از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
برای خرید یک چای ساز محبوب و با کیفیت تا انتهای این متن همراه ما باشید. چای ساز بوش با بدنهی سبک، توان مصرفی بالا، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و قرار گرفتن قوری روی کتری میتواند لذت نوشیدن یک چای ایرانی را به شما هدیه دهد. در ادامه قصد داریم به بررسی بیشتر چای ساز بوش مدل TTA2201 بپردازیم. بوش تولیدکنندهی لوازم خانگی برقی بوده که در سراسر جهان شناختهشده و طرفداران بسیاری دارد. اگرچه این شرکت فعالیت خود را از آلمان شروع کرده اما شاهد برون سپاری برخی محصولات به کشورهای دیگر هستیم. چای ساز بوش مدل TTA2201 یکی از محصولات زیبا و کارا در این برند میباشد. این چای ساز با بدنه پلاستیکی بسیار سبک بوده تا حین بلند کردن آن با یک دست، فشار به دستتان وارد نشود. همچنین بدنه کتری نیمه شفاف است و شما میتوانید میزان آب کتری را مشاهده کنید علاوه بر این برای رویت میزان بهتر آب میتوانید از نشانگر مدرج روی کتری استفاده نمایید. چای ساز تفال با ظرفیت 2 لیتری خود میتواند برای تمام افراد خانواده مناسب باشد.

یخچال ها براساس شکل ظاهری به چند دسته دوقلو، سایدبایساید و تک درب تقسیم بندی میشوند. یخچال دوقلو و سایدبایساید قسمت بیشتری را برای فریزر در نظر گرفتهاند و مناسب خانوادههایی با اعضای بیشتر هستند. یخچال فریزر امرسان طبقات زیادی را برای فریزر تعبیه کرده تا مواد منجمد شده بیشتری را بتوان در آن جای داد. یخچال فریزر دوقلو 15 فوت امرسان در هر بخش خود ۱۵ فوت ظرفیت دارد که در مجموع ۳۰ فوت گفته شده و این نشانگر کاربری بالای آن است. برخی افراد به دلیل مشغلههای کاری تمایل دارند که موادغذایی را فریز کرده و به مرور زمان مصرف کنند از این رو داشتن یک فریزر بزرگ برای آنها اهمیت دارد. ساخت یخچال در انواع مختلف به رفع نیاز همه قشرها کمک میکند. این محصول برای هر یخچال و فریزر دو درب جدا در نظر گرفته است به همین دلیل به آن دو تکه هم گفته میشود. هرکدام از قسمتهای این محصول اسم مشخصی دارند.

ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگیهای این مدل مصرف بهینه انرژی است. A را کسب کرده است. ماشین ظرفشویی الجی سبد هوشمند تاشو و طبقه سوم مجزا در نظر گرفته است. این مدل صدای زیادی تولید نمیکند. این میزان 41 دسیبل اعلام شده است. برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده شده است. این مدل تلاش داشته تا بر کارایی خود بیافزاید، از این رو، برنامه شستشوی نصف ظرفیت را برای خریداران فراهم کرده است. از دیگر ویژگیهای ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD88 میتوان به قابلیت QuadWash و برنامه بخارشوی اشاره کرد. این مدل برای افرادی که حساسیت بیشتری در تمیزی دارند هم قابلیتی نظیر سیستم استرلیزه کردن ظروف در نظر گرفته است. ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D157، یک محصول باکیفیت و کارآمد است. امروزه ماشینهای ظرفشویی جزئی از وسایل ضروری منازل شدهاند. این ماشین در ردهی ماشین ظرفشوییهای مبله دستهبندی میشود و ظرفیت آن 13 نفره است. قرار دهد. ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D157 دارای دو سبد برای قرارگیری ظروف است.

این ایرادات به راحتی برطرف می شوند. اما احتمال وجود مشکلات جدی تری هم هست. مثلا ممکن است ایراد از برد الکترونیکی دستگاه باشد و یا اینکه یکی از سایر قطعات چای ساز معیوب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. آب داخل چای ساز فلر داغ نمی شود، برای تعمیرات چه کنیم؟ قطعه ای که موجب داغ شدن آب می شود، المنت های چای ساز هستند. اگر چای ساز شما آب را داغ نمی کند حتما ایراد از المنت آن است و المنت نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. آب به جوش آمده است اما چای ساز فلر خاموش نمی شود، برای تعمیرات و رفع عیب چه باید کرد؟ اگر چای ساز شما بعد از جوشیدن آب خاموش نمی شود، ایراد از سنسور دمای چای ساز است و سنسور نیاز به تعویض دارد. چای ساز فلر قبل از جوشیدن آب خاموش می شود، برای تعمیر و رفع عیب چه کنیم؟ این مشکل نیز ممکن است به دلیل اختلال در عملکرد سنسور دما می باشد که با تعمیر یا تعویض آن حل خواهد شد. چراغ گرم نگه دارنده قوری چای ساز فلر روشن است اما صفحه سینی گرما ندارد، برای تعمیرات چه کنیم؟
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۱:۳۹ ] [ شیرگیر ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب