از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
آب بیش از حد وارد ماشین ظرفشویی و سطح آب بالا بالا هستند. احتمالا سنسور آب دارای یک مشکل و موفق به آب متوقف شود. سنسور نظارت بر کیفیت آب دارای یک مشکل. بهره برداری از این سنسور اندازه گیری سختی، آلودگی و شفافیت در مرحله شستشو است. خشک کن سخت است. احتمالا فن سوخته است و ترکیبات آن آسیب دیده است. شاید مشکل تنها از اتصالات فن است. البته، گاهی اوقات این اشکال در سنسور فن است. ماشین ظرفشویی درست کار نمی کند چرا که سطح آب در بشقاب است به اندازه کافی بالا نیست. این فوران بسیار شبیه به E03 است و به احتمال زیاد به همین دلیل است. این خطا به دلیل عنصر دیگ بخار و در برخی از مدل های ماشین ظرفشویی، که در آب گردش آب گرم به نظر می رسد.

 

  

 

  یکی از محصولات زیبا و با کیفیت از این یخچال نام تجاری پایین بوش است. در رنگ ها و اندازه های مختلف. راحتی بوش و رفاه شرکت طراحی این محصولات با کیفیت بالا و امکانات با توجه به نیازهای مشتری و آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی در جهان است. بوش یک شرکت آلمانی است، اما تولید برخی از محصولات خود را در لهستان، اسلوونی، ترکیه و چین است. این امر منجر به یک تولید کننده جهانی منجر شده است. اما شرکت ایران نیز است و نمایندگان بسیاری از با مراجعه به آنها. تهران فروشگاه بوش یکی نمایندگان این شرکت بوش، ارائه می دهد محصولات با نام تجاری از کوچک به بزرگ اشیاء را برای مشتریان خود است. اگر شما به دنبال برای یک یخچال از اصل بوش با گارانتی رسمی و قیمت مناسب، و تهران بوش آنلاین و تحویل در کوتاه ترین زمان در مورد شما.

 

  

 

  در همین حال، مردم مقابله با یک ماشین ظرفشویی بزرگ است. مورد می گوید که ریختن مقدار زیادی از مواد شوینده می تواند در پمپ های لباس های شسته شده تجمع می یابد. راجرز به شما توصیه می همیشه قبل از شما کار نمی کنند، مطمئن شوید که دستگاه کامل است. این کار نه تنها صرفه جویی آب و برق، بلکه بدان معنی کمتر از ماشین و زندگی طولانی تر استفاده کنید. علامت گذاری به عنوان McKleberry، معاون رئیس جمهور از باکو و بلومبرگ بازاریابی، می گوید به تغییر ماشین و خروجی لوله های آب در هر 5 سال برای جلوگیری از تجمع کلسیم است. شما می توانید این شلنگ تغییر دهید و یا شما می توانید از تکنسین های درخواست کمک. کیفیت آب است دست شما نیست و بستگی به جایی که شما زندگی می کنند. اما آب سخت می تواند مواد معدنی در ماشین خود و لوله خود تجمع می یابد. است وجود دارد، البته، به طوری که ما می توانیم آب نرم است. مانند استفاده از مواد شوینده حاوی نرم کننده آب، استفاده از فیلتر آب یا نرم کننده.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ دی ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۴:۵۸ ] [ شیرگیر ]
شاید مشکل سیم کشی یا لانه میکرو سازنده. خطا E37 / F37: این پیام معمولا به سنسور حرارتی NTC متصل می شود و احتمالا به این معنی است که این سنسور آسیب دیده یا شکسته شده و باید جایگزین شود. خطا E38 / F38: E37 F37 اشاره به E42 / F42: شستشو موتور الکتریکی به درستی کار نمی کند. ممکن است برای جایگزینی موتور ZAG لازم باشد. شاید هر دو نوار، اتصالات موتور و اتصالات TACO دشوار است. E43 / F43: E42 | F42 اشاره به ER44 / F44: E42 F42 اشاره به E47 / F47: احتمالا مشکل سنسور دما است. البته، احتمالا مشکل یک موتور الکتریکی است. E48 / F48 ERS: ولتاژ ورودی می تواند بد باشد. شاید متر آسیب دیده باشد و باید بررسی شود و احتمالا تعمیر شود. E49 / F49 E49 / F49: احتمالا ولتاژ ورودی بسیار زیاد است. E50 / F50: شستن یک موتور الکتریکی ممکن است به درستی کار نکند.

 

  

 

  کد خطای F8 - خطای اصلی ذینفع و صفحه نمایش (پانل) - بررسی سیم های ارتباطی - آسیب های الکترونیکی - دستگاه را از خروجی برق تقسیم کرده و با فروشگاه تعمیر مجاز تماس بگیرید. کد خطا - مشکل این خطا از هیئت مدیره اصلی دستگاه است - دستگاه را از خروجی برق جدا کنید و با فروشگاه تعمیر مجاز تماس بگیرید. E7 خطا کد - اشکال این آسیب غیر عادی به سنسور حرارتی. اندازه اهمیت سنسور بررسی می شود - دستگاه را از خروجی برق جدا می کند و به فروشگاه تعمیر مجاز متصل می شود. E9 خطا کد - این یک زنگ درجه حرارت بالا است - ممکن است در هیئت مدیره اصلی باقی بماند - دستگاه را از خروجی برق جدا کنید و با فروشگاه تعمیر مجاز تماس بگیرید. کد EC ERROR - این خطا با زنجیره EEPROM همراه است. 5 در هر زمان، یخچال و فریزر یخچال و فریزر را خنک نمی کند و فریزر پس از ارائه باز کردن شیر بسته می شود.

 

  

 

  اگر می خواهید جنایت و لباس های شسته شده خود را انجام دهید، می توانید این کار را با تمرین گام به گام تمرین و ماشین لباسشویی انجام دهید. اگر شما توانایی استفاده از ماشین لباسشویی خود را نداشته باشید، می توانید از نمایندگی نصب، تعمیر و خدمات خدمات زارین در هر منطقه در استان های مشهد، گرگان، شیراز، اصفهان، گیانان، تهران، آلباک، ورامین و نیز استفاده کنید. ... چگونه ماشین لباسشویی را از بین ببریم؟ در بخش قبلی ما دلایل ماشین لباسشویی را ملاقات کردیم و در این بخش ما می خواهیم توضیح دهیم که چگونه این کار را برای شما انجام دهیم. در این بخش، ما می خواهیم ماشین لباسشویی را با ارزان ترین روش آموزش دهیم. این راه حل باعث رسوب ماشین لباسشویی و در آخرین مرحله با اسفنج شما در حال حاضر آماده، تمیز کردن ماشین لباسشویی و ماشین لاستیک و خشک آن را.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ دی ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۳:۴۶ ] [ شیرگیر ]
از سیستم ضد نشت، اگر آب از این ماشین ظرفشویی عبور کند، به طور خودکار آب را کاهش می دهد. SMS46NI01B ماشین ظرفشویی دارای قفل کودک است که مانع باز شدن درب در محل کار می شود. فناوری آب فعال در این ماشین ظرفشویی علاوه بر کمتر آب و انرژی در طول شستشو باعث جریان آب هدفمند شده است، عملکرد پمپ و گرمایش سریع را بهبود می بخشد. BOSCH BASH ماشین ظرفشویی BOSCH مدل SMS46NI01B دارای سنسور بار است که می تواند وزن ظروف را اندازه گیری کند و به دلیل وزن ظروف مصرف شود. ماشین ظرفشویی SMS46NI01B دارای 3 سبد پخت شامل سبد پلاستیکی برای قاشق و چنگال و فولاد ضد زنگ برای ظروف است. این بوش قادر به ایجاد ارتفاع سبد است که می تواند در این دستگاه در این تابع قرار گیرد. بوش بوش بوش Skwasher Bosch مدل SMS46NI01B دارای یک برنامه شستشوی پایدار، شستشوی اتوماتیک، شستن شیشه، شستشو اقتصادی، شستشو 1 ساعته، شستشو آرام و خاموش است.

 

  

 

  دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است! شما می توانید گفتمان آنلاین با IP و سایر کاربران را با به اشتراک گذاشتن نظرات و تجربه خود در پایان این مقاله پرداخت کنید. ماشین ظرفشویی چیست؟ ماشین ظرفشویی در بوش کجاست؟ سرویس ماشین ظرفشویی چگونه است؟ ماشین ظرفشویی بوش با محصولاتی که در آن مارک های داخل و خارج از کشور وجود دارد، رقابت می کند؟ چرا خرید ماشین ظرفشویی؟ ارزان ترین ظرف چیست؟ گران ترین ظرف چیست؟ متأسفانه، با توجه به ورود وسایل بحث برانگیز در کشور، اعتماد به فروشندگان و خرید با به راحتی خیالی کمی دشوار است و شما باید هنگام خرید اصول یا محصولات جعلی مراقب باشید. به همین دلیل ما قصد داریم در مورد چگونگی پیدا کردن ظرفشویی بوش از غذاهای جعلی بوش صحبت کنیم تا بتوانیم به شما کمک کنیم.

 

  

 

  این تکنولوژی از طریق دو Ecoperfect و SpeedPerfect همراه با برنامه ها مشخص شده است، شما می توانید یکی از این دو حالت را با توجه به انتظارات خود انتخاب کنید. حالت EcoperFect برای مواردی که می خواهید سواران اقتصادی و کاهش مصرف انرژی استفاده کنید استفاده می شود. فعال کردن این گزینه در ماشین لباسشویی WAT28460GC 50٪ را در مصرف برق صرفه جویی خواهد کرد. در مواردی که می خواهید در زمان کم شسته شود و عجله کنید تا به لباس های پاک دسترسی داشته باشید، گزینه SpeedPerfect را لمس کنید. در این مورد، زمان بهینه سازی به 65٪ خواهد شد. انتخاب این حالت برای برخی از برنامه ها ممنوع است. تکنولوژی ActiveWater Plus نیز در ماشین لباسشویی WAT28460GC استفاده می شود و به شما اجازه می دهد تا آب را ذخیره کنید. این تکنولوژی، با توزیع مناسب آب بر روی سطح گلدان، باعث آب کمتر می شود.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ دی ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۲:۳۱ ] [ شیرگیر ]
با توجه به اینکه یکی از اجزای اصلی مورد استفاده در لوازم جانبی موتور می تواند به دست آید که این بوش 9 کیلوگرم عملکرد فوق العاده ای است. این موتور عملکردی تا آنجا که شما می توانید کودک را تنظیم کنید و صدای این محصول در محیط زیست شنیده نشود. حذف تسمه ها و قطعات اضافی و جایگزینی دائمی مغناطیسی اطمینان حاصل می کند که تولید صدا در حالت شستشو بسیار شنیده نمی شود. پوشیدن بین قطعات بسیار کم است، که می تواند برای سال های بسیاری از کیفیت عالی استفاده شود. A قرار داده شده است مصرف انرژی در این محصول 30٪ کمتر از معمول و استاندارد است. در سکوت Waw32560GC، Waw32560GC مورد استفاده قرار گرفت. بدن با ساختار ضد انعطاف پذیری علاوه بر زیبایی و لذت محصول، میزان تولید صدا و نویز را کاهش می دهد و عایق بندی در برابر تولید صدا خواهد بود.

 

  

 

  شرح محصول ماشین لباسشویی 32E90 با ظرفیت 10 کیلوگرم و البته، با تکنولوژی I-DOS، یکی از آخرین لباس های این شرکت آلمانی است که در رده مدل های منحصر به فرد یا منحصر به فرد آن قرار می گیرد. نشان می دهد

 

  

 

  به منظور جلوگیری از توسعه و گسترش فساد به علت ماده ی دیگر یخچال ها، بهتر است بخش خاصی از مواد مانند گوشت خام را در نظر بگیرید. اگر گوشت یا هر ماده دیگر آسیب دیده باشد، می تواند فساد خود را در نزدیکی سایر مواد انتقال دهد. کف های یخبندان خود را در ظرفیت خود پر نکنید. بر خلاف فریزر، باید مقدار زیادی از گردش خون سرد برای مواد داخل یخچال و فریزر وجود داشته باشد. اگر درجه حرارت بالاتر از نقطه بر روی موتور و مبرد ها فشار بیشتری را نشان می دهد، که باعث انرژی و انرژی بیشتری می شود. غذا را در یخچال قرار ندهید. همچنین قرار دادن کف در یک فاصله مناسب می تواند به شما کمک کند از انرژی یخچال استفاده کنید. هدف قرار دادن این بخش حفظ میوه ها و سبزیجات است. این منطقه اختصاص داده شده به میوه های ویژه و سبزیجات باید مرطوب و سرد نگه داشته شود. اما به یاد داشته باشید که این گذر با هر نوع میوه و سبزیجات بهبود نخواهد یافت.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ دی ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۱:۱۹ ] [ شیرگیر ]
من هیچ مشکلی ندارم گور پدر دنیا فقط میخندم ازین به بعد

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ دی ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۴۶:۵۷ ] [ شیرگیر ]

- سیستم جریان چندگانه هوا ( Multi Airflow System): این سیستم باعث پخش و توزیع هوای خنک به صورت یکنواخت در تمامی قفسهها و بخشهای یخچال میشود. 2- سیستم نوفراست (No Frost): با وجود این سیستم دیگر نگران برفک زدن طبقات بخش فریزر و مواد غذایی موجود در این بخش نباشید. 3- فناوری FreshSense: این فناوری یا استفاده از حسگرهای قوی هوایی ثابت در بخش فریزر و یخچال ایجاد میکند. 4- نور پردازی LED: بوش جهت روشنایی فضای داخلی انواع یخچال فریزر از لامپهای ال ای دی استفاده کرده است که حرارت کمی تولید میکنند و عمر طولانی دارند. 5- فناوری VitaFresh Plus: این فناوری در یخچال فریزر بوش سبب میشود تا انواع میوه و سبزیجات به میزان دو برابر بیشتر از زمان معمول تازهتر بمانند. برند بوش (BOSCH) به عنوان یکی از با کیفیتترین برندهای یخچال فریزر در دنیا محسوب میشود و میتوان گفت یخچال فریزرهای برند بوش بعد از یخچال فریزرهای آمریکایی بهترین یخچال فریزرهای موجود در بازار ایران به شمار میآیند. بدنه انواع یخچال فریز بوش کاملا مقاوم و مستحکم است و مدلهای با بدنه استیل با استفاده از تکنولوژی نانو به صورت کاملا ضد لک هستند و در نتیجه دیگر نگران لک شدن بدنه دستگاه نباشید.تعمیر یخچال بوش را از نمایندگی های معتبر بخواهید

اگر ماشین ظرفشویی را مستقیماً به برق وصل کنید، ممکن است با خطای E27 مواجه شوید. نوسان ولتاژ که به صورت دوره ای در شبکه رخ می دهد، می تواند تأثیر منفی قابل توجهی بر روی لوازم الکتریکی داشته باشد. حتی می تواند باعث سوختن دستگاه شود. بنابراین اگر صفحه نمایش ماشین ظرفشویی شما اغلب ارور E27 را نشان می دهد، دستگاه را با تنظیم ولتاژ مناسب به شبکه وصل کنید تا مشکل حل شود. خطای E31 مربوط به هیتر یا پمپ حرارتی قسمت زئولیت دستگاه می باشد. این ارور احتمالا به دلیل وجود مشکل در این ناحیه که عموما در ادامه موجب نشتی و آبریزش ظرفشویی در این بخش نیز می گردد، شده و نهایتا موجب آسیب به هیتر یا پمپ می گردد. ممکن است صرفا اتصالات هیتر جدا شده باشد. در این صورت ابتدا اتصالات و سیم کشی ها را بررسی نمایید. سپس به کمک ولت متر یا اهم متر ولتاژ یا مقاومت هیتر را اندازه گیری نمایید و در صورت معلوم شدن خرابی این قطعه، آن را تعویض نمایید.

با فشار دادن و نگه داشتن دستگاه به مدت چند ثانیه لباسشویی بوش شما ریست می شود. ابتدا باید دستگاه را خاموش نمایید. سپس آن را از برق بکشید. در قدم بعدی بعد از چند دقیقه دوباره ان را به برق متصل کرده و روش کنید. سپس درب لباسشویی را به تعداد 6 بار پشت سر هم باز و بسته کنید. با این عملیات لباسشویی شما ریست می شود. ابتدا سعی کنید لباسشویی را با استفاده از فناوری Self -Clean تمیز نمایید. در قدم بعدی باید دقت کنید که از مواد زبر برای تمیز کردن لباسشویی استفاده نکنید. با استفاده از یک پارچه نرم این کار را انجام دهید. جا پودری را خارج کنید. با استفاده از یک فنجان سرکه این قسمت را تمیز کنید. در قدم بعدی نوبت به تمیز کردن لاستیک دور درب لباسشویی می رسد. در انتها نیز بدنه لباسشویی را با ترکیب آب سرکه تمیز نمایید. حتما بعد از شستشو باید لباسشویی را کاملا خشک نمایید. به بررسی نکات مهم برای استفاده بهینه از لباسشویی بوش پرداختیم. نکات مهم موجود در دفترچه راهنمای لباسشویی بوش در این مقاله ذکر شد تا کاربران این دستگاه از این پس به راحتی از این نکات برای این منظور استفاده نمایند. همچنین رعایت این نکات می تواند باعث افزایش طول عمر استفاده از لباسشویی نیز شود.

Intensive 70 : این برنامه برای شستشوی قدرتمند مورد ظروف مورد استفاده قرار میگیرد که دمای آب هنگام شستشو ۷۰ درجه سانتی گراد میباشد. Eco 50 : این برنامه به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی به برنامه اقتصادی معروف میباشد که دما آب در آن ۵۰ درجه سانتی گراد است. Auto 45-65 : این حالت برنامه شستشو را به صورت خودکار انجام میدهد و دمای آب بین ۴۵ الی ۶۵ درجه سانتی گراد متغییر میباشد. VarioSpeed Plus : کاهش زمان شستشو تا یک سوم توسط این برنامه کمکی موجب صرفجویی در زمان خواهد شد. HygienePlus : این برنامه با درجه حرارتی ۷۰ درجه سانتی گراد و آبکشی طولانیتر موجب از بین رفتن تمامی باکتریها خواهد شد. ExtraDry : این برنامه برای خشک کردن اضافه مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از بهترین محصولات حال حاظر شرکت بوش آلمان میباشد. این ظرفشویی با داشتن ۶ برنامه شستشوی اصلی و ۳ برنامه شستشوی ویژه میتواند کمک زیادی به شما در شستشوی ظروف انجام دهد بنابراین اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش را دارید این محصول میتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32560GC به خاطر داشتن تکنولوژی پیشرفتهتر در سری 8 لباسشوییهای ساخت بوش قرار داده شده است. لباسشوییهای سریهای 4 و 6 نیز به ترتیب قبل از این محصول تولید شدهاند که هر یک از آنها نیز با تکنولوژیهای مشابه تولید شدهاند. به طور کلی تمام محصولات و مدلهای لباسشویی بوش که با WAW شروع میشوند جز محصولات سری 8 تعریف شدهاند. در مجموع لباسشوییهایی که دارای ویژگیهای به روزتری هستند جز سری ۸ قرار میگیرند. ماشین لباسشوییهای سری 8 دارای ویژگی و امکاناتی هستند که لباسشویی مورد بحث ما نیز شامل آنها میشود اما به طور کلی برخی ویژگیهای این سری شامل موارد زیر میباشند. مونتاژ این نوع از لباسشوییها توسط شرکت آلمان انجام شده است. در هنگام خرید نکاتی است که مورد توجه خریدار و مصرف کننده قرار میگیرد. این نکات باعث میشود تا انتخاب درستی نسبت به خرید محصول مورد نظر خود داشته باشند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ دی ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۱۲:۱۸ ] [ شیرگیر ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب