از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
در این مقاله قصد داریم به مقایسه ماشین ظرفشویی ال جی و سامسونگ بپردازیم و مزایا و معایب هر کدام را توضیح دهیم. سامسونگ و ال جی به دلیل محصولات نوآورانه و مجموعه کامل لوازم آشپزخانه با قیمت مناسب و شیک؛ بازار لوازم خانگی را در اختیار دارند. اگر بدنبال یک ظرفشویی جدید هستید؛ به سختی می توان تفاوت های اساسی بین این دو برند معتبر را نادیده بگیرید. کدام ماشین ظرفشویی برای شما بهتر است؟ ال جی یا سامسونگ؟ ما قصد داریم با نگاهی عمیق به برخی از مهمترین ویژگی های ارائه شده توسط این دو شرکت؛ به این سوال پاسخ دهیم. هر دوی این غول های کره ای به دلیل توانایی در ایجاد نوآوری های جدید شناخته شده اند. هر دو شرکت مجموعه کاملی از وسایل آشپزخانه و لباسشویی را ارائه می دهند. باید از ماشین ظرفشویی خود چه انتظاری داشته باشیم؟ امروزه بیش از 500 ماشین ظرفشویی در بازار وجود دارد؛ بنابراین انتخاب کار ساده ای نیست. قبلا هنگام شروع چرخه های شستشو از صدای آزار دهنده آنها کلافه می شدیم؛ مخصوصا اگر آشپزخانه Open داشتیم.

میکروسوئیچ درب لباسشویی ال جی یکی از مهم ترین بخش ها در ماشین لباسشویی است. مهم ترین علت قفل نشدن درب لباسشویی، خراب شدن میکروسوئیچ درب لباسشویی است که اصطلاحا با نام قفل درب ماشین لباسشویی نیز شناخته می شود. خیلی از کاربران این سوال دارید که، درب ماشین لباسشویی ال جی باز نمی شود چه کاری باید انجام دهیم؟ معمولا پاسخ ما این است که بهتر است میکروسوئیچ درب لباسشویی خود را تعویض نمایید. با توجه به تنوع در مدل و ساختار میکروسوئیچ درب پیشنهاد میکنیم حتما تصویر میکروسوئیچ خود را برای ما ارسال نمایید تا به خوبی شما عزیزان را راهنمایی کنیم. البته کاربران زیادی هستند که به دنبال قیمت میکروسوئیچ درب لباسشویی ال جی که میتوانید از طریق تماس تلفنی از قیمت ها ما مطلع شوید. کاربران زیادی هستند که در هنگام خرید قطعات تمایل دارند نمونه واقعی و باز شده محصولات را مشاهده نمایند. در فروشگاه بنیان سرویس شما میتوانید نمونه واقعی تمام قطعات را قبل از تهیه مشاهده نمایید و با نمونه های خود مطابقت دهید تا درصد اشتباه کمتر شود.

لباسشویی ها جزو لوازم خانگی هایی هستند که حداقل در هر هفته 2 بار مورد استفاده قرار می گیرند. اگر در خانه ای این لوازم بسیار مهم دچار خرابی شود، مقدار بسیار زیادی لباس کثیف در خانه انباشته می شود. ولی برای تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر باید چه اقداماتی را انجام دهیم و از کجا بخواهیم این تعمیرات را انجام دهد؟ تعمیر لباسشویی، اصلا کار آسانی نمی باشد و اگر تعمیرات را به تعمیرکار غیر متخصص و کم سابقه واگذار کنید، مشکلات بیشتری برای ماشین لباسشویی فریجیدر ایجاد خواهد شد. یکی از مزیت هایی که نمایندگی های رسمی برای مشتریان خود دارند، استفاده از قطعات اورجینال می باشد. این تعممیرگاه ها زیر نظر شرکت فریجیدر و صنف تعمیرکاران فعالیت دارند و فقط اپجازه استفاده از قطعات اصلی را دارند. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در تهران با بهره گیری از برترین متخصصین و ارائه گارانتی و خدمات فروش، به صورت 24 ساعته تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدرتان را در منزل انجام خواهد داد.

برند طراحی شده برای این محصولات به حدی چشم نواز است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز کرده است. تعمیرگاه مرکزی دوو شرکت تعمیرگاه دوو با دارا بودن مجوز و پروانه کسب از اتحادیه مرتبط و با نیروی کار با تجربه و آموزش دیده آماده ارائه خدمات و تعمیر و نگهداری انواع کالاهای لوازم خانگی برند دوو است. شرکت تعمیرات دوو نمایندگی خدمات پس از فروش تمامی تولیدات دوو را در همه استان ها و شهرستان های کشور عزیزمان با ضمانت نامه معتبر ارائه می دهد. شرکت تعمیرات دوو به منزله تعمیرگاه مجاز دوو معتبر آماده عرضه تعمیرات همه دستگاه های شرکت دوو به شما است. این مراجعه تنها با یک تماس تلفنی میسر است و نیازی به انتقال و حمل و نقل دستگاه های دوو شما نیست. این برتری سبب می شود که رفت و آمد جغرافیایی از بین برود و شما در هر یک از ناحیه های تهران که باشید به آسانی از تعمیرات همه دستگاه های دوو برخوردار شوید.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۳:۱۷ ] [ شیرگیر ]
برای خرید یک چای ساز محبوب و با کیفیت تا انتهای این متن همراه ما باشید. چای ساز بوش با بدنهی سبک، توان مصرفی بالا، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و قرار گرفتن قوری روی کتری میتواند لذت نوشیدن یک چای ایرانی را به شما هدیه دهد. در ادامه قصد داریم به بررسی بیشتر چای ساز بوش مدل TTA2201 بپردازیم. بوش تولیدکنندهی لوازم خانگی برقی بوده که در سراسر جهان شناختهشده و طرفداران بسیاری دارد. اگرچه این شرکت فعالیت خود را از آلمان شروع کرده اما شاهد برون سپاری برخی محصولات به کشورهای دیگر هستیم. چای ساز بوش مدل TTA2201 یکی از محصولات زیبا و کارا در این برند میباشد. این چای ساز با بدنه پلاستیکی بسیار سبک بوده تا حین بلند کردن آن با یک دست، فشار به دستتان وارد نشود. همچنین بدنه کتری نیمه شفاف است و شما میتوانید میزان آب کتری را مشاهده کنید علاوه بر این برای رویت میزان بهتر آب میتوانید از نشانگر مدرج روی کتری استفاده نمایید. چای ساز تفال با ظرفیت 2 لیتری خود میتواند برای تمام افراد خانواده مناسب باشد.

یخچال ها براساس شکل ظاهری به چند دسته دوقلو، سایدبایساید و تک درب تقسیم بندی میشوند. یخچال دوقلو و سایدبایساید قسمت بیشتری را برای فریزر در نظر گرفتهاند و مناسب خانوادههایی با اعضای بیشتر هستند. یخچال فریزر امرسان طبقات زیادی را برای فریزر تعبیه کرده تا مواد منجمد شده بیشتری را بتوان در آن جای داد. یخچال فریزر دوقلو 15 فوت امرسان در هر بخش خود ۱۵ فوت ظرفیت دارد که در مجموع ۳۰ فوت گفته شده و این نشانگر کاربری بالای آن است. برخی افراد به دلیل مشغلههای کاری تمایل دارند که موادغذایی را فریز کرده و به مرور زمان مصرف کنند از این رو داشتن یک فریزر بزرگ برای آنها اهمیت دارد. ساخت یخچال در انواع مختلف به رفع نیاز همه قشرها کمک میکند. این محصول برای هر یخچال و فریزر دو درب جدا در نظر گرفته است به همین دلیل به آن دو تکه هم گفته میشود. هرکدام از قسمتهای این محصول اسم مشخصی دارند.

ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگیهای این مدل مصرف بهینه انرژی است. A را کسب کرده است. ماشین ظرفشویی الجی سبد هوشمند تاشو و طبقه سوم مجزا در نظر گرفته است. این مدل صدای زیادی تولید نمیکند. این میزان 41 دسیبل اعلام شده است. برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده شده است. این مدل تلاش داشته تا بر کارایی خود بیافزاید، از این رو، برنامه شستشوی نصف ظرفیت را برای خریداران فراهم کرده است. از دیگر ویژگیهای ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD88 میتوان به قابلیت QuadWash و برنامه بخارشوی اشاره کرد. این مدل برای افرادی که حساسیت بیشتری در تمیزی دارند هم قابلیتی نظیر سیستم استرلیزه کردن ظروف در نظر گرفته است. ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D157، یک محصول باکیفیت و کارآمد است. امروزه ماشینهای ظرفشویی جزئی از وسایل ضروری منازل شدهاند. این ماشین در ردهی ماشین ظرفشوییهای مبله دستهبندی میشود و ظرفیت آن 13 نفره است. قرار دهد. ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D157 دارای دو سبد برای قرارگیری ظروف است.

این ایرادات به راحتی برطرف می شوند. اما احتمال وجود مشکلات جدی تری هم هست. مثلا ممکن است ایراد از برد الکترونیکی دستگاه باشد و یا اینکه یکی از سایر قطعات چای ساز معیوب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. آب داخل چای ساز فلر داغ نمی شود، برای تعمیرات چه کنیم؟ قطعه ای که موجب داغ شدن آب می شود، المنت های چای ساز هستند. اگر چای ساز شما آب را داغ نمی کند حتما ایراد از المنت آن است و المنت نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. آب به جوش آمده است اما چای ساز فلر خاموش نمی شود، برای تعمیرات و رفع عیب چه باید کرد؟ اگر چای ساز شما بعد از جوشیدن آب خاموش نمی شود، ایراد از سنسور دمای چای ساز است و سنسور نیاز به تعویض دارد. چای ساز فلر قبل از جوشیدن آب خاموش می شود، برای تعمیر و رفع عیب چه کنیم؟ این مشکل نیز ممکن است به دلیل اختلال در عملکرد سنسور دما می باشد که با تعمیر یا تعویض آن حل خواهد شد. چراغ گرم نگه دارنده قوری چای ساز فلر روشن است اما صفحه سینی گرما ندارد، برای تعمیرات چه کنیم؟

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۱:۳۹ ] [ شیرگیر ]
فروش قطعات اصل و با کیفیت ماشین ظرفشویی بکو توسط شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان. ماشین ظرفشویی در کنار فراهم آوردن راحتی برای شستن ظرفها، از مزیتهای بسیار زیاد دیگری نیز مانند صرفهجویی در مصرف آب و کاهش زمان شستوشوی ظروف برخوردار است. از ماشین ظرفشویی در کنار شستوشوی ظروف میتوان برای شستوشوی میوهها نیز استفاده کرد. این وسیله بهعلت استفاده مداوم و هرروزه در خانه ممکن است بعد از مدتی نیاز به تعویض قطعات داشته باشد و حتی ماشین ظرفشوییهای برند معتبر بکو نیز هر از چند گاهی دچار خرابی میشوند. در این مطلب با نحوه کارکرد و عیبیابی قطعات این وسیله پرکاربرد آشپزخانه و معرفی یک مرجع مطمئن فروش قطعات و تعمیر ماشین ظرفشویی بکو همراه شما هستیم. ماشین ظرفشوییها از دسته وسایلی هستند که به علت پیچیدگی زیاد و دارا بودن مراحل مختلف انجام کار از قطعات نسبتا زیادی برخوردار هستند. در این وسیله برخی قطعات مانند موتور و المنت در عملکرد ماشین نقش مستقیم دارند و برخی قطعات مانند سبدها نقشی غیرمستقیم در عملکرد این وسیله آشپزخانه ایفا میکنند. افراد باید نسبت به عملکرد کلی ماشین ظرفشویی و قطعات آن اطلاعات کامل را داشته باشند تا در صورت خرابی بتوانند مشکل را حل کنند.

قهوه ساز فیلیپس HD7457 ، یکی از محصولات این کمپانی هلندی است. این دستگاه با طراحی مدرن و زیبایی به بازار عرضه میشود. این قهوه ساز با توان مصرفی ۱۰۰۰ وات ، قدرت کافی در اختیار شما قرار می دهد. این توان باعث می شود در ۱۰ دقیقه قهوهٔ شما آماده شود. فیلتر قهوه ساز فیلیپس HD7457 ، جداشونده می باشد. این فیلتر قابل شستشو و تعویض نیز هست. یک کابل برق ۸۵ سانتی متری برای قهوه ساز فیلیپس HD7457 ، در نظر گرفته شده است. این طول کابل برق ، کار شما را برای استفاده از دستگاه راحتتر میکند. مخزن آب این دستگاه ۱٫۲۵ لیتر است. این حجم آب ، برای تهیهٔ ۱۰ تا ۱۵ فنجان قهوه مناسب است. قوری این قهوه ساز ، شیشهٔ نشکن میباشد. یک دستگیره بسیار خوش دست و راحت از جنس سیلیکون ، برای قوری تعبیه شده است. این دستگیره ، حمل قوری را بسیار راحتتر می کند.

در زمان خرید اسپرسو ساز، مباشی نامی است که بسیار زیاد به آن بر می خورید. زیرا هم دستگاه های متنوعی دارد و هم این دستگاه ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل شاید انتخاب اسپرسو ساز مباشی موردنظرتان کمی مشکل شود. پس ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی برند مباشی بپردازیم و تعدادی از بهترین اسپرسو ساز های این برند را معرفی می کنیم. با گشت کوتاهی در بازار نام مباشی را تنها بر روی دستگاه های قهوه ساز و اسپرسو ساز ها نمی بینید. مباشی برند معتبری است که علاوه بر انواع قهوه ساز، محصولات برقی و خانگیه متعددی را تولید می کند. شرکت مباشی در سال ۲۰۱۲ به صورت رسمی در کشور ژاپن به ثبت رسید. اما دفتر اصلی آن در دبی قرار دارد. شعار و هدف اصلی این شرکت تولید محصولات الکتریکی با بالاترین کیفیت برای رضایت مشتری می باشد. به همین دلیل شرکت مباشی افزون بر توجه به کیفیت بالا، کالاهایی را تولید کرد که خدمات بیشتری را در اختیار مشتری قرار می داد.

مدلهای مختلفی از چای ساز در بازار لوازم خانگی ایران وجود دارد که میتواند شما را برای خرید سردرگم کند. چای ساز میگل با طراحی خاص خودش و با توان مصرفی بالا، شیر آب شبیه به سماور و قرار گرفتن قوری روی کتری میتواند لذت نوشیدن یک چای ایرانی را به شما هدیه دهد. مگینال در این مطلب به بررسی چای ساز میگل GTS 302 میپردازد تا برای انتخاب یک محصول با کیفیت و کاربردی به شما کمک کند. امروزه کمتر کسی را پیدا میکنید عاشق نوشیدن چای نباشد. چای یک نوشیدنی سنتی و محبوب در بین ایرانیهاست که هیچ چیز جای آن را نمیگیرد. بسیاری از قدیمیها معتقدند که چای تنها در قوری و سماور طعم خوبی دارد و چای سازهای امروزی جای روشهای سنتی قدیمی را نمیگیرد. از نظر بعضی از افراد هم تهیه چای به روشهای سنتی و قدیمی کاری زمان گیر و حوصله بر است، مخصوصا در مهمانیها و مکانهای پر جمعیت بدون چای ساز برقی نمیتوان برای افراد زیادی جای تهیه کرد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۰:۲۳ ] [ شیرگیر ]
مخزن آب این دستگاه از جنس پلیکربنات با قابلیت جداسازی از دستگاه است و میتواند دمای بالای ۸۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند. این قهوهساز پرفروش از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴ ستاره دریافت کرده و در بازار با قیمت ۲ میلیون و ۶۶۵هزار تومان به فروش میرود. پرفروشترین قهوه سازها در بازار ایران را به شما معرفی کردیم که کیفیت و کارایی مطلوب را با قیمت مناسب در اختیارتان قرار میدهند. هر مدل دارای مزایا و برخی محدودیتهاست و بر اساس این ویژگیها میتوانید مدل دلخواه و مناسب بودجهتان خریداری کنید. اگر شما هم در این مورد تجربهای دارید یا تصور میکنید جای مدل خاصی در فهرست قهوه ساز پرفروش خالی است، خوشحال میشویم با ما و مخاطبان در میان بگذارید. یک مهندس شیفته ادبیات، هنر و علوم انسانی! میخونم، مینویسم، یاد میگیرم و فکر میکنم محتوای وب فارسی میتونه و باید بهتر از اینی که هست باشه!

برای تهیه کف شیر تنها کافیست نازل مربوطه در سمت چپ را در لیوان شیر قرار دهید تا سریعا کف شیر آماده شود. در این دستگاه دو ترموستات قرار گرفته که یکی برای تنظیم دمای آب و دیگری برای تنظیم دمای دستگاه است. علاوه بر این مجهز به سیستم خاموش کن خودکار است، این سیستم در مواقع لازم عملکرد دستگاه را متوقف میکند و به این ترتیب باعث افزایش ایمنی دستگاه می شود. «دلونگی» مدل«ECP35.31» از دستگاههای بسیار باکیفیت این شرکت با سابقه می باشد و کیفیت بویلر، آسیاب و سیستم بخاردهی آن برتری زیادی نسبت به سایر تولیدات این گروه کالایی دارد. این مدل از Espresso-Maker دلونگی دارای جایگاه جایگیری قطعات جانبی شامل فیلتر برای یک فنجان قهوه، فیلتر برای دو فنجان قهوه و نیز فیلتر قهوهی کیسه ای می باشد. در این مدل امکان گرمکردن فنجانها نیز وجود دارد. اگر به دنبال یک دستگاه با کیفیت بسیار ساده و در عین حال کاربردی می باشید دلونگی BCO320 میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد. در کنار سینی چکه گیر ، این مدل قابلیت درست کردن 4 فنجان قهوه به صورت همزمان را دارد. بیرون آمدن بخار در زمان بیرون آمدن قهوه از صافی، کاملا طبیعی است.

در ماشین لباسشویی های سطلی تسمه ای ، تسمه ی پمپ است که در مرحله ی تخلیه پولی پمپ تخلیه را به حرکت در می آورد. به مرور زمان در اثر استفاده تسمه ی پمپ دچار ترک خوردگی و فرسودگی شده که منجر به ایجاد صدایی اضافه مانند جیرجیر در زمان مرحله ی آبکشی می شود. این مورد ممکن است همراه با بوی لاستیک سوخته باشد و یا حتی تخلیه بطور کامل انجام نشود. تسمه را از نظر فرسودگی ، داغ شدگی و یا ساییدگی بررسی کنید و مطمئن شوید که پولی ها آزادانه می چرخند. تسمه را دقیقا با مورد مشابهش تعویض کنید و مطمئن شوید که کشش آن دقیقا مطابق دستورالعمل کارخانه تنظیم شده است. لزوما همه تسمه های ماشین لباسشویی ها نباید سفت باشند. هر دو ماشین لباسشویی های سطلی و کیلویی دارای یاتاقان دیگ هستند که سبد شستشو و یا دیگ آزادانه بچرخند. ماشین های سطلی معمولا یک یاتاقان در زیر و یا ورودی گیربکس و یک یاتاقان در جایی که شفت به دیگ داخلی می چسبد دارند.

این آموزش ها حتی می تواند به تعمیر دستگاه معیوب در منزل و توسط خود فرد کمک کند. خدمتی که این مجموعه بدون هیچ چشم داشتی در اختیار هم شهریان محترم تهرانی قرار می دهد. که باعث رفع هر گونه سوء تفاهم شده باعث جلب رضایت مشتری خواهد شد. واقعیت این است که قیمت های سرسام آور تعمیر لوازم خانگی بلک اند دیکر در برخی تعمیرگاه ها عملا مشتری را از تعمیر وسیله ی معیوب خود منصرف کرده باعث ایجاد مشکلاتی برای او می شود. ارائه ی قیمت های منصفانه در کنار ارائه ی جزییات موجب آسودگی خیال مشتری در انتخاب خدمات مورد نیاز او خواهد شد. نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر مفتخر است که نهایت تلاش خود را در رعایت حال مشتریان به کار گرفته مناسب ترین قیمت هارا برای این منظور در نظر گرفته است. این نوع خدمت مسلماٌ رضایت مشتری را به دنبال داشته و باعث اعتبار بخشی به نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر خواهد شد. تعمیر لوازم خانگی بلک اند دکر در محل و منزل یکی از خدمات به روز آی پی امداد برای کاربران می باشد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۲۸:۳۹ ] [ شیرگیر ]
سیستم قطع خودکار این محصول وقتی مخزن آب دستگاه خالی باشد، دستگاه را خاموش میکند. نقاط ضعف این قهوهساز نداشتن قابلیت برنامهپذیری، صفحه نمایش، قهوه آسیابکن، زمانسنج و صفحه گرم نگهدارنده قهوه است. این دستگاه از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۷ ستاره دریافت کرده و در بازار ۴۶۵هزار و ۷۰تومان (شهریور۱۴۰۰) به فروش میرود. برند آلمانی برمودا (Bermuda) از سال ۱۹۸۰ میلادی فعالیت خود را شروع کرده و تاکنون ادامه داده است و مطابق نیاز مردم لوازم لوکس و باکیفیت تولید میکند. قهوهساز برمودا با وزن ۲,۵ کیلوگرم و ابعادی مناسب برای فضاهای کوچک، انتخاب مناسبی برای طرفداران قهوه خوشطعم است. توان مصرفی این قهوهساز ۱۰۰۰وات است و بدنه استیل ضد زنگ آن باعث شده که از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار شود. قوری این دستگاه از جنس شیشه پیرکس و با ظرفیت ۱۲ فنجان (۱,۵ لیتر) است. این محصول ویژگیهایی مانند زمانسنج قابل تنظیم برای ۲۴ ساعت، نمایشگر دیجیتال LED، صفحه گرم نگهدارنده قهوه و فیلتر قابل تعویض دارد.

شما باید تصمیم بگیرید که امکانات برایتان مهم هست یا شیوه زندگی افراد خانواده تان، و همچنین باید تصمیم بگیرید که اگر این امکانات را در یخچال جدید خود داشته باشید هزینه اضافی صرف نکرده باشید. برخی از این امکانات شامل یخساز اتوماتیک، یخ ریز / آب ریز روی درب، طبقات شیشه ای با قابلیت ضد نشت مواد ریخته شده و قفسه بزرگ برای جای گیری گالن روی درب، هستند. به محض اینکه شما تصمیم می گیرید که چه نوعی از یخچال را انتخاب کنید (ساید بای ساید، فریزر بالا، فریز پایین، عمق دار) می توانید امکانات موجود را انتخاب کنید. 7. مصرف انرژی: قیمت برق در کشورهای مختلف متفاوت است، با این حال شما مدلی را که مصرف انرژی کمتری داشته باشد را ترجیح می دهید، مدلی را که باعث نشود هر ساله مقدار زیادی هزینه برای کارکردش بپردازید. بنابراین توجه به برچسب انرژی یخچال و فریزر در هنگام خرید ضروری است. به طور کلی هرچه یخچال و فریزر بزرگتر باشد هزینه انرژی مصرفی آن هم بیشتر خواهد بود.

در این میان، امکانی که در آلندهوم که به عنوان یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی فعال است فراهم شده، سبب شده تا به راحتی بتوانید انواع محصولات خانگی را در برندهای های مختلف تهیه کنید. ماشین لباسشویی ال جی مدل 2J3 به رنگ سفید تولید شده و می تواند گزینه ی خوبی برای آن دسته افرادی باشد که دکوراسیون روشن را می پسند. اگر چه رنگ روشن ماشین لباسشویی الجی مدل 2J3 امکان هماهنگ شدن با سایر سلیقه ها را نیز دارد. ظرفیت 7 کیلویی ماشین لباسشویی ال جی مدل 2J3 به راحتی برای خانواده های دارای جمعیت نیز تناسب دارد. نمایشگر ماشین لباسشویی 7 کیلویی ال جی مدل 2J3 از نوع LED است که برنامه های درحال استفاده و… را با وضوح بالا نشان می دهد. به همراه ولوم انتخاب برنامه و مخزن پودر یا مایع لباسشویی. محفظه یا دیگ ماشین لباسشویی الجی مدل 2J3 که ظرفیت 7 کیلویی را داراست از جنس استیل ضد زنگ است و خاصیت الماس گونه ی آن باعث جلوگیری از آسیب رسیدن لباس ها می شود. منافذ ورودی آب به دیگ دراندازه های کوچک ساخته شده اند تا باعث نشوند که لباس ها نخ کش و..

توان دستگاه اسپرسوساز عبارت است از: قدرتی که برای تولید یک فنجان قهوه با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین کیفیت یک قهوه و کرمایی که روی آن ایجاد می شود، به مهم ترین جز یک دستگاه اسپرسوساز، یعنی موتور و نتیجتا توان موتور بستگی دارد. دومین جز بسیار مهم یک اسپرسو ساز پمپ تولید بخار است که قدرت های متفاوتی دارد و در تولید بخار آب و آب جوش اثر گذار است. پرتافیلتر یک دستگاه نشان دهنده سطح کیفی آن دستگاه است. قسمت پلاستیکی و استیل و وزن یک پرتافیلتر ضامن استقامت دستگاه شما خواهد بود. سبد پرتافیلتر ها از دو نوع فشرده و غیر فشرده تشکیل شده اند که اکثر اسپرسوسازهای خانگی از سبد های فشرده استفاده می کنند. بنابراین طراحی سبدهای فشرده یک پرتافیلتر نیز میتواند مورد اهمیت باشد. به گونه ای که کرمای تشکیل شده بر روی قهوه تا حدود زیادی می تواند نشات گرفته از همین امر باشد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۲۷:۲۴ ] [ شیرگیر ]
ماشینهای لباسشویی درب از جلو در طی دهه گذشته از محبوبیت زیادی برخوردار شدهاند. این نوع از لباسشوییها در مقایسه با مدلهای درب از بالا میتوانند میزان بیشتری از لباسها را با مصرف انرژی کمتری شستشو نمایند. در این نوع از لباسشوییها تا حدی از آب پر میشوند و برخلاف مدلهای درب از بالا نیازی نیست که محفظه از آب پر شود. سیستم شستشوی لباس در آنها به روش بلند کردن آنها به بالای مخزن آب و پرتاب درون آب تمیز انجام میشود. در این مدل ماشین لباسشویی، کلیدهای کنترل و صفحه نمایش در ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407 ST در قسمت جلو قرار گرفته و طراحی آنها بهگونهای است که استفاده از آنها برای کاربر آسان است. با وجود انواع مختلف ماشین لباسشویی، شستن لباسها فقط به ریختن لباسها در یک لگن بزرگ و فشردن یک کلید خلاصه نمیشود. لباسهای متفاوت درای جنس، رنگ و حساسیتهای مختلفی هستند و به همین جهت نیازمند شستوشوی مناسب هستند و نمیتوان همه آنها را به یک صورت شست. با توجه به اینکه امروزه مشغله کاری زیاد شده است، وقت کمتری برای شستن لباسها وجود دارد.

مسدود شدن لوله و شیلنگ آب میتواند باعث بروز این مشکل شود. در صورتی که به تازگی یخچال را به برق زده اید، لازم است 48 ساعت صبر کنید تا یخساز شروع به تولید یخ کند. ممکن است نیاز به ریست یخساز باشد. لازم است با یک تعمیرکار تماس بگیرید تا مشکل را رفع کند. علت گرم شدن بدنه یخچال چیست؟ در برخی مواقع نیز بدنه یخچال گرم میشود. گرم شدن بدنه تا مقدار کمی، طبیعی است. اما در صورتی که حس کردید بدنه بیش از حد گرم است، باید مشکل را بررسی کنید. در پشت یخچال لوله هایی وجود دارند. این لولهها مسئول حمل و نقل گاز هستند. هوای گرم را دریافت کرده و به هوای سرد تبدیل میکنند. به این صورت یخچال را خنک نگه میدارند. آسیب دیدن و یا ایجاد حفره در لولهها در اثر جا به جایی، سبب بروز این مشکل میشود. با نمایندگی یخچال دوو تماس بگیرید.

یخچال ساید بای ساید دوو 2611 یکی از محصولات برند Deawoo است که در ایران به دلیل کیفیت بالای محصولاتشان طرفداران زیادی دارد. دوو یک شرکت کره ایی است که به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی های این کشور شناخته می شود. کمپانی دوو همانند رقیبان خود مانند ال جی و سامسونگ دارای شرکت های اقماری در سرتاسر جهان بوده که به نوبه خود توانسته اند محبوبیت این مارک را دوچندان کنند. یکی از معروف ترین زیرمجموعه های دوو،به نام دوو الکترونیک است که شهرت و آوازه محصولات خانگی دوو دست خوش فعالیت های این کمپانی می باشد. در حالی که این امکانات را شرکت هایی مانند سامسونگ و ال جی در محصولات خود به کار می برند. اما جای تعجب ندارد چرا که شرکت دوو که از شرکت های قوی کره جنوبی است محصولات بسیار بروز و با کیفیتی عرضه می کند اما به خاطر عدم تبلیغات در کشور ما آن طور که باید شناخته شده نیست. دوو الکترونیک تولید کننده یخچال ساید بای ساید دوو 2611،در طرح های متنوع ،عمر مفید طولانی و بالاترین کیفیت را برای شما تضمین می نمایند.

اکثر ماشینهای لباسشویی بوش سفید رنگ هستند. با این حال میتوانید برخی از مدلها را نقرهای یا استیل ضد زنگ و چند مدل دیگر آن را به رنگ مشکی خریداری کنید. برنامههای شستشوی جالبی که باید در ماشین لباسشویی بوش جستجو کرد شامل برنامههایی است که برای افراد مبتلا به آلرژی و شستشوی بهداشتی انجام میشود. ActiveWater روشی است که بوش به طور هوشمند استفاده از آب را با میزان کثیفی بار مطابقت میدهد. بنابراین درام ماشین لباسشویی برند بوش SoftSurge به شما امکان میدهد تا بر اساس نوع لباس، شستشویی ملایم یا قوی داشته باشید. همانطور که توضیح دادیم، ماشین لباسشویی بوش از ممتازترین و پیشروترین ماشین لباسشوییها محسوب میشود. تکنولوژی این برند همیشه در حال پیشرفت بوده و هست. همه ساله شاهد اضافه شدن ویژگیهای بیشتر و پیشرفتهتر در ماشین لباسشویی بوش هستیم که کار را برای خانمهای خانه دار آسانتر میکند. ماشین لباسشویی Bosch در سریهای مختلفی تولید شده که شما قبل از خرید ماشین لباسشویی، باید اطلاعات کافی دربارهی آنها را داشته باشید.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۲۵:۵۰ ] [ شیرگیر ]
اغلب مردم ThinQ را به عنوان یک هوش مصنوعی که ارتباط بین دو دستگاه را از طریق اینترنت ممکن ساخته، می شناسند. از طریق این برنامه می توان کنترل کاملی روی برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی داشت. فناوری Smart ThinQ به منظور دسترسی راحت تر به ظرفشویی توسط کمپانی ال جی در دستگاه تعبیه شده است. این برنامه هوش مصنوعی به راحتی بر روی گوشی هوشمندتان قابل نصب می باشد. برنامه هایی که با فناوری Smart ThinQ قابلیت اجرا را داشته شامل؛ برنامه های شستشو، تعیین زمان آغاز و پایان شستشو و خشک کردن ظروف است. قدرتمند ترین بخش هر وسیله الکتریکی، موتور آن است. موتور دستگاه توان کافی برای انجام فعالیت های لازم در زمینه شستشو را به ماشین ظرفشویی می دهد. موتور ماشین ظرفشویی از نوع Inverter Direct Drive بوده که بهترین نوع موتور در نوع خودش است. این نوع موتور به کم مصرف بودن در زمینه مصرف انرژی مشهور است.

بنابراین ولتاژ برق از زمان تولید تا زمانی که به دست مصرف کننده برسد چندین بار تغییر میکند. از طرفی در هنگام انتقال برق به داخل ساختمانها اختلالات زیادی در جریان برق ایجاد میشود که نوسانات برقی را به وجود خواهد آورد. بنابراین اگر برای لوازمیمانند ماشین لباسشویی، یخچال و ظرفشویی از محافظ استفاده نکنید این نوسانات باعث خرابی این وسایل و ایجاد خسارات مالی میشوند. بیشتر بخوانید؛ چکار کنیم موتور ماشین لباسشویی ما سالم بماند؟ اگر از محافظ برق برای ماشین لباسشویی استفاده نکنیم چه اتفاقی میافتد؟ اگر زمانی که لباسشویی را روشن میکنید برق خانه ضعیف باشد موتور ماشین لباسشویی آسیب میبیند. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، هر چه موتور ماشین لباسشویی شما قوی تر باشد به دلیل اینکه استارت اولیه قدرتمندتر است، آسیب وارد شده ناشی از نوسانات برق نیز شدیدتر خواهد شد. بنابراین اگر از محافظ برق برای لباسشویی استفاده نکنیم در زمانهایی که برق شهری دچار نوسان است احتمال ایجاد آسیب در موتور لباس شویی افزایش پیدا میکند.

ماشین ظرفشویی ال جی 512 دارای موتور direct drive inverter است با این تکنولوژی که طراحی شده مصرف انرژی و آب کمتری مصرف کرد و عملکرد بهینه و اقتصادی داشته باشید. این تکنولوژی که در ظرفشویی 512 طراحی شده است می توان به تعداد، اندازه ی ظرف و میزان کثیفی آن ها انرژی ، آب و مواد شوینده مصرف کند. بنابراین به راحتی می توان از هدر رفتن انرژی صرفه جویی کرد. موتور direct drive inverter نوسانات برق را کاملا کنترول می کند در نتیجه می توان موتور direct drive inverter ال جی را از بهترین موتور های موجود در بازار دانست. میزان صدایی که در ظرفشویی ال جی 512 طراحی شده بسیار پایین است و هیچ نوع مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کند. میزان صدای طراحی شده در ظرفشویی 46 دسی پل است که این میزان صدا بسیار کم و مزاحم خواب و استراحت شما نمی شود. A است و نشان دهنده مصرف انرژی دستگاه است. میزان مصرف آب در این ظرفشویی تنها 9 لیتر در هر بار شست شو می باشد.

سبد خرید 0 هیچ محصولی در سبد خرید نیست. اسپرسوساز نیمه صنعتی نوا NOVA NCM-128EXPS با قدرت بخار ۱۵ بار و توان مصرفی ۱۴۵۰W با نشانگر درجه فشار بخار عقربه ای یک اسپرسو ساز نیمه صنعتی و بسیار قوی محسوب می شود. اسپرسوساز نیمه صنعتی نوا NOVA NCM-128EXPS با ۳ کارایی ویژه برای شما عزیزان عرضه شده است. تهیه اسپرسوساز، کاپوچینوساز و قهوه لاته که برای سلیقه های مختلف میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه دارای درجه فشار عقربه ای و صفحه نمایش دیجیتال است تا بتواند همانند یک اسپرسوساز صنعتی برای شما نوشیدنی با بهترین کیفیت آماده کند. اسپرسوساز نیمه صنعتی نوا NOVA NCM-128EXPS مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است. از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود. نوا ۱۲۸ دارای دو فیلتر قهوه تک و دوبل است که شما میتوانید از آنها استفاده کنید. این دستگاه قابلیت تنظیمکردن زمان را دارد که با فشار دادن و گرفتن هر کدام از کلید ها می توانید زمان را به اندازه ی دلخواه تنظیم کنید. اسپرسوساز نیمه صنعتی نوا NOVA NCM-128EXPS دارای دو لوله مجزا یکی برای بخار و دیگری برای آب جوش است.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۲۴:۳۲ ] [ شیرگیر ]
ماشین ظرفشویی بکو 38531 با ظرفیت 15 نفره توسط شرکت بکو تولید و عرضه شد. بکو یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات خانگی بوده و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این ماشین ظرفشویی می تواند حجم زیادی از ظروف شما را به بهترین شکل شستشو دهد. ماشین ظرفشویی بکو به 8 برنامه شستشو مجهز شده است. شما می توانید با توجه به جنس و درجه کثیفی ظروف، برنامه مناسب را انتخاب کنید. ماشین ظرفشویی بکو 38531 بدون هیچ آسیبی ظروف شما را شستشو داده و آن را تمیز می کند. برنامه Auto در این محصول به صورت خودکار درجه کثیفی ظروف را تشخیص می دهد. این برنامه ظروف را شستشو داده و تمامی کثیفی و لکه ها را از بین می برد. با قابلیت GlassShield در ماشین ظرفشویی بکو 38531 از ظروف شیشه ای و حساس خود محافظت کنید. موتور ™ProSmart بدون هیچ صدایی، بهترین شستشو را ارائه می دهد. این موتور در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کرده و طول عمر بالایی دارد.

در نتیجه، یخچالی فوقالعاده جادار در اختیار دارید. عمق 66 سانتیمتری آن، عامل دیگری است که موجب شده تا حجم زیادی از مواد غذایی و ظروف در آن جای بگیرند. ضمنا، ارتفاع آن 192 سانتیمتر و پهنایش 66 سانتیمتر است. به عبارت دیگر، ارتفاع آن کمتر از 2 متر است و مطمئنا در اکثر آشپزخانهها به راحتی وارد میشود. عرض حدودا نیممتری هم موجب میشود تا در هر گوشه و کناری که مورد نظرتان است، به راحتی آن را جای بدهید. قسمت فریزر در بلانتون RE-FR 1901 از 7 عدد کشو تشکیل شده و همچنین 1 طبقه نیز داخلش طراحی شده است. این شکل از فضای داخلی، کمک میکند تا بیشتر مواد غذایی که میخواهید فریزر کنید را داخل کشوها نگهداری کنید و آنها را در معرض نور یا نگاه مهمانان قرار ندهید. تک طبقه داخل فریزر هم برای مواردی است که میخواهید به صورت روزانه فریز کنید؛ مثل بطری آب.

نرخ تعمیر ماشین لباسشویی مرسی طبق اعلام رسمی اتحادیه تعمیر لوازم خانگی در صورت بروز هر گونه مشکلی متفاوت است. مجموع هزینه­ها شامل دستمزد تعمیرکار و هزینه قطعات و هم­چنین عیب یابی دستگاه است. اگر تعمیر ماشین لباسشویی مرسی در منزل هم منتخب شما باشد، هزینه ایاب و ذهاب نیز اضافه می­گردد. وقتی پین ورک را به عنوان مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی مرسی خود انتخاب می­کنید، خیالتان راحت باشد که فرآیند تعمیرات با کمترین قیمت انجام می­شود. لباسشویی شما از هر برندی که باشد، پین ورک تعمیرات آن را برعهده می­گیرد. تنها کافیست وارد صفحه مربوط به برند لباسشویی خود شوید و سفارش خود را ثبت کنید. چرا پین ورک؟ امروزه شرکت­های خدماتی زیادی در نقاط مختلف تهران مشغول به کار هستند، اما تنها چند شرکت از این رقابت سربلند بیرون آمده­اند. یکی از این شرکت­ها، پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی مرسی است که کیفیت و کمیت خدمات آن به همه ثابت شده است، اما آیا تا به حال از خودتان پرسیده­اید که دلایل این موفقیت چیست؟

لوگوی زیبای بکو در سمت چپ و بالای بدنه حک شده است. گزینههای مربوط به برنامه شستشوی بر روی قسمت داخلی درب تعبیه شدهاند. در مورد طراحی داخلی ظرفشویی پیش از هر چیز باید گفت که ظرفیت 14 نفره به شما امکان میدهد حجم خیلی زیادی از ظروف کثیف را برای شستشو بارگیری کنید. فضای داخلی از جنس استیل ضد زنگ در برابر خوردگی مقاوم است و طول عمر خیلی زیادی دارد. به جزئیات طراحی داخلی این مدل در ادامه بیشتر خواهیم پرداخت. انعطاف فوق العاده در فضای داخلی! بکو از سیستم 3 موقعیته آکروبات (Acrobat 3 position system) در طراحی داخلی ظرفشویی 14 نفره 26423 سود برده است. به طور کلی در فضای داخلی این ماشین ظرفشویی سه سبد مختلف برای بارگذاری ظروف به چشم میخورد. سبد بالایی این دستگاه با قابلیت تنظیم ارتفاع در سه موقعیت متفاوت، انعطاف فوق العادهای یافته است. با امکان تنظیم ارتفاع این قسمت، میتوان از فضای بیشتری در سبد پایین برخوردار بود. در واقع دیگر نیازی نیست بابت جاگیری اقلام بزرگتری همچون قابلمه یا حتی لیوانهای بلند نگران باشید، با تنظیم موقعیت سبد بالایی حتی که اگر کاملاً بارگیری شده باشد میتوانید فضای بیشتری را در سبد پایین ایجاد کنید.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۲۳:۱۴ ] [ شیرگیر ]
همچنین این برند دارای یک مدل تمام اتوماتیک میکرو کامپیوتر است که از توان مصرفی 330 وات برخوردار است. این محصولا از روش های مختلف شستشو مانند همزن، درامو توربو و غیره استفاده می کنند. سانیو به دلیل محصولات و خدمات متنوعی که به مشتریان ارائه می دهد یکی از بهترین مارک های ماشین لباسشویی در جهان است. Speed Queen یکی از برندهای مطرح ارائه دهنده بهترین ماشین لباسشویی ها و خشک کن های مخصوص استفاده در منزل است. این برند همچنین تجیزات رختشویی برای استفاده های تجاری مانند هتل ها، بیمارستان ها و غیره را ارائه می دهد. ماشین لباسشویی درب از جلو با بیشترین ظرفیت و اندازه های مختلف وجود دارد که برای خانواده های پر جمعیت مناسب است. ماشین لباسشویی هایی که توسط Speed Queen تولید می شوند ماشین لباسشویی هایی با ظرفیت بالا، خشک کن های سریع و مقرون به صرفه می باشند. با توجه به محصولات و قابلیت های مختلف، Speed Queen به عنوان یکی از برندهای برتر ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است.

شرکت تولیدی لوازم خانگی ایرانی پاکشوما یکی از قدیمیترین شرکتهای فعال در این زمینه است که همیشه مدعی نوآوری و کیفیت بالای محصولاتش بوده است. این شرکت لباسشوییهای خود را در انواع و مدلهای مختلف به بازار عرضه کرده که از آنها میتوان به ماشین لباسشویی دوقلو و لباسشویی اتوماتیک اشاره کرد. اولین مدل لباسشویی اتوماتیک پاکشوما در سال ۱۳۷۶ به بازار داخلی معرفی شد. نوع دیگری از ماشین لباسشویی پاکشوما مدل دوقلوی آن است که یک لباسشویی ایرانی ارزان هم محسوب میشود. این دستگاه قدرت شستوشوی خوبی دارد و با برخورداری از گزینههای متنوع برای شستوشوی فوری و همچنین کوتاه توانسته رضایت خاطر مشتریان را جلب کند. این لباسشویی ایرانی خوب قابلیت اضافه کردن لباس بعد از روشن شدن دستگاه و خشککن باکیفیت دارد. نقطه ضعف آن هم از دید برخی از مصرفکنندگان، صدا و لرزش زیاد است. مدلهای دوقلو پاکشوما با گارانتی ۱۸ ماهه به فروش میرسند. به طور کلی برند پاکشوما را میتوان پرفروشترین ماشین لباسشویی در ایران نام برد.

ضمن اینکه دستمزد تعمیرات قهوه ساز نیز بر پایه نرخ نامه مصوب از سوی صنف می باشد که شما می توانید اطلاعات و جزئیات آن را در سایت و یا کانال تلگرام این نمایندگی جست و جو نمایید. دستمزد و نرخ حق الزحمه تعیین شده نیز مانند نوشیدنی قهوه دلچسب و گواراست چرا که بسیار پایین و متناسب با درآمد مشتریان می باشد. در هنگام استفاده از دستگاه قهوه ساز Philips با مشکلاتی مواجه می شوید که عملکرد دستگاه را دچار اختلال می کند. پس از هماهنگی صورت گرفته با نمایندگی تعمیرات قهوه ساز فیلیپس کارشناس مربوطه اجزای داخلی دستگاه را بررسی می نماید. در این حالت اگر قطعه معیوب امکان تعمیر داشته باشد، تعمیرات لازم بر روی آن صورت می گیرد در غیر این صورت، با استفاده از قطعات اورجینال به جای قطعه فعلی کارایی دستگاه مانند روز اول افزایش می یابد. در ادامه برخی از مشکلات متداول و رایج را عنوان می کنیم تا در صورت لزوم، خودتان تعمیر را انجام دهید. دلیل خارج نشدن آب جوش از لوله دستگاه قهوه ساز فیلیپس چیست، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

نوشیدن چای از دیرباز برای بسیاری از افراد مخصوصاً ایرانیان اهمیت خاصی داشته و به عبارتی دیگر اغلب خانوادههای ایرانی برای چای و دم کردن آن ارزش زیادی قائل هستند. تکنولوژی چای ساز وارد زندگی انسان شد تا هم سرعت فرایند دم کردن چای را افزایش دهد و هم محدودیتهای ناشی از آن از قبیل وجود گاز و کتری و… را کاهش دهد. اما شاید به نظر نرسد که این محصول به ظاهر ساده بتواند بسیار متنوع بوده و در هنگام خرید، مشتری را به چالش بکشد. پس با ما همراه باشید تا ویژگیهای بهترین چای ساز موجود در بازار را با شما به اشتراک بگذاریم. بهطورکلی، دستگاه چای ساز برقی به دو نوع «ایستاده» و «سوار بر استند» یا «صفحهای» تقسیم میشود. طرح ایستاده مشابه سماور و قوری بوده و قوری در بالای کتری قرار میگیرد. اما در طرح استند، کتری و قوری در جوار یکدیگر و روی یک صفحه المنت دار مستقر هستند.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۲۱:۵۰ ] [ شیرگیر ]
این ترفند برای اشخاصی که تصمیم دارند در پیج کاری خود مخاطبین هدف را افزایش دهند می تواند بسیار وسوسه برانگیز باشد. توجه داشته باشید این لیست پیشنهادی فقط برای اکانت هایی که عمومی (public) هستند به محض لمس گزینه follow ظاهر می شود. 1. اگر می خواهید در لیست پیشنهاد فالو اینستاگرام باشید قبل از هر چیز باید از فعال بودن گزینه Similar Account Suggestions اکانت خود مطمئن شوید. 2. همواره فعال باشید و از قابلیت لایو اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن استفاده کنید. 3. پست ها و ویدیوهای جذاب در اینستاگرام منتشر کنید. 4. هنر خود را نظیر موسیقی، آشپزی، طراحی و… در اینستاگرام به معرض نمایش بگذارید. 5. هر چه تعداد فالوور های شما بیشتر باشد شانس قرار گرفتن شما در لیست پیشنهادی فالو بیشتر خواهد بود. 6. هر چه تعداد لایک و کامنت پست های شما بیشتر باشد احتمال اینکه در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام قرار گیرید بیشتر است.

سیستم عیبیاب هوشمند. در یخچال فریزرهای هیمالیا سنسورهایی وجود دارد که این سنسورها به صورت هوشمند و اتوماتیک عیب و نقص ایجاد شده را تشخیص میدهند. فناوری گردش جریان هوا. این سیستم جریان هوا را به صورت یکنواخت و یکسان به گردش درمیآورد که از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری میکند. کشو یا محفظه Big Box. بعضی از مدلهای یخچال فریزر هیمالیا دارای این محفظه هستند که مخصوص نگهداری طولانی مدت میوه و سبزی طراحی شده است. هوم بار. مدلهای جدید یخچال فریزر هیمالیا دارای بخشی به نام هوم بار هستند که بر روی درب یخچال تعبیه شده است. شما میتوانید از هوم بار برای نگهداری انواع نوشیدنی استفاده کنید. تکنولوژی Vita Fresh. این فناوری باعث تازه ماندن مواد غذایی شده و وضعیت دمای داخل یخچال فریزر را کنترل میکند. بیشتر بخوانید: بهترین یخچال ایرانی کدام مارک است؟ نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا بیشتر به صدای موتور مربوط میشود.

4. Intensive 70 °C: برای شستشوی ظروف بزرگ و خیلی کثیف این برنامه خیلی مناسب است. این برنامه در زمان 170 دقیقه و با دمای 70 درجه سانتیگراد نتایج شستشوی عالی را ایجاد میکند. 5. Quick & Shine: این برنامه برای شستشوی ظروف روزمره با کثیفی متوسط مناسب است. در این برنامه تنها در 58 دقیقه، ظروف تمیز میشوند. 6. GlassCare 40 °C: این برنامه بطور خاص برای شستشوی ملایم ظروف شیشهای طراحی شده است. دما در این برنامه 40 درجه سانتیگراد و زمان شستشو 120 دقیقه است. 7. Mini: برای شستشوی ظروف نه چندان کثیف از این برنامه استفاده کنید. دما و زمان شستشو در این برنامه به ترتیب 32 درجه سانتیگراد و 30 دقیقه میباشند. 8. Prewash: این برنامه برای شستشوی اولیه ظروف بارگذاری شده پیش از اجرای برنامه اصلی است. این برنامه بو و بقایای اولیه آلودگی را حذف کرده و نتایج بهتری را در چرخه اصلی به ارمغان میآورد. ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو 28R22 با 4 عملکرد ویژه راحتی خیلی بیشتری را برای شما به ارمغان میآورد. است. گاهی اوقات واقعاً زمان کافی ندارید که منتظر بمانید چرخه شستشوی کامل به پایان برسد. در این مواقع به کمک شما میآید.

ماشین لباسشویی بوش با فناوری و تکنولوژی پیشرفته بهترین عملکرد را ارائه می دهد، اما ممکن است بعد از مدتی خراب شوند و به تعمیر نیاز پیدا می کند. و باعث خرابی بیشتر شود و این موضوع باعث پرداخت هزینه بیشتر و تعمیر سخت می شود. تعمیر ماشین لباسشویی بوش یکی از خدمات تخصصی تعمیرگاه کاراسان در تهران و کرج و البرز می باشد. که دچار مشکل و خرابی شده است، نگران نباشید. از مهم ترین مزایایی هستند که در کاراسان به آنها دسترسی خواهید داشت. تعمیر ماشین لباسشویی دوو یکی از خدمات تخصصی تعمیرگاه کاراسان در تهران و کرج و البرز می باشد. اگر شما در منزل یا محل کار خود نیاز به تعمیرکار و نصب و سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی دوو دارید که دچار مشکل و خرابی شده است، نگران نباشید. فقط کافی است با شماره تلفن های تعمیرگاه کاراسان به صورت شبانه روزی تماس بگیرید تا نزدیکترین تعمیرکار ماشین لباسشویی دوو به محل شما اعزام شود. ماشین لباسشویی اسنوا یکی از بهترین لباسشویی های موجود در بازار است.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۱۹:۴۲ ] [ شیرگیر ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب