از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
ماشین لباسشویی کف می کند و کفش از ماشین در هنگام شستن بیرون می زند. لاستیک های حفاظتی از آب ماشین پوسیده و آب پس می دهد. از جایگاه پودر استفاده چندانی بابت شستشو نمی شود. مشکل با شستن با آب گرم داریم. اینها مواردی بودند که اکثرا مشتریان در هنگام مواجه به خرابی ماشین لباسشویی به ما گزارش می کنند. اگر شما هم ماشین لباسشوییتان خراب شده یا یکی از مشکلات بالا را دارد با سرویسکاران تماس بگیرید. چه زمانی باید ماشین لباسشویی را تعمیر کنیم؟ چطور ایراد لباسشویی را رفع کنیم؟ گاهی اوقات هرچقدر هم که حواستان به نگهداری و مراقبت از ماشین لباسشویی باشد، باز هم ممکن است اختلالاتی در کارکرد ماشین لباسشویی پیش آید که نیازبه اقدام برای تعمیر وجود داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است ماشین لباسشویی شما عمل آبگیری را به درستی انجام ندهد! در این مواقع اگر خودتان تجربه ی اندکی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی داشته باشید، به راحتی می توانید مشکل را تشخیص دهید و پمپ تخلیه را بررسی کنید! آیا بایستی فوری به یک تعمیرکار تماس بگیرید و با او هماهنگ کنید؟

فرنچ پرس یک وسیله بسیار ساده است که با کمک آن میتوانید قهوه فرانسه را تهیه کنید. کافی است مقداری قهوه که به درشتی قهوه فرانسه آسیاب شده است را درون آن ریخته و مقداری آب جوش اضافه کنید. چند دقیقه صبر کنید و سپس اهرم فرنچ پرس را به پایین فشار دهید. اکنون قهوه فرانسه شما آماده شده است. از نوشیدن آن لذت ببرید. خوب اگر با توجه به تحقیق و مطالعهای که کردهاید، دوست دارید در خانه بدون هزینه زیادی اسپرسو داشته باشید، راهکار شما استفاده موکاپات است. موکاپات چیزی شبیه یک قوری مخزن دار است که کافی است بخش مخزن آن را باز کنید، قهوه آسیاب شده مخصوص آن را در قسمت مشخصشده قرار داده و مجدداً آن را بسته و روی حرارت گاز قرار دهید. در مدتزمان کوتاهی اسپرسو خانگی شما آماده شده است، با این تفاوت که برخلاف دستگاههای اسپرسو ساز این اسپرسو فاقد خامه نارنجیرنگ و جذاب آن میباشد؛ اما با این حال میتواند نقش یک اسپرسو را برای شما ایفا کند.

ماشین ظرفشویی مدل SMS88TW02E با ظرفیت شستشو ظروف کامل 14 نفر از معدود ماشین های ظرفشویی سفید رنگ بوش می باشد که در دسته دستگاه های سری 8 این کمپانی قرار گرفته است. این ظرفشویی دارای قابلیت زئولیت به منظور خشک کردن کامل ظروف می باشد که با بیشتر کردن زمان دوره شستشو پس از پایان چرخه آبکشی، ظروف را کاملا خشک کرده و از هرگونه لکه ناشی از آب عاری می نماید. علاوه بر مصرف کمترین مقدار آب، موتور استفاده شده در ماشین ظرفشویی 88TW02، انرژی بسیار کمی مصرف نموده و همچنین صدای بسیار پایینی نیز تولید می نماید. قرار دارد. علاوه بر دو مورد ذکر شده از دیگر ویژگی های این موتور باید به دوام بالا اشاره نمود به صورتی که در کشور های دارای نمایندگی با گارانتی تعویض 10 ساله به فروش می رسد. ممکن است برای هر خانم خانه داری پیش بیاید که گاهی اوقات نیاز دارند تا هرچه سریعتر ظروف شسته شده و آماده استفاده دوباره گردند.

از دیگر امکانات این دستگاه خواستنی داشتن برنامه ای تحت عنوان پیش شستشو است که از آن بیشتر برای لباس هایی استفاده می شود که بسیار کثیف هستند. این برنامه البسه شما را برای مدتی خیس نگه می دارد و از مصرف زیاد مواد شوینده جلوگیری می کند. جهت آشنا شدن با سایر ویژگی های لباسشویی 4V5 می توانید دفترچه راهنمای آن را مطالعه نماید. لباسشویی ال جی مدل 4V5 از طراحی زیبا و ساخت با کیفیتی برخوردار می باشد که خود باعث محبوبیت آن در بین مخاطبان شده است. تمامی قابلیت ها و تکنولوژی های بروز دنیا را برند ال جی سعی کرده است برای این مدل در نظر بگیرد و از حق نگذریم تا حدود زیادی از امکانات و فناوری های بی نظیری بهره مند است. لباسشویی ال جی 4V5 امکان شستشوی البسه تا وزن 9 کیلوگرم را دارد که این امر نشانگر آن است این غول تکنولوژی کاملا مناسب خانوارهایی با جمعیت متوسط و بالا است. شما عزیزانی که قصد خرید لباسشویی با تمامی امکانات و قیمتی مناسب را دارید پیشنهاد فروشگاه اینترنتی اوراز به شما دستگاه LG F4V5VYP2T است.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۶:۱۰ ] [ شیرگیر ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب