچال تعبيه شده است، امكان پذير مي باشد.

براي اينكه بتوانيد ظروف خود را در ماشين ظرفشويي ال جي شستشو دهيد، ابتدا بايد شوينده هاي مختلف شامل قرص و نمك را كه لازم است در ماشين ظرفشويي بريزيد و سپس شست و شو را آغاز كنيد. يك قرص را در محفظه اصلي مواد شوينده قرار داده و ببنديد. مهم است كه هم قرص و هم محفظه خشك باشند. اطمينان حاصل كنيد كه همه ظروف قابليت شستشو درون ماشين ظرفشويي را دارا مي باشند. سپس ماشين ظرفشويي را اجرا كنيد. براي ريختن نمك ابتدا بايد دريچچه مخصوص آن كه در كف ماشين ظرفشويي تعبيه شده است را پيدا نموده و سپس با استفاده از يك قيف مخصوص اقدام به ريختن نمك نماييد. يكي از موارد مهمي كه در راهنماي استفاده از ماشين ظرفشويي الجي بايد به آن اشاره شود موضوع مواد براق كننده است. هنگامي كه مي خواهيد محفظه مواد براق كننده را پر كنيد ،بايد توجه داشته باشيد براي درآوردن اين محفظه ،بايد در خلاف جهت حركت عقربه هاي ساعت محفظه مربوط را بچرخانيد. بعد از تكميل شدن تمام ظرفيت محفظه هنگامي كه آن از مواد براق كننده مخصوص ماشين ظرف شويي پر كرديد در ادامه كار درب آن را قفل كنيد.

با داشتن 3 برنامه برنامه شست و شو، استفاده از آن بسيار راحت است. در اين ماشين هوشمند سيستم ايرجت تعبيه شده است كه به منظور جريان هوا در لگن خشك كن و بالا بردن كيفيت خشك كردن طراحي و نصب شده است. اين سيستم با ظاهر زيبا و كار آمد، در دو رنگ سفيد و سيلور با بدنه پلاستيكي دولايه سبك وارد بازار شده است. واژه دوقلو در وصف دو مخزن بودن آن به كار مي آيد كه يك مخزن جهت شستشو و مخزن ديگر عمل خشك كردن را انجام مي دهد. در قسمت سطع آن چهار پيچ وجود دارد كه با تنظيم آن ها مي توان عمل شست و شو را استارت زد. ظرفيت اين دستگاه 8.5 كيلوگرم بوده و به آب كمتري براي شست و شو نياز دارد. سرعت موتور اين مدل با 800 دور در دقيقه مي چرخد و با توليد مقدار كف كمتر، شست و شوي با كيفيت تري را انجام مي دهد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۵۱:۳۵ ] [ شيرگير ]
ديگر استفاده از يخچال و وجود آن در منازل به امري بديهي بدل گشته بود. در اين سال ها تمركز كارخانه ها و رقابت ميان آنها به توليد يخچال هاي كم مصرف تر در حال حركت بود. به عبارتي در سال هاي بين 1970 تا 1980 محيط زيست و حفاظت از آن به يك خط مشي براي تمامي كارخانه ها بدل شده بود. در همين سال ها بود كه دانشمندان و محققان در اين زمينه به اين نتيجه رسيدند كه گاز فريون تهديدي جدي براي لايه ي اوزون به حساب مي ايد. دهه اي كه كمپاني ها و شركت هاي توليدكننده ي يخچال به فكر استفاده از اينترنت اشياء و اتصال يخچال ها به اينترنت افتادند. در همين دهه كمپاني ال جي اولين يخچال متصل به اينترنت را ساخته و همچنين سامسونگ نيز يخچال هايي را با دوربين ها و شبكه هاي بي سيم به منظور آگاهي از وضعيت غذاها ساخت. تقريبا تمامي يخچال هاي امروزي از قابليت اتصال به اينترنت برخوردار مي باشند. مصرف انرژي آنها نيز بسيار بهبود يافته و اين وسيله هاي كاربردي به بخشي جدايي ناپذير از خانه هاي مردم تبديل گشته اند .

بدين ترتيب پس از اتمام كار، نيازي نيست منتظر خشك شدن ظروف بمانيد و ميتوانيد آنها را سريعآً در جاي خود قرار دهيد. تكنولوژي Quad Wash، فناوري جديد ال جي است كه آن را در نسل جديد ماشينهاي ظرفشويي خود به كار برده است. Quad Wash به قدرت گرفتن از موتور قوي دايرمت درايو، قادر است آب را با فشار زياد در جهتهاي مختلف بر روي ظروف بپاشد. اين فناوري، محدوده پوشش شستشو را تا ۳۰% افزايش ميدهد. بدين ترتيب حتي كثيفترين ظرفها نيز به خوبي شسته خواهند شد. اينترنت اشياء يا همان IoT تكنولوژي جديدي است كه مبناي آن هوشمند ساختن اشياء از جمله لوازم خانگي ميباشد. ال جي با ارائه پلتفرم خود موسوم به Smart ThinQ در صدد هوشمندسازي لوازم خانگي خود برآمده است. كافي اپليكيشن Smart ThinQ را بر روي تلفن همراه خود نصب كرده و تمام لوازم خانگي خود را از طريق موبايل هوشمندتان، حتي از خارج از منزل، كنترل نماييد.

قهوه ساز فيليپس مدل HD7447 يكي از قهوهسازهاي برقي باكيفيت و كارآمد ساخت اين شركت هلندي به حساب ميآيد كه اين دستگاه وسيلهاي مناسب براي دم كردن قهوه با استفاده از پودر قهوه ميباشد. همچنين اين محصول داراي بدنهاي از جنس پلاستيك مقاوم و بادوام است كه با قوري شيشهاي همراه شده است. طرز استفاده از قهوه ساز فيليپس مدل HD7447 بسيار راحت است و جهت تهيه قهوه تنها كافي ميباشد در دستگاه بايد از پودر آماده قهوه استفاده كنيد. فيلتر مورد استفاده براي اين قهوه ساز از نوع قابل شست و شو است. ابتدا فيلتر را در قسمت مخصوص قهوه قرار دهيد و سپس ميزان مورد نظر قهوه را داخل آن بريزيد، محفظه آب دستگاه را پر كنيد و دكمه روشن كردن را فشار دهيد. قهوه آماده شده پس از آن به تدريج وارد قوري و آماده مصرف ميشود. قوري شيشهاي قهوه ساز شفاف ميباشد كه داراي درجه بندي براي مشاهده و بررسي بهتر ميزان قهوه قابل استفاده است. اين قوري از ظرفيت 1.2 ليتر برخوردار و درجهبندي آن برحسب تعداد فنجان ميباشد. همچنين قوري قهوهساز HD7447 گنجايش لازم براي تهيه 10 فنجان بزرگ يا 15 فنجان كوچك قهوه را دارد.

در ادامه به برخي از كاربردها و قابليتهاي موجود در اين دستگاهها اشاره ميكنيم. بدون شك طعم و عطر قهوههاي تازه بسيار جذاب هستند. به همين دليل قهوهخورهاي حرفهاي ترجيح ميدهند شخصا قهوه خود را آسياب كنند. وجود آسياب قهوه در دستگاههاي اسپرسوساز كار را براي اين افراد آسان ميكند. با دستگاههايي كه به اين ابزار مجهز هستند، ديگر لازم نيست آسياب جداگانهاي بخريد. به اين ترتيب در هزينههاي خود نيز صرفهجويي ميكنيد. اين گزينه بهخصوص به افرادي كه فضاي محدودتري در اختيار دارند، نيز بيشتر پيشنهاد ميشود. اگر كمي در حوزه طبخ قهوه اطلاعات داشته باشيد، ميدانيد كه كيفيت آب در عطر و طعم كلي اسپرسو بسيار تاثير دارد. از اينرو دستگاههاي اسپرسوساز مجهز به فيلتر آب، اسپرسوهايي با طعم فوقالعادهاي به شما ميدهند. اين دستگاهها هرنوع بو و طعم اضافي آب را در نوشيدني حذف ميكند. گزينه گرمكن فنجان يكي از مواردي است كه معمولا دستگاههاي حرفهاي دارند.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۵۰:۲۰ ] [ شيرگير ]
نازل بخار لوله نازكي است كه به كنار دستگاه متصل است كه به راحتي جدا شده و به آساني قابل شست و شو مي باشد. از ديگر قابليت هاي اسپرسو ساز دلمونتي مدل دي ال 645 مي توان به سيستم خاموش كردن اتوماتيك آن اشاره كرد. در صورتي كه فراموش كرده ايد دستگاه را خاموش كنيد خود به خود خاموش مي شود. اين دستگاه اسپرسو ساز 3 كاره به خاطر دارا بودن اجزاي قابل تفكيك شست وشوي آسان و راحتي داشته و به آساني تميز مي شود. دستگاه Delmonti Espresso Maker DL645 از وزن مناسبي (6 كيلوگرم) برخوردار بوده و فضاي كمي اشغال مي كند و متناسب يك آشپزخانه ايراني است. با استفاده از اسپرسوساز دلونگي مي توانيد اسپرسو ساز، كاپوچينو و شير گرم را درست كرد. داراي دو ترموستات مجزا است كه براي كنترل دماي قسمت آب و بخار به صورت جداگانه است. از نظر مخزن بسيار مناسب است بطوريكه قادر هستيد ده ليوان اسپرسو را با آن درست كنيد.

به همين علت به راحتي ميتوانيد از ميزان آب باقيمانده در دستگاه با خبر شويد. ظرفيت كتري چايساز 1.7 ليتر است و گنجايش قوري آن به 0.8 ميليليتر ميرسد. فيلتر قوري «GTS 220» از جنس استيل ساخته شده و تفاله چاي يا دمنوش را از نوشيدني جدا ميكند. با توجه به اينكه سيم چاي ساز به پايهي آن متصل است، امكان جابهجايي راحت و آزادانهي كتري وجود دارد. همچنين، نوع طراحي محصول فوق اجازهي چرخش 360 درجهي كتري را روي پايه ميدهد و به اين ترتيب، افراد چپدست هم در استفاده از دستگاه مشكلي نخواهند داشت. در صورت اتمام آب داخل كتري، عملكرد دستگاه به صورت خودكار متوقف ميشود. اين عامل سبب افزايش ايمني شده شده و مانع از آسيب ديدن قطعات دستگاه ميشود. اين چاي ساز توسط برند قدرتمند بوش (Bosch) با مدل «TTA2010» ساخته شده است. محصول فوق كه يكي از زيباترين و كاربرديترين چايسازهاي موجود در بازار ميباشد، از 3 قسمت تشكيلشده است.

سبد بالايي ويژگي عالي دارد و آن قابليت تغيير ارتفاع تا چند سانتي متر است. با وجود اين قابليت مي توان جا را براي ظروف بزرگ تر هم چون قابلمه و ماهيتابه در سبد پاييني باز كرد. سبد كارد و چنگال نيز به همراه اين دو سبد وجود دارند و به راحتي مي توانيد كارد و چنگال ها را درون آن قرار داد تا شسته شوند. براي آن كه ظرف ها توسط ماشين ظرفشويي شسته شوند بايد دستگاه روشن شده و برنامه شستشوي متناسب انتخاب و فعال شود. در اين ماشين ظرفشويي SMS45DW10Q تعدادي برنامه جهت شستن ظروف وجود دارند كه بسيار كاربردي بوده و شامل 5 برنامه اصلي هستند. علاوه بر 5 مورد ذكر شده در بالا، اين دستگاه از تعدادي برنامه ويژه نيز بهره مند است كه عبارتند از : شستشوي اضافي، نيم بار، HygienePlus، مراقبت از ماشين. براي آن كه يك دستگاه برقي كار كند نياز است كه براي آن موتور تعبيه شود. بوش براي ماشين ظرفشويي SMS45DW10Q از موتوري استفاده كرده است كه از نوع Eغير مجاز مي باشدilence Drive مي باشد. A را براي اين دستگاه دريافت نمايد.

دستگاه اسپرسوساز يكي از ابزارهاي مورد استفاده در آشپزخانههاي منازل و كافيشاپها ميباشد كه به منظور تهيه قهوه مورد استفاده قرار ميگيرد. همانطور كه مستحضر هستيد؛ قهوه يك نوشيدني محبوب است كه طرفداران زيادي در دنيا دارد. به طور كلي نحوه تهيه و درست كردن اين نوشيدني بر كيفيت طعم و مزه آن بسيار تاثير مي گذارد. به همين دليل انواع و اقسام قهوه ساز و دستگاه اسپرسو ساز جهت آماده سازي قهوه با كيفيت بالا روانه بازار شدهاند. ما در اين مقاله تصميم داريم در رابطه انواع و اقسام اسپرسوساز براي شما عزيزان صحبت كنيم. دستگاه اسپرسوساز چيست؟ دستگاه اسپرسوساز ابزاري است كه با استفاده از آن مي توان، يك نوشيدني قهوه با كيفيت بسيار خوب و بالا تهيه كرده و مورد مصرف قرار داد. اين وسيله به واسطه برق كار ميكند و داراي طراحي بسيار زيبا و متنوعي است. اولين دستگاه اسپرسوساز در سال ۱۸۸۴ ميلادي در كشور ايتاليا، به واسطه فردي به نام آنجلو موريوندو به دنيا عرضه گرديد. دومين مدل دستگاه اسپرسو ساز، حدود ۵ الي ۶ سال ديگر، به واسطه فردي مكانيك به نام بترزا توليد گشت كه اين توليد با تحول بسيار بزرگي در دنيا براي قهوه به همراه شد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۸:۴۴ ] [ شيرگير ]
سيني چكهگير قسمت ديگري از اين اسپرسو ساز بوده كه از ريختن قهوه بر روي كابينت شما جلوگيري ميكند. فيلتر اسپرسوساز اين دستگاه امكان استفاده پودر اسپرسو و همچنين پد را براي شما فراهم ميكند. در قسمت را ست دستگاه نازل خروجي بخار تعبيه شده است كه بخار با فشار 15 بار از آن خارج شده و به اين صورت ميتوانيد يك كاپوچينوي خوشمزه داشته باشيد. اين دستگاه مجهز به خاموش شدن خودكار بوده كه پس از پايان فعاليت خاموش شده و ايمني دستگاه را تضمين مينمايد. با استفاده از اين دستگاه ميتوانيد نوشيدني هايي از قبيل؛ اسپرسو، كافه لاته، كاپوچينو، ماكياتو و قهوه فرانسه آماده كنيد. طراحي ظاهري محصول ارتباط مستقيمي با كيفيت آن دارد. اسپرسوساز به دليل استفاده روزانه محصول است كه در معرض ديد ميباشد از اين رو بايد داراي اهري زيبا و كاربر پسند باشد. در قسمت راست دستگاه يك نازل براي خروجي بخار قرار دارد كه خروجي آن 15 بار ميباشد و با تركيب شير و بخار كف شير يا فوم براي تهيه كاپوچينو را براي شما مهيا ميسازد.

اين استيل مقاومت خوبي در برابر فشار دارد و رطوبت نيز به آن آسيبي وارد نمي كند. ظرفشويي بوش 67TW02B همانند ديگر ماشين هاي ظرفشويي مبله داراي دربي بزرگ است كه از طرف بالا به سمت پايين باز مي شود. براي باز و بسته كردن درب از دستگيره اي كه تعبيه شده مي توان استفاده كرد. طراحي دستگيره از نوع پاكتي است. فضاي داخلي، تعداد طبقات و سبدهاي موجود جزو آن نكاي هستند كه در انتخاب و خريد ظرفشويي بسيار حائز اهميت هستند. با باز كردن درب به صورت كامل كاربران مي توانند فضاي داخلي دستگاه بوش SMS67TW02B را مشاهده كنند. بدنه داخلي اين محصول كامل از استيل ضد زنگ پوشيده شده است. اين محصول از 3 طبقه و 3 سبد بزرگ و جادار تشكيل شده است كه قابليت تنظيم ارتفاع دارند. كاربران با برداشتن طبقه بالايي به صورت كامل مي توانند دو طبقه ديگر را تا 5 سانتي متر ارتفاعشان را تغيير دهند.

زمان رسيدن تعميركار روي سر لباسشويي به شدت كاهش خواهد يافت. خطرات ناشي از انتقال دستگاه به بيرون از منزل ماشين لباس شويي شما را تهديد نمي كند. از نزديك مي توانيد ناظر و شاهد خدمات تعميركار لباسشويي حاير باشيد. اگر ميخواهيد اطلاعات بيشتري در زمينه نصب لباسشويي حاير و تعمير لباسشويي حاير در اصفهان بخوانيد ، پيشنهاد ميكنيم سري به وبلاگ ما در قسمت تعمير ماشين لباسشويي حاير در اصفهان در سايت بزنيد. در اين بخش عيب يابي لباسشويي بكو توسط تعميركار نمايندگي تعميرات صورت گرفته و متداول ترين پرسش ها و ايرادات اين دستگاه استخراج شده است. چرا لباسشويي بكو كار نمي كند؟ دليل نشتي آب از لباسشويي چيست؟ براي تعميرات لباسشويي بكو بايد از كجا اقدام كنيم؟ چرا لباسشويي بكو آب را تخليه نمي كند؟ علت لرزش در لباسشويي از چست؟ دليل سر و صداي زياد لباسشويي بكو از كجاست؟ تعميركار لباسشويي بكو به نكات سرويس و نگهداري از دستگاه پرداخته است تا كمتر نيازمند تعمير لباسشويي بكو شويد. ماشين لباسشويي بكو را روي سطح صاف نصب كنيد.

اين دومين اسپرسوساز از برند محبوب نسپرسو است كه به شما معرفي مي كنيم، برند سوئيسي كه در زمينه توليد انواع قهوه و قهوه ساز فعاليت دارد و به گفته خيلي از كارشناسان كيفيت محصولاتش تضمين شده است. اين اسپروساز نسپرسو مدل «Inissia» از دسته اسپرسوسازهايي است كه با كپسول كار مي كند. اين دستگاه توسط ۸۲ درصد از خريداران توصيه شده است و امتياز ۴.۲ از ۵ را توسط خريداران كسب كرده است كه نشان از رضايت بالاي خريداران دارد، در ادامه به برخي از نظرات اشاره مي كنيم. من كه راضي ام ، كپسول چند بار مصرف كه خودت توش قوه بريزي بخري يه چيز عمرانه هست. اگر براي مصرف خانگي بخواهيم دستگاه بسيار عالي اي است البته من با اين دستگاه كاپوچينو و لنه هم درست ميكنم ( البته شير رو با كف شير ساز درست مينم) در كل دستگاه خوبيه من ازش راضي ام. با سلام فوق العاده دستگاه خوبي است مزه واقعي قهوه رو متوجه ميشيد فقط يه مقدار كپسولها گرونه كه البته مي ارزه اين دستگاه رو بخريد. قهوه با كيفيت تحويل ميده فقط حواست باشه از كپسول نسپرسو استفاده كنيد كپسول متفرقه دستگاه را خراب ميكند.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۷:۲۴ ] [ شيرگير ]
ماشين لباسشويي كف مي كند و كفش از ماشين در هنگام شستن بيرون مي زند. لاستيك هاي حفاظتي از آب ماشين پوسيده و آب پس مي دهد. از جايگاه پودر استفاده چنداني بابت شستشو نمي شود. مشكل با شستن با آب گرم داريم. اينها مواردي بودند كه اكثرا مشتريان در هنگام مواجه به خرابي ماشين لباسشويي به ما گزارش مي كنند. اگر شما هم ماشين لباسشوييتان خراب شده يا يكي از مشكلات بالا را دارد با سرويسكاران تماس بگيريد. چه زماني بايد ماشين لباسشويي را تعمير كنيم؟ چطور ايراد لباسشويي را رفع كنيم؟ گاهي اوقات هرچقدر هم كه حواستان به نگهداري و مراقبت از ماشين لباسشويي باشد، باز هم ممكن است اختلالاتي در كاركرد ماشين لباسشويي پيش آيد كه نيازبه اقدام براي تعمير وجود داشته باشد. به عنوان مثال ممكن است ماشين لباسشويي شما عمل آبگيري را به درستي انجام ندهد! در اين مواقع اگر خودتان تجربه ي اندكي در زمينه تعميرات لوازم خانگي داشته باشيد، به راحتي مي توانيد مشكل را تشخيص دهيد و پمپ تخليه را بررسي كنيد! آيا بايستي فوري به يك تعميركار تماس بگيريد و با او هماهنگ كنيد؟

فرنچ پرس يك وسيله بسيار ساده است كه با كمك آن ميتوانيد قهوه فرانسه را تهيه كنيد. كافي است مقداري قهوه كه به درشتي قهوه فرانسه آسياب شده است را درون آن ريخته و مقداري آب جوش اضافه كنيد. چند دقيقه صبر كنيد و سپس اهرم فرنچ پرس را به پايين فشار دهيد. اكنون قهوه فرانسه شما آماده شده است. از نوشيدن آن لذت ببريد. خوب اگر با توجه به تحقيق و مطالعهاي كه كردهايد، دوست داريد در خانه بدون هزينه زيادي اسپرسو داشته باشيد، راهكار شما استفاده موكاپات است. موكاپات چيزي شبيه يك قوري مخزن دار است كه كافي است بخش مخزن آن را باز كنيد، قهوه آسياب شده مخصوص آن را در قسمت مشخصشده قرار داده و مجدداً آن را بسته و روي حرارت گاز قرار دهيد. در مدتزمان كوتاهي اسپرسو خانگي شما آماده شده است، با اين تفاوت كه برخلاف دستگاههاي اسپرسو ساز اين اسپرسو فاقد خامه نارنجيرنگ و جذاب آن ميباشد؛ اما با اين حال ميتواند نقش يك اسپرسو را براي شما ايفا كند.

ماشين ظرفشويي مدل SMS88TW02E با ظرفيت شستشو ظروف كامل 14 نفر از معدود ماشين هاي ظرفشويي سفيد رنگ بوش مي باشد كه در دسته دستگاه هاي سري 8 اين كمپاني قرار گرفته است. اين ظرفشويي داراي قابليت زئوليت به منظور خشك كردن كامل ظروف مي باشد كه با بيشتر كردن زمان دوره شستشو پس از پايان چرخه آبكشي، ظروف را كاملا خشك كرده و از هرگونه لكه ناشي از آب عاري مي نمايد. علاوه بر مصرف كمترين مقدار آب، موتور استفاده شده در ماشين ظرفشويي 88TW02، انرژي بسيار كمي مصرف نموده و همچنين صداي بسيار پاييني نيز توليد مي نمايد. قرار دارد. علاوه بر دو مورد ذكر شده از ديگر ويژگي هاي اين موتور بايد به دوام بالا اشاره نمود به صورتي كه در كشور هاي داراي نمايندگي با گارانتي تعويض 10 ساله به فروش مي رسد. ممكن است براي هر خانم خانه داري پيش بيايد كه گاهي اوقات نياز دارند تا هرچه سريعتر ظروف شسته شده و آماده استفاده دوباره گردند.

از ديگر امكانات اين دستگاه خواستني داشتن برنامه اي تحت عنوان پيش شستشو است كه از آن بيشتر براي لباس هايي استفاده مي شود كه بسيار كثيف هستند. اين برنامه البسه شما را براي مدتي خيس نگه مي دارد و از مصرف زياد مواد شوينده جلوگيري مي كند. جهت آشنا شدن با ساير ويژگي هاي لباسشويي 4V5 مي توانيد دفترچه راهنماي آن را مطالعه نمايد. لباسشويي ال جي مدل 4V5 از طراحي زيبا و ساخت با كيفيتي برخوردار مي باشد كه خود باعث محبوبيت آن در بين مخاطبان شده است. تمامي قابليت ها و تكنولوژي هاي بروز دنيا را برند ال جي سعي كرده است براي اين مدل در نظر بگيرد و از حق نگذريم تا حدود زيادي از امكانات و فناوري هاي بي نظيري بهره مند است. لباسشويي ال جي 4V5 امكان شستشوي البسه تا وزن 9 كيلوگرم را دارد كه اين امر نشانگر آن است اين غول تكنولوژي كاملا مناسب خانوارهايي با جمعيت متوسط و بالا است. شما عزيزاني كه قصد خريد لباسشويي با تمامي امكانات و قيمتي مناسب را داريد پيشنهاد فروشگاه اينترنتي اوراز به شما دستگاه LG F4V5VYP2T است.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۶:۱۰ ] [ شيرگير ]
آيا لباسشويي بوش ، آاگ ، دوو يا بلومبرگ شما صدا ميدهد ؟ براي تعمير ماشين لباسشويي بوش ، تعمير ماشين لباسشويي آاگ ، تعمير ماشين لباسشويي دوو يا تعمير ماشين لباسشويي بلومبرگ خود كليك نماييد تا با استفاده از قطعات فابريك و نمايندگي تعميرات در تهران خدمات بهره مند شويد . آموزش برطرف كردن مشكل چكه كردن آب در ماشين لباسشويي ( چرا لباسشويي آبريزي دارد ؟ براي شروع ، قطعاتي كه بيشتر اوقات باعث نشت آب در ماشين لباسشويي مي شوند را ليست كرده ايم. مي توانيد از طريق اين ليست متوجه شويد كه كدام قطعه ي ماشين لباسشويي تان نياز به تعويض دارد. همچنين با مطالعه ادامه مقاله آموزش تعميرات ماشين لباسشويي در رابطه با برطرف كردن مشكل آبريزي به نحوه عيب يابي و رفع عيب هركدام از اين قطعات پرداخته ايم. اولين قطعاتي كه در چكه كردن آب لباسشويي بايد به آن ها شك كنيد ، شيلنگ ها هستند. شيلنگ ورودي آب ، شير آب را به لباسشويي وصل مي كند و معمولا در پشت دستگاه قرار دارد. بررسي كنيد كه محل هاي اتصال شيلنگ ورودي آب به شير و لباسشويي محكم است و منشا نشت آب، شير نيست.

3. در نهايت آن را را به طرف بيرون بكشيد تا از جاي خود خارج شود. نكته : در داخل فيلتر يك پمپ آب قرار دارد كه عدم وجود فيلتر ، باعث وارد شدن اشياي خارجي به داخل پمپ آب و توقف حركت پروانه پمپ و در نهايت سوختن الكتروموتور آن ميشود . توجه : به خواندن ادامه دهيد تا با آموزش تعميرات ماشين لباسشويي به صورت كامل آشنا شويد . دستگيره در را با كمي فشار به طرف خود بكشيد تا در از لاستيك دور خود جدا شود. قوس مخصوص شيشه در به همراه لاستيك دور آن ، وظيفه آب بندي ديگ را به عهده دارند . با باز شدن در لباسشويي ، لبه بيروني لاستيك دور در ، نوع قوس شيشه ، قسمت داخلي آبكش استيل و محل قرار گرفتن اهرم ضامن در به خوبي ديده ميشوند. براي جدا كردن لبه لاستيك در از بدنه لباسشويي ، بايد فنر بيروني دور در را با يك پيچ گوشتي كوچك دوسو به طرف بيرون بكشيد تا فنر آزاد شود. با آزاد شدن فنر بيروني دور لاستيك ، فنر را از جاي خودش خارج كنيد.

در اين محصول با استفاده از مادهايي شيميايي به نام زئوليت (Zeolite) سبب مي شود كه در عين حذف شدن المنت خشككن، ظرفها از درون دستگاه خيس بيرون نيايند . زئوليت به دليل خاصيت شيميايياش پس از جذب رطوبت، گرماي شديدي توليد ميكند؛ گرمايي كه براي جوشاندن آب كافي است! اين گرما باعث ميشود درون ماشين ظرفشويي بوش به شدت داغ شود و قطرههاي آب به جا مانده روي ظروف بخار شود. با استفاده از زئوليت، استفاده از انرژي الكتريكي براي خشككردن حذف ميشود و نتيجهي دلخواه حاصل ميشود. داخل ماشين ظرفشويي بوش توسط دو عدد لامپ در بالاي ظرفشويي روشن شده است و هيجان و شور نشاطي خاص به فضاي داخلي ظرفشويي مي بخشد. وجود اين دو عدد لامپ روشنايي، زيبايي و درخشندگي داخل ماشين ظرفشويي را ارتقاء مي دهد. همچنين بارگيري و خالي كردن ظروف از ظرفشويي به واسطه ي اين دو عدد لامپ راحت تر شده و كاربران ديد وسيع تري خواهند داشت. موتور Eغير مجاز مي باشدilence براي ماشين ظرفشويي بوش استفاده شده تا به صورت آرام و كم صدا فرآيند شستشوي ظروف را انجام دهد.

اما اين فناوري قادر است در مصرف آب و مواد شوينده صرفه جويي كند تا متعاقبا در هزينه هاي شما نيز صرفه جويي به عمل آيد. در واقع اين فناوري قادر است آب را در لگن نگه دارد و بيشترين استفاده را براي شستشوي لباس ها بكند. با استفاده از اين تكنولوژي در هر چرخه شستشو تا 10 درصد در مصرف مواد شوينده صرفه جويي خواهد شد. از جمله فناوري هاي ديگري كه در اين ماشين لباسشويي 8 كيلو بكو مدل WTV8612XSC به كار رفته است فناوري Aquawave مي باشد. اين تكنولوژي مربوط به طراحي منحصر به فرد لگن يا ديگ لباسشويي مي باشد كه اين امكان را فراهم مي كند تا شستشوي ملايم و بي عيب و نقصي انجام شود. بنابراين لباس هاي شما تا مدت طولاني تري نو باقي خواهند ماند. در واقع حركات لگن به گونه اي انجام مي شود كه هيچ گونه آسيبي به لباس ها وارد نشود و در عين حال بهترين نتيجه شستشو را به ارمغان آورد. حركات لگن به نوعي از طبيعت الهام گرفته اند و امواج آب را به گونه اي ايجاد مي كنند كه شستشوي كاملا ملايمي انجام گيرد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۴:۵۴ ] [ شيرگير ]
در نتيجه جريان آب قطع نمي شود و دستگاه بيش از حد پر مي شود. اگر مشكل از خود كليد نيز باشد، همان مشكل عدم توقف آبگيري پيش مي آيد. لوله گنبدي را جدا كنيد و بررسي كنيد كه شكستگي، ترك و يا فرسودگي ندارد. لوله را به درون آب فرو ببريد، يك طرف آن را بسته و از طرف ديگر در آن بدميد. اگر حباب مشاهده كرديد، لوله سوراخ است و بايد تعويض شود. شيلنگ را نيز به همان روش چك كنيد. اگر شيلنگ هم سالم بود، كليد سطح سنج آب ايراد دارد. كليد را از نظر مكانيكي چك كنيد و بررسي كنيد كه آشغال در حفره هايش گير نكرده باشد. براي چك كردن كليد با مولتي متر، بايد ابتدا فشار هواي مناسب براي لوله گنبدي هوا فراهم كنيد. راحت ترين راه براي اين كار اين است كه دستگاه را روشن كنيد و اجازه دهيد به تا حد مناسب پر از آب شود و سپس سيم برق دستگاه را از پريز جدا كنيد. كليد فشاري را پيدا كرده و سيم هاي آن را جدا كنيد و با مولتي متر چك كنيد.

محصولات معرفي شده در سايت چي بگير از بهترينهايي هستند كه درصد رضايتمندي بيشتري از مصرف كنندگان دريافت كردهاند. اميد كه كمكي در انتخاب راحت به شما باشند. كمي شير را داخل مخزن دستگاه كف شير ساز دستي قرار دهيد و روي شعله گرم كنيد. بعد از چند دقيقه با چند بار پمپ كردن به طور دستي كف شير شما با يك حالت خامهاي و حجيم آماده است. در تهيه كاپوچينو، لاته، هات هاچكلت ميتوانيد از آن استفاده كنيد و از نوشيدنيهاي گرم خود لذت بيشتري ببريد. دارا بودن دو فيلتر كه موجب توليد كف شير بادوام و بيشتري ميشود. استيل بودن بدنه باعث ميشود دستگاه را مستقيم روي حرارت قرار دهيد و نياز به ظرف ديگري براي اين كار نداريد. قيمت اين مدل كف ساز شير دستي در مقايسه با مدلهاي ديگر كمي بالاتر است. كف ساز شير ايكيا يك محصول با كيفيت و كاربردي است. اين دستگاه كف ساز با دو عدد باتري قلمي كار ميكند. چون قدرت همزن خوبي دارد در تهيه بسياري از مايعات سرد و گرم و همچنين هم زدن تخم مرغ براي انواع كيك يا ماسكهاي خانگي كاربرد دارد.

كاني زئوليت را بايد مادهي اصلي معجون شستشويي جادويي بوش دانست. اين كاني براي بوش، بسيار مهم بوده و در واقع كليد نوآوري نهفته در ماشين ظرفشويي جديد اين كمپاني يعني فناوري PerfectDry است. اين فناوري دقيقا همان معنايي را ميدهد كه با شنيدن آن به ذهنتان خطور ميكند. بوش معتقد است جديدترين ماشينهاي ظرفشويي اين كمپاني كه پيش از آغاز نمايشگاه IFA 2016 در برلين به نمايش درآمدهاند، ظرفهاي كاملا خشك را براي شما آماده ميكنند تا به محض اتمام چرخه، در دسترس شما قرار داده شوند. اين فناوري براي ظروف شيشهاي، چيني و پلاستيكي به خوبي كار ميكند.بوش از سال ۲۰۰۸، از كاني زئوليت براي عمليات خشك كردن در ماشينهاي ظرفشويي خود بهره گرفته است. اين كاني، به طور طبيعي رطوبت را جذب كرده و گرما آزاد ميكند. بوش اين ماده را در محفظهي كوچكي در حفرهي ماشين ظرفشويي قرار داده است. در طول چرخهي شستشو، فناوري جريان هواي سه بعدي، هواي گرم را در سه راستا با سطح ظروف شما پخش ميكند.

راهكارهاي رفع مشكل تخليه نشدن لباسشويي: ارتفاع و محل قرارگيري شلنگ تخليهي آب را تنظيم و انسدادهاي مربوطه را برطرف كنيد. همچنين در صورت لزوم قطعات خراب شده را تعويض كنيد. اولين گزينه براي عيب يابي مشكل بسته نشدن درب ماشين لباسشويي، بررسي حجم لباسهاي قرار داده شده در لباسشويي است. احتمال ديگري كه وجود دارد قرار گرفتن يك جسم يا لباس بين قفل و درب لباسشويي ميباشد. اگر هيچ يك از موارد گفته شده وجود نداشت، مواردي مانند ميكروسوئيچ، زبانه قفل درب، برد كنترل اصلي، لاستيكهاي دور درب لباسشويي و سيم كشي سيستم قفل درب لباسشويي را بررسي كنيد. هر يك از قطعات خراب شده بايد تعويض شوند تا مشكل بسته نشدن درب لباسشويي برطرف شود. از دلايل مهم خاموش شدن لباسشويي ميتوان به ايراد در پريز برق، پارازيت گير دو شاخهي لباسشويي، نوسانات برق و مشكل در تايمر يا برد كنترل اصلي اشاره كرد. در صورت مواجه شدن با اين مشكل براي عيب يابي ماشين لباسشويي، هر يك از اين قطعات را بررسي و عوض كنيد تا ايراد لباسشويي شما برطرف شود.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۳:۴۱ ] [ شيرگير ]
هيچگاه مواد پاك كننده را مستقيم بر روي اين لوازم نريزيد. قبل از استفاده دوباره از چاي ساز قطعات را كاملا خشك كنيد. حتما دقت كنيد قبل از شروع به تميز كردن اين قسمت، كفه را از برق جدا كرده باشيد. دليل چربي بستن روي چايي؛ تميز كردن چاي ساز فراموش نشود! اولين دليل اصلي چربي بستن روي چايي اين است كه قوري يا كتري و از همه مهم تر چاي ساز شما بسيار كثيف و چرك آلود است. قبل از اينكه شروع به جوش آوردن آب كنيد بهتر است كه چاي ساز خودتان را تميز كنيد و بعد از آب را تصيفه شده استفاده كنيد. بعد از مدتي خواهيد ديد كه هيچ گونه چربي روي چاي شما نبسته است و از نوشيدن چاي لذت خواهيد برد. براي نوشيدن يك ليوان چاي همين حالا اقدام كنيد. بعد از اينكه كار شما با چاي ساز تمام شد از خاموش بودن دكمه گرمايش و دم كشيدن چاي ساز اطمينان حاصل كنيد. براي تميز كردن جرم چاي ساز دستگاه را از برق بكشيد و اجازه دهيد تا سرد شود سپس اقدام به تميز كردن آن كنيد. فقط سرپوش كتري، توري چايي، سرپوش توري چاي و قاشقك چاي مربوط به چاي ساز قابليت شست و شو در ماشين ظرفشويي را دارند. بعضي از قسمت هاي چاي ساز نبايد در معرض آب و رطوبت قرار گيرند.

همچنين بازوهاي چرخان چند جهته از زاويه هاي مختلفي كه به هر گوشه ماشين ظرفشويي مي رسد، جريان آب را شليك مي كند. در نتيجه به هنگام سيكل شستشو هيچ نقطه اي وجود نخواهد داشت كه از آب پاشي و شستشو ناديده بماند. داشتن يك ظرفشويي با طراحي زيبا و صداي كم خواسته ي هر كسي است اما برنامه هاي شستشو و تابع هاي آن مي تواند يكي از مهم ترين نكات براي انتخاب ماشين ظرفشويي باشد. خوشبختانه ظرفشويي هاي ال جي داراي يك عملكرد تميزكنندگي عالي هستند. شستشوي خودكار Auto: يكي از مهم ترين موارد در صنعت لوازم خانگي امروزي عملكرد اتوماتيك است كه سنسورها مهم ترين نقش را در آن دارند. ظرفشويي ال جي داراي يك حسگر داخلي است كه ميزان كثيفي و چربي ظروف را اندازه گيري مي كند تا متناسب با آن قادر به تعيين زمان شستشو، دما و ميزان آب مورد نياز باشد. در نتيجه شستشوي خودكار متناسب با ميزان كثيفي و جنس ظروف، بهترين عملكرد تميز كنندگي را تضمين مي كند. ال جي با اين فناوري هوشمند اطمينان حاصل مي كند كه در هر چرخه شستشو، ظرف هاي شما كاملا تميز شوند.

نام يك شركت فرانسوي توليد كننده لوازم آشپزخانه است. اين شركت فعاليت خود را از سال ۱۹۵۶ شروع كرده است. اين شركت يكي از بزرگترين توليدكننده هاي لوازم خانگي و آشپزخانه در دنيا است. نام تفال بر گرفته از واژه هاي Teflon و Aluminium مي باشد. بيشتر محصولاتي كه شركت تفال مي سازد در گروه نوشيدني ها و غذا سازها مي باشد. محصولات كمپاني تفال علاوه بر بازار ايران در بازار جهاني و اروپا نيز طرفداران بسياري دارد به شكلي به طور تقريبي شما در هر مغازه اي برويد مي توانيد محصولات اين كمپاني را مشاهده كنيد. رنگ بندي : محصولات داراي تنوع رنگ بندي بوده و مناسب هر سليقه است. راحتي كار: محصولات زياد پيچيده نبوده و كار با آن راحت است. يكي از پر كاربردترين لوازم خانگي چاي ساز برقي مي باشد كه باعث شده تهيه چاي را براي ما آسان كند. خريد چاي سازي كه استاندارد هاي لازم را ندارد باعث ميشود كه طعم و عطر چايي از بين برود .

دستگاه قهوه ساز صنعتي دست دوم و آكبند و دستگاه اسپرسو ساز صنعتي دست دوم و آكبند و يا ماشين قهوه ساز صنعتي و ماشين سپرسو ساز صنعتي از ملزومات اصلي كافي شاپ محسوب ميشود . زماني كه صحبت از تجهيزات كافي شاپ ميشود اولين دستگاهي كه در نگاه مشتري شكل ميگيرد دستگاه قهوه ساز صنعتي ميباشد. دستگاه اسپرسو ساز ساليان پيش در نمونهاي بسيار ابتدايي توليد شد و بعد از گذشت مدت زماني اين ساختار تكامل پيدا كرد و نمونه هاي صنعتي قهوه ساز توليد شد. به طور كلي امروزه در بسياري از رستوران ها و فست فودها و كافي شاپ ها از انواع ماشين هاي قهوه ساز صنعتي استفاده مي كنند. دستگاه قهوه ساز صنعتي به دو ساختار كلي و عمومي تر تقسيم مي شود. يك نمونه اين دستگاه، دستگاه قهوه ساز خانگي است و نمونه ديگر دستگاه قهوه ساز صنعتي است. امروزه خب به صورت كاملاً طبيعي و جهت يافتهاي مصرف قهوه در بين مردم بسيار مورد استقبال قرار گرفته است .

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۱:۵۷ ] [ شيرگير ]
بر روي درب يخچال طبقات متعددي تعبيه شده است كه ميتوان شيشههاي مختلف، بطري و تخممرغها را در آن نگهداري كرد. كشوي زيرين يخچال هم فضاي كافي براي نگهداري ميوه و سبزيجات را در اختيارتان قرار ميدهد. اگر به دنبال بهترين يخچال فريزر ايراني با قيمت مناسب هستيد، يخچال فريزر امرسان 14 فوت گزينه مناسبي است. اين مدل از يخچال ايستكول (EastCool) يك محصول ساده، كممصرف، باكيفيت ساخت نسبتا بالا و البته قيمت مقرونبهصرفه بوده و براي خانواده يا افرادي كه مصرف پاييني دارند، بسيار مناسب ميباشد. گنجايش كلي اين يخچال ۵ فوت (۹۷ ليتر) است و نمودار مصرف انرژي آن B ميباشد. بدنه فلزي اين يخچال داراي استحكام خوبي بوده و بدنه داخلي آن نيز از جنس ABS مقاوم ساخته شده است. شما ميتوانيد دماي درون يخچال را توسط ولوم كنترلي تعبيه شده درون محفظه تنظيم نماييد. همچنين، محفظه داخلي يخچال داراي 2 طبقه قابل جابجايي از جنس پلاستيك مقاوم است و قسمت زيرين آن نيز بهصورت جاي ميوه و سبزيجات كاربرد دارد.

خريد آنلاين قهوه جوش از فروشگاه اينترنتي باميلو. مجموعه اي عظيم از قهوه جوش . بهترين قيمت ها از تحويل نقدي لذت ببريد - اكنون سفارش دهيد. قهوه جوش سروش مدل Russian سايز 3. ٪۱۸ تخفيف. قهوه جوش سروش مدل Russian سايز … قهوه جوش و اسپرسو ساز دستي مدل 6 Cup. قهوه جوش و اسپرسو ساز دستي مدل 6 Cup. خريد اينترنتي قهوه جوش و اسپرسو ساز دستي مدل 6 Cup و قيمت انواع شير جوش - قهوه جوش متفرقه از فروشگاه آنلاين ديجيكالا. خريد با تخفيف ۴۰% تخفيف قهوه جوش اسپرسو Caffettiera Moka با بهترين قيمت ارسال به تهران و شهرستانها. خريد آنلاين قهوه جوش موكا يك نفره روگازي داراي بدنه بسيار مقاوم آلومينيومي براي استفاده بيشتر و براي مسافرت ها كوهنوردي و … مي باشد. يكي از روشهاي تهيهي اسپرسو به وسيلهي قهوه جوش رو گازي يا همان موكاپات ميباشد. … هميشه سعي كنيد پس از هر بار استفاده درون درب قهوه جوش و محفظهي نگهدارنده قهوه را ….. خريد آنلاين انواع قهوه جوش از بزگترين و تخصصي ترين فروشگاه قهوه در ايران,با بيشترين تنوع قهوه جوش و قهوه ساز و همچنين بهترين كيفيت و قيمت.

در اين لباسشويي شما از برنامه شست و شوي سريع مي توانيد استفاده نماييد، و در كمترين زمان لباسهايتان را با بهترين كيفيت تحويل بگيريد. از اين گذشته شما مي تواند هر موقع كه اراده كنيد دستگاه را در انجام كار متوقف كنيد لباسها را زياد يا كم كنيد. از اينها گذشته شما مي توانيد با ظرفيت بالاي اين ديگ پتوهايتان را در منزل نيز شست و شو كنيد. ماشين لباسشويي 8 كيلو بكو مدل WMY81483 از توليدات كمپاني بكو در كشور تركيه است كه از امكانات و قابليت هاي بسيار فراواني برخوردار است. از اين رو كه تركيه از همسايگان نزديك كشور ايران است اين ماشين لباسشويي و محصولات بكو در كشور ما نيز مشتريان بسياري پيدا كرده است. اين ماشين لباسشويي تركيه اي داراي ديگي با ظرفيت بسيار بالاي 8 كيلو است كه از خارهاي بسيار زيادي جهت تميزي و شست و شوي بهتر لباسها برخوردار است. اين ديگ در اين لباسشويي از استيل كاملا ضد زنگ است، و به هيچ عنوان در مرور زمان نيز نسبت به آب واكنش نشان نمي دهد. بكو در اين ماشين لباسشويي از يك موتور بسيار قدرتمند استفاده كرده است.

ماشين هاي ظرفشويي ال جي در طي چند سال اخير به خوبي توانسته اند جاي خود را ميان مردم پيدا كنند و در آشپزخانه ها جزو وسايل محبوب و ضروري به شمار مي آيند. شستشوي دستي ظروف هميشه باعث تلف كردن وقت شما و البته ايجاد كمر درد مي شود كه با خريد يك ماشين ظرفشويي مدرن از برند ال جي از شر اين ها راحت خواهيد شد. اين دستگاه براي مقاوم بودن در برابر رطوبت از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است. هر ميز براي سرو غذا به ظروفي پاكيزه نياز دارد كه عاري هرگونه لكه، حتي لكه ي قطرات آب تميز باشد و اين كار با مدل هاي جديد بخارشور دار امكان پذير شده است. اگر قصد خريد ظرفشويي ال جي از بانه را داريد با ما در ادامه مطلب همراه باشيد. براي تقسيم نمودن ماشين هاي ظرفشويي LG مي توان آن ها را از لحاظ طراحي، ظرفيت، و نوع قرار دادنشان در آشپزخانه طبقه بندي كرد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۰:۴۵ ] [ شيرگير ]
هرچه اين توان بيشتر باشد، كيفيت قهوه و كرماي ايجاد شده بر روي آن نيز بيشتر خواهد بود. فشار بخار نيز از اين جهت اهميت دارد كه توليد يك قهوه اسپرسوي خوشطعم به بخار آب و آب جوش نياز دارد. اين فشار توسط پمپ توليد بخار اسپرسوساز تأمين ميشود. توجه كنيد كه مقدار فشار لازم براي تهيه يك فنجان اسپرسو نبايد كمتر از ۱۵ بار باشد؛ و قهوههاي حاصلشده از دستگاههايي با فشار كمتر از ۱۵ بار را نميتوان يك اسپرسو ناميد. ازاينرو، بهترين اسپرسو ساز خانگي تواني بالاتر از ۱۵ بار فشار بخار دارد. به مجموعه امكانات دستگاه مانند داشتن نازل يا توانايي تهيه انواع نوشيدنيهاي بر پايه اسپرسو «عملكرد» ميگويند. قهوه اسپرسو بهصورت خالص و يا بهصورت تركيبي مصرف ميشود. اگر شما انواع تركيبشده اسپرسو مثل قهوه موكا يا كاپوچينو را دوست داريد، بهتر است از انواع اسپرسو ساز خانگي اتوماتيك استفاده كنيد. همچنين، ميزان عملكرد دستگاه رابطه مستقيمي با قيمت آن دارد و هرچه دستگاه كارايي و عملكرد بالاتري داشته باشد، قيمت آن نيز افزايش پيدا ميكند.

انرژي زيادي در دستگاه استفاده مي كند. برنامه شستشو متمركز در ظرفشويي ال جي است. وقتي كثيفي يك ظرف زياد است از اين برنامه استفاده مي شود. ظروفي مانند قابلمه و ماهي تابه را با اين برنامه مي شويند. در اين بخش از راهنماي استفاده از ماشين ظرفشويي الجي در مورد قفل كودك توضيح مي دهيم. براي اينكه از تغيير تنظيمات دستگاه خود بصورت دستي جلوگيري كنيد، مي توانيد از دكمه هايي كه براي قفل و يا باز كردن تعبيه شده است استفاده كنيد. براي اجراي سيستم قفل كودك، زماني كه دستگاه در انجام فعاليت است دكمه اي را بر روي آن Child lock نوشته شده فشار دهيد. با فشار دادن اين دكمه همه ي كارايي سيستم متوقف مي شود به جز دكمه هاي مربوط به Child lock وpower پايين. لازم به ذكر است اگر دستگاه خاموش شود اين عملكرد متوقف نمي شود، قبل از اينكه دستگاه به كار بيفتد قفل كودك را غير فعال كنيد. ماشين ظرفشويي ال جي داراي يك دكمه با عنوان ريست روي خود است. با فشار دادن اين دكمه مي توانيد دستگاه را ريست نماييد. در صورت عمل نكردن چند ثانيه آن را نگه داريد.

اگر تسمه بيش از اندازه سفت بسته شود، به موتور آسيب مي رساند و احتمال شكستن فلكه بزرگ نيز وجود دارد. هنگام تعويض تسمه، مشخصات فني آن مانند طول و پهنا بايد مد نظر قرار گيرد. تسمه ها به صورت ذوزنقه اي و شياردار وجود دارند. واحدهاي اندازه گيري تسمه : براي اندازه گيري تسمه، از واحدهاي ميليمتر يا اينچ استفاده مي شود. در تسمه هاي ميليمتري، قطر خارجي و در تسمه هاي اينچي، قطر داخلي ملاك اندازه گيري است. نحوه تبديل اندازه تسمه از ميلي متري به اينچي : براي تبديل اندازه تسمه از ميلي متر به اينچ، بايد عدد ? را از اندازه تسمه ميليمتري كم كنيد و سپس عدد حاصل را بر ? وزنه هاي مختلفي كه جهت تعادل لرزش هاي ديگ مخصوصاً در موقع حركت موتور با دور زياد جهت خشك كردن لباس به كار مي روند. جنس وزنه ها مي تواند بتن سنگين، چدن و يا وزنه هايي با روكش پلاستيكي باشد.

از آنجايي كه محصولات متنوعي با ماركهاي فوقالعاده در بازار وجود دارد گاهي انتخاب بهترين قهوه ساز (Coffeemaker) مشكل است. ابعاد دستگاه ممكن است اهميت زيادي نداشته باشد اما اگر آشپزخانه كوچك و فضاي كمي داريد اين فاكتور مهم ميشود. بهترين راه اين است كه ابتدا محيط خود را در نظر گرفته و سپس با توجه به آن بهترين قهوه ساز با ابعاد مناسب را خريداري كنيد. با اين وجود ما به شما خريد دستگاهي كوچك و جمع و جور را پيشنهاد ميكنيم چرا كه به راحتي ميتوانيد آن را در هر آشپزخانهاي جاي دهيد. ظرفيت بهترين قهوه ساز كاملا به نياز شما بستگي دارد. قبل از خريد از خود بپرسيد كه قهوه ساز را براي نياز شخصي ميخواهيد و يا براي خانواده و محل كار؟ اگر تنها براي نياز شخصي به قهوه ساز احتياج داريد دستگاهي با حجم كم (1 يا و فنجان) خريداري كنيد. در غير اين صورت به سراغ محصولاتي با ظرفيت بيشتر برويد. قوري يكي ديگر از فاكتورهايي است كه براي خريد بهترين قهوه ساز بايد به آن توجه كنيد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۳۹:۰۸ ] [ شيرگير ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب