از فیلا تا بوش

از فیلا تا بوش
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
یکی از محبوبترین ماشینهای لباسشویی 2019 که در رده ظرفیت بالا برای خانوادهها با هر جمعیت معقول، در نظر گرفته شده است. مدل L88409FL2 از شرکت آ.اِ.گ به لطف بهرهگیری از موتور اینورتر، مانند بسیاری از دیگر ماشینهای لباسشویی مجهز به این موتور، از بازده بهینهای در مصرف انرژی و منابع برخوردار است. این بازده بالا با توجه به ظرفیت حجیم دیگ دستگاه و دور موتور سریع آن، قابل تحسین است. با استفاده از قابلیت تنظیم زمان شروع، میتوانید آغاز فرایند شستشو را تا 20 ساعت، عقب بیاندازید تا لباسها در زمانی که خانه نیستید یا مهمانی حاضر نیست، بدون دردسر، شسته شوند. یکی از هوشمندترین ماشینهای لباسشویی 2019 که از قابلیتهای ارتباطی و الکترونیکی بسیاری برخوردار است. در عصر اینترنت اشیاء، بهتر است از قابلیتهای مفید این محصولات بهره ببرید و بدون نیاز به نزدیک شدن به ماشین لباسشویی، وضعیت آن را با گوشی خود مشاهده و حالت آن را تغییر دهید. این دستگاه امکان ارتباط با استفاده از فناوی وای-فای و NFC را داراست و به لطف قابلیتهای برنامه موبایلی آن، میتوان در صورت بروز یک نقص یا اختلال، از قابلیت عیبیابی هوشمند برای شناسایی مشکل به وجود آمده، استفاده کرد.

در بخش نحوه برطرف کردن گرفتی فاضلاب یخچال سامسونگ قصد داریم 0 تا 100 از بین بردن این مشکل را به شما آموزش دهیم. ابتدا یخچال سامسونگ خود را از برق بکشید. مواد غذایی را خارج کنید. کشو ها و طبقات یخچال سامسونگ را بیرون بیاورید. با ریختن آب جوش و نمک روی ناودان به آب شدن یخ و برفک روی آن سرعت ببخشید. بعد از بین بردن برفک و یخ طبقات و کشو ها را به داخل یخچال سامسونگ برگردانید. در نهایت یخچال را به برق متصل کنید. برای خوشبو کردن یخچال سامسونگ چه اقداماتی انجام دهیم؟ پرتقال یا لیمو را نصف کنید و در داخل یخچال خود قرار دهید تا عطر آن ها در یخچال شما پخش شود. می توانید پرتقال یا لیمو را نصف کرده و سپس آن ها را در میخک بزنید و در داخل یخچال بگذارید. قهوه یا وانیل را درون یک ظرف بریزید و آن را داخل یخچال بگذارید. پیش از اقدام برای استفاده از یخساز، باید آن را فعال نمایید. فعال کردن یخساز یخچال سامسونگ به کمک دکمه on که بر روی بدنه یخچال تعبیه شده است، امکان پذیر می باشد.

برای اینکه بتوانید ظروف خود را در ماشین ظرفشویی ال جی شستشو دهید، ابتدا باید شوینده های مختلف شامل قرص و نمک را که لازم است در ماشین ظرفشویی بریزید و سپس شست و شو را آغاز کنید. یک قرص را در محفظه اصلی مواد شوینده قرار داده و ببندید. مهم است که هم قرص و هم محفظه خشک باشند. اطمینان حاصل کنید که همه ظروف قابلیت شستشو درون ماشین ظرفشویی را دارا می باشند. سپس ماشین ظرفشویی را اجرا کنید. برای ریختن نمک ابتدا باید دریچچه مخصوص آن که در کف ماشین ظرفشویی تعبیه شده است را پیدا نموده و سپس با استفاده از یک قیف مخصوص اقدام به ریختن نمک نمایید. یکی از موارد مهمی که در راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی الجی باید به آن اشاره شود موضوع مواد براق کننده است. هنگامی که می خواهید محفظه مواد براق کننده را پر کنید ،باید توجه داشته باشید برای درآوردن این محفظه ،باید در خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت محفظه مربوط را بچرخانید. بعد از تکمیل شدن تمام ظرفیت محفظه هنگامی که آن از مواد براق کننده مخصوص ماشین ظرف شویی پر کردید در ادامه کار درب آن را قفل کنید.

با داشتن 3 برنامه برنامه شست و شو، استفاده از آن بسیار راحت است. در این ماشین هوشمند سیستم ایرجت تعبیه شده است که به منظور جریان هوا در لگن خشک کن و بالا بردن کیفیت خشک کردن طراحی و نصب شده است. این سیستم با ظاهر زیبا و کار آمد، در دو رنگ سفید و سیلور با بدنه پلاستیکی دولایه سبک وارد بازار شده است. واژه دوقلو در وصف دو مخزن بودن آن به کار می آید که یک مخزن جهت شستشو و مخزن دیگر عمل خشک کردن را انجام می دهد. در قسمت سطع آن چهار پیچ وجود دارد که با تنظیم آن ها می توان عمل شست و شو را استارت زد. ظرفیت این دستگاه 8.5 کیلوگرم بوده و به آب کمتری برای شست و شو نیاز دارد. سرعت موتور این مدل با 800 دور در دقیقه می چرخد و با تولید مقدار کف کمتر، شست و شوی با کیفیت تری را انجام می دهد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۵۱:۳۵ ] [ شیرگیر ]
دیگر استفاده از یخچال و وجود آن در منازل به امری بدیهی بدل گشته بود. در این سال ها تمرکز کارخانه ها و رقابت میان آنها به تولید یخچال های کم مصرف تر در حال حرکت بود. به عبارتی در سال های بین 1970 تا 1980 محیط زیست و حفاظت از آن به یک خط مشی برای تمامی کارخانه ها بدل شده بود. در همین سال ها بود که دانشمندان و محققان در این زمینه به این نتیجه رسیدند که گاز فریون تهدیدی جدی برای لایه ی اوزون به حساب می اید. دهه ای که کمپانی ها و شرکت های تولیدکننده ی یخچال به فکر استفاده از اینترنت اشیاء و اتصال یخچال ها به اینترنت افتادند. در همین دهه کمپانی ال جی اولین یخچال متصل به اینترنت را ساخته و همچنین سامسونگ نیز یخچال هایی را با دوربین ها و شبکه های بی سیم به منظور آگاهی از وضعیت غذاها ساخت. تقریبا تمامی یخچال های امروزی از قابلیت اتصال به اینترنت برخوردار می باشند. مصرف انرژی آنها نیز بسیار بهبود یافته و این وسیله های کاربردی به بخشی جدایی ناپذیر از خانه های مردم تبدیل گشته اند .

بدین ترتیب پس از اتمام کار، نیازی نیست منتظر خشک شدن ظروف بمانید و میتوانید آنها را سریعآً در جای خود قرار دهید. تکنولوژی Quad Wash، فناوری جدید ال جی است که آن را در نسل جدید ماشینهای ظرفشویی خود به کار برده است. Quad Wash به قدرت گرفتن از موتور قوی دایرمت درایو، قادر است آب را با فشار زیاد در جهتهای مختلف بر روی ظروف بپاشد. این فناوری، محدوده پوشش شستشو را تا ۳۰% افزایش میدهد. بدین ترتیب حتی کثیفترین ظرفها نیز به خوبی شسته خواهند شد. اینترنت اشیاء یا همان IoT تکنولوژی جدیدی است که مبنای آن هوشمند ساختن اشیاء از جمله لوازم خانگی میباشد. ال جی با ارائه پلتفرم خود موسوم به Smart ThinQ در صدد هوشمندسازی لوازم خانگی خود برآمده است. کافی اپلیکیشن Smart ThinQ را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و تمام لوازم خانگی خود را از طریق موبایل هوشمندتان، حتی از خارج از منزل، کنترل نمایید.

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7447 یکی از قهوهسازهای برقی باکیفیت و کارآمد ساخت این شرکت هلندی به حساب میآید که این دستگاه وسیلهای مناسب برای دم کردن قهوه با استفاده از پودر قهوه میباشد. همچنین این محصول دارای بدنهای از جنس پلاستیک مقاوم و بادوام است که با قوری شیشهای همراه شده است. طرز استفاده از قهوه ساز فیلیپس مدل HD7447 بسیار راحت است و جهت تهیه قهوه تنها کافی میباشد در دستگاه باید از پودر آماده قهوه استفاده کنید. فیلتر مورد استفاده برای این قهوه ساز از نوع قابل شست و شو است. ابتدا فیلتر را در قسمت مخصوص قهوه قرار دهید و سپس میزان مورد نظر قهوه را داخل آن بریزید، محفظه آب دستگاه را پر کنید و دکمه روشن کردن را فشار دهید. قهوه آماده شده پس از آن به تدریج وارد قوری و آماده مصرف میشود. قوری شیشهای قهوه ساز شفاف میباشد که دارای درجه بندی برای مشاهده و بررسی بهتر میزان قهوه قابل استفاده است. این قوری از ظرفیت 1.2 لیتر برخوردار و درجهبندی آن برحسب تعداد فنجان میباشد. همچنین قوری قهوهساز HD7447 گنجایش لازم برای تهیه 10 فنجان بزرگ یا 15 فنجان کوچک قهوه را دارد.

در ادامه به برخی از کاربردها و قابلیتهای موجود در این دستگاهها اشاره میکنیم. بدون شک طعم و عطر قهوههای تازه بسیار جذاب هستند. به همین دلیل قهوهخورهای حرفهای ترجیح میدهند شخصا قهوه خود را آسیاب کنند. وجود آسیاب قهوه در دستگاههای اسپرسوساز کار را برای این افراد آسان میکند. با دستگاههایی که به این ابزار مجهز هستند، دیگر لازم نیست آسیاب جداگانهای بخرید. به این ترتیب در هزینههای خود نیز صرفهجویی میکنید. این گزینه بهخصوص به افرادی که فضای محدودتری در اختیار دارند، نیز بیشتر پیشنهاد میشود. اگر کمی در حوزه طبخ قهوه اطلاعات داشته باشید، میدانید که کیفیت آب در عطر و طعم کلی اسپرسو بسیار تاثیر دارد. از اینرو دستگاههای اسپرسوساز مجهز به فیلتر آب، اسپرسوهایی با طعم فوقالعادهای به شما میدهند. این دستگاهها هرنوع بو و طعم اضافی آب را در نوشیدنی حذف میکند. گزینه گرمکن فنجان یکی از مواردی است که معمولا دستگاههای حرفهای دارند.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۵۰:۲۰ ] [ شیرگیر ]
نازل بخار لوله نازکی است که به کنار دستگاه متصل است که به راحتی جدا شده و به آسانی قابل شست و شو می باشد. از دیگر قابلیت های اسپرسو ساز دلمونتی مدل دی ال 645 می توان به سیستم خاموش کردن اتوماتیک آن اشاره کرد. در صورتی که فراموش کرده اید دستگاه را خاموش کنید خود به خود خاموش می شود. این دستگاه اسپرسو ساز 3 کاره به خاطر دارا بودن اجزای قابل تفکیک شست وشوی آسان و راحتی داشته و به آسانی تمیز می شود. دستگاه Delmonti Espresso Maker DL645 از وزن مناسبی (6 کیلوگرم) برخوردار بوده و فضای کمی اشغال می کند و متناسب یک آشپزخانه ایرانی است. با استفاده از اسپرسوساز دلونگی می توانید اسپرسو ساز، کاپوچینو و شیر گرم را درست کرد. دارای دو ترموستات مجزا است که برای کنترل دمای قسمت آب و بخار به صورت جداگانه است. از نظر مخزن بسیار مناسب است بطوریکه قادر هستید ده لیوان اسپرسو را با آن درست کنید.

به همین علت به راحتی میتوانید از میزان آب باقیمانده در دستگاه با خبر شوید. ظرفیت کتری چایساز 1.7 لیتر است و گنجایش قوری آن به 0.8 میلیلیتر میرسد. فیلتر قوری «GTS 220» از جنس استیل ساخته شده و تفاله چای یا دمنوش را از نوشیدنی جدا میکند. با توجه به اینکه سیم چای ساز به پایهی آن متصل است، امکان جابهجایی راحت و آزادانهی کتری وجود دارد. همچنین، نوع طراحی محصول فوق اجازهی چرخش 360 درجهی کتری را روی پایه میدهد و به این ترتیب، افراد چپدست هم در استفاده از دستگاه مشکلی نخواهند داشت. در صورت اتمام آب داخل کتری، عملکرد دستگاه به صورت خودکار متوقف میشود. این عامل سبب افزایش ایمنی شده شده و مانع از آسیب دیدن قطعات دستگاه میشود. این چای ساز توسط برند قدرتمند بوش (Bosch) با مدل «TTA2010» ساخته شده است. محصول فوق که یکی از زیباترین و کاربردیترین چایسازهای موجود در بازار میباشد، از 3 قسمت تشکیلشده است.

سبد بالایی ویژگی عالی دارد و آن قابلیت تغییر ارتفاع تا چند سانتی متر است. با وجود این قابلیت می توان جا را برای ظروف بزرگ تر هم چون قابلمه و ماهیتابه در سبد پایینی باز کرد. سبد کارد و چنگال نیز به همراه این دو سبد وجود دارند و به راحتی می توانید کارد و چنگال ها را درون آن قرار داد تا شسته شوند. برای آن که ظرف ها توسط ماشین ظرفشویی شسته شوند باید دستگاه روشن شده و برنامه شستشوی متناسب انتخاب و فعال شود. در این ماشین ظرفشویی SMS45DW10Q تعدادی برنامه جهت شستن ظروف وجود دارند که بسیار کاربردی بوده و شامل 5 برنامه اصلی هستند. علاوه بر 5 مورد ذکر شده در بالا، این دستگاه از تعدادی برنامه ویژه نیز بهره مند است که عبارتند از : شستشوی اضافی، نیم بار، HygienePlus، مراقبت از ماشین. برای آن که یک دستگاه برقی کار کند نیاز است که برای آن موتور تعبیه شود. بوش برای ماشین ظرفشویی SMS45DW10Q از موتوری استفاده کرده است که از نوع Eغیر مجاز می باشدilence Drive می باشد. A را برای این دستگاه دریافت نماید.

دستگاه اسپرسوساز یکی از ابزارهای مورد استفاده در آشپزخانههای منازل و کافیشاپها میباشد که به منظور تهیه قهوه مورد استفاده قرار میگیرد. همانطور که مستحضر هستید؛ قهوه یک نوشیدنی محبوب است که طرفداران زیادی در دنیا دارد. به طور کلی نحوه تهیه و درست کردن این نوشیدنی بر کیفیت طعم و مزه آن بسیار تاثیر می گذارد. به همین دلیل انواع و اقسام قهوه ساز و دستگاه اسپرسو ساز جهت آماده سازی قهوه با کیفیت بالا روانه بازار شدهاند. ما در این مقاله تصمیم داریم در رابطه انواع و اقسام اسپرسوساز برای شما عزیزان صحبت کنیم. دستگاه اسپرسوساز چیست؟ دستگاه اسپرسوساز ابزاری است که با استفاده از آن می توان، یک نوشیدنی قهوه با کیفیت بسیار خوب و بالا تهیه کرده و مورد مصرف قرار داد. این وسیله به واسطه برق کار میکند و دارای طراحی بسیار زیبا و متنوعی است. اولین دستگاه اسپرسوساز در سال ۱۸۸۴ میلادی در کشور ایتالیا، به واسطه فردی به نام آنجلو موریوندو به دنیا عرضه گردید. دومین مدل دستگاه اسپرسو ساز، حدود ۵ الی ۶ سال دیگر، به واسطه فردی مکانیک به نام بترزا تولید گشت که این تولید با تحول بسیار بزرگی در دنیا برای قهوه به همراه شد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۸:۴۴ ] [ شیرگیر ]
سینی چکهگیر قسمت دیگری از این اسپرسو ساز بوده که از ریختن قهوه بر روی کابینت شما جلوگیری میکند. فیلتر اسپرسوساز این دستگاه امکان استفاده پودر اسپرسو و همچنین پد را برای شما فراهم میکند. در قسمت را ست دستگاه نازل خروجی بخار تعبیه شده است که بخار با فشار 15 بار از آن خارج شده و به این صورت میتوانید یک کاپوچینوی خوشمزه داشته باشید. این دستگاه مجهز به خاموش شدن خودکار بوده که پس از پایان فعالیت خاموش شده و ایمنی دستگاه را تضمین مینماید. با استفاده از این دستگاه میتوانید نوشیدنی هایی از قبیل؛ اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو و قهوه فرانسه آماده کنید. طراحی ظاهری محصول ارتباط مستقیمی با کیفیت آن دارد. اسپرسوساز به دلیل استفاده روزانه محصول است که در معرض دید میباشد از این رو باید دارای اهری زیبا و کاربر پسند باشد. در قسمت راست دستگاه یک نازل برای خروجی بخار قرار دارد که خروجی آن 15 بار میباشد و با ترکیب شیر و بخار کف شیر یا فوم برای تهیه کاپوچینو را برای شما مهیا میسازد.

این استیل مقاومت خوبی در برابر فشار دارد و رطوبت نیز به آن آسیبی وارد نمی کند. ظرفشویی بوش 67TW02B همانند دیگر ماشین های ظرفشویی مبله دارای دربی بزرگ است که از طرف بالا به سمت پایین باز می شود. برای باز و بسته کردن درب از دستگیره ای که تعبیه شده می توان استفاده کرد. طراحی دستگیره از نوع پاکتی است. فضای داخلی، تعداد طبقات و سبدهای موجود جزو آن نکای هستند که در انتخاب و خرید ظرفشویی بسیار حائز اهمیت هستند. با باز کردن درب به صورت کامل کاربران می توانند فضای داخلی دستگاه بوش SMS67TW02B را مشاهده کنند. بدنه داخلی این محصول کامل از استیل ضد زنگ پوشیده شده است. این محصول از 3 طبقه و 3 سبد بزرگ و جادار تشکیل شده است که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. کاربران با برداشتن طبقه بالایی به صورت کامل می توانند دو طبقه دیگر را تا 5 سانتی متر ارتفاعشان را تغییر دهند.

زمان رسیدن تعمیرکار روی سر لباسشویی به شدت کاهش خواهد یافت. خطرات ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل ماشین لباس شویی شما را تهدید نمی کند. از نزدیک می توانید ناظر و شاهد خدمات تعمیرکار لباسشویی حایر باشید. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در زمینه نصب لباسشویی حایر و تعمیر لباسشویی حایر در اصفهان بخوانید ، پیشنهاد میکنیم سری به وبلاگ ما در قسمت تعمیر ماشین لباسشویی حایر در اصفهان در سایت بزنید. در این بخش عیب یابی لباسشویی بکو توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات صورت گرفته و متداول ترین پرسش ها و ایرادات این دستگاه استخراج شده است. چرا لباسشویی بکو کار نمی کند؟ دلیل نشتی آب از لباسشویی چیست؟ برای تعمیرات لباسشویی بکو باید از کجا اقدام کنیم؟ چرا لباسشویی بکو آب را تخلیه نمی کند؟ علت لرزش در لباسشویی از چست؟ دلیل سر و صدای زیاد لباسشویی بکو از کجاست؟ تعمیرکار لباسشویی بکو به نکات سرویس و نگهداری از دستگاه پرداخته است تا کمتر نیازمند تعمیر لباسشویی بکو شوید. ماشین لباسشویی بکو را روی سطح صاف نصب کنید.

این دومین اسپرسوساز از برند محبوب نسپرسو است که به شما معرفی می کنیم، برند سوئیسی که در زمینه تولید انواع قهوه و قهوه ساز فعالیت دارد و به گفته خیلی از کارشناسان کیفیت محصولاتش تضمین شده است. این اسپروساز نسپرسو مدل «Inissia» از دسته اسپرسوسازهایی است که با کپسول کار می کند. این دستگاه توسط ۸۲ درصد از خریداران توصیه شده است و امتیاز ۴.۲ از ۵ را توسط خریداران کسب کرده است که نشان از رضایت بالای خریداران دارد، در ادامه به برخی از نظرات اشاره می کنیم. من که راضی ام ، کپسول چند بار مصرف که خودت توش قوه بریزی بخری یه چیز عمرانه هست. اگر برای مصرف خانگی بخواهیم دستگاه بسیار عالی ای است البته من با این دستگاه کاپوچینو و لنه هم درست میکنم ( البته شیر رو با کف شیر ساز درست مینم) در کل دستگاه خوبیه من ازش راضی ام. با سلام فوق العاده دستگاه خوبی است مزه واقعی قهوه رو متوجه میشید فقط یه مقدار کپسولها گرونه که البته می ارزه این دستگاه رو بخرید. قهوه با کیفیت تحویل میده فقط حواست باشه از کپسول نسپرسو استفاده کنید کپسول متفرقه دستگاه را خراب میکند.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۷:۲۴ ] [ شیرگیر ]
ماشین لباسشویی کف می کند و کفش از ماشین در هنگام شستن بیرون می زند. لاستیک های حفاظتی از آب ماشین پوسیده و آب پس می دهد. از جایگاه پودر استفاده چندانی بابت شستشو نمی شود. مشکل با شستن با آب گرم داریم. اینها مواردی بودند که اکثرا مشتریان در هنگام مواجه به خرابی ماشین لباسشویی به ما گزارش می کنند. اگر شما هم ماشین لباسشوییتان خراب شده یا یکی از مشکلات بالا را دارد با سرویسکاران تماس بگیرید. چه زمانی باید ماشین لباسشویی را تعمیر کنیم؟ چطور ایراد لباسشویی را رفع کنیم؟ گاهی اوقات هرچقدر هم که حواستان به نگهداری و مراقبت از ماشین لباسشویی باشد، باز هم ممکن است اختلالاتی در کارکرد ماشین لباسشویی پیش آید که نیازبه اقدام برای تعمیر وجود داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است ماشین لباسشویی شما عمل آبگیری را به درستی انجام ندهد! در این مواقع اگر خودتان تجربه ی اندکی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی داشته باشید، به راحتی می توانید مشکل را تشخیص دهید و پمپ تخلیه را بررسی کنید! آیا بایستی فوری به یک تعمیرکار تماس بگیرید و با او هماهنگ کنید؟

فرنچ پرس یک وسیله بسیار ساده است که با کمک آن میتوانید قهوه فرانسه را تهیه کنید. کافی است مقداری قهوه که به درشتی قهوه فرانسه آسیاب شده است را درون آن ریخته و مقداری آب جوش اضافه کنید. چند دقیقه صبر کنید و سپس اهرم فرنچ پرس را به پایین فشار دهید. اکنون قهوه فرانسه شما آماده شده است. از نوشیدن آن لذت ببرید. خوب اگر با توجه به تحقیق و مطالعهای که کردهاید، دوست دارید در خانه بدون هزینه زیادی اسپرسو داشته باشید، راهکار شما استفاده موکاپات است. موکاپات چیزی شبیه یک قوری مخزن دار است که کافی است بخش مخزن آن را باز کنید، قهوه آسیاب شده مخصوص آن را در قسمت مشخصشده قرار داده و مجدداً آن را بسته و روی حرارت گاز قرار دهید. در مدتزمان کوتاهی اسپرسو خانگی شما آماده شده است، با این تفاوت که برخلاف دستگاههای اسپرسو ساز این اسپرسو فاقد خامه نارنجیرنگ و جذاب آن میباشد؛ اما با این حال میتواند نقش یک اسپرسو را برای شما ایفا کند.

ماشین ظرفشویی مدل SMS88TW02E با ظرفیت شستشو ظروف کامل 14 نفر از معدود ماشین های ظرفشویی سفید رنگ بوش می باشد که در دسته دستگاه های سری 8 این کمپانی قرار گرفته است. این ظرفشویی دارای قابلیت زئولیت به منظور خشک کردن کامل ظروف می باشد که با بیشتر کردن زمان دوره شستشو پس از پایان چرخه آبکشی، ظروف را کاملا خشک کرده و از هرگونه لکه ناشی از آب عاری می نماید. علاوه بر مصرف کمترین مقدار آب، موتور استفاده شده در ماشین ظرفشویی 88TW02، انرژی بسیار کمی مصرف نموده و همچنین صدای بسیار پایینی نیز تولید می نماید. قرار دارد. علاوه بر دو مورد ذکر شده از دیگر ویژگی های این موتور باید به دوام بالا اشاره نمود به صورتی که در کشور های دارای نمایندگی با گارانتی تعویض 10 ساله به فروش می رسد. ممکن است برای هر خانم خانه داری پیش بیاید که گاهی اوقات نیاز دارند تا هرچه سریعتر ظروف شسته شده و آماده استفاده دوباره گردند.

از دیگر امکانات این دستگاه خواستنی داشتن برنامه ای تحت عنوان پیش شستشو است که از آن بیشتر برای لباس هایی استفاده می شود که بسیار کثیف هستند. این برنامه البسه شما را برای مدتی خیس نگه می دارد و از مصرف زیاد مواد شوینده جلوگیری می کند. جهت آشنا شدن با سایر ویژگی های لباسشویی 4V5 می توانید دفترچه راهنمای آن را مطالعه نماید. لباسشویی ال جی مدل 4V5 از طراحی زیبا و ساخت با کیفیتی برخوردار می باشد که خود باعث محبوبیت آن در بین مخاطبان شده است. تمامی قابلیت ها و تکنولوژی های بروز دنیا را برند ال جی سعی کرده است برای این مدل در نظر بگیرد و از حق نگذریم تا حدود زیادی از امکانات و فناوری های بی نظیری بهره مند است. لباسشویی ال جی 4V5 امکان شستشوی البسه تا وزن 9 کیلوگرم را دارد که این امر نشانگر آن است این غول تکنولوژی کاملا مناسب خانوارهایی با جمعیت متوسط و بالا است. شما عزیزانی که قصد خرید لباسشویی با تمامی امکانات و قیمتی مناسب را دارید پیشنهاد فروشگاه اینترنتی اوراز به شما دستگاه LG F4V5VYP2T است.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۶:۱۰ ] [ شیرگیر ]
آیا لباسشویی بوش ، آاگ ، دوو یا بلومبرگ شما صدا میدهد ؟ برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش ، تعمیر ماشین لباسشویی آاگ ، تعمیر ماشین لباسشویی دوو یا تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ خود کلیک نمایید تا با استفاده از قطعات فابریک و نمایندگی تعمیرات در تهران خدمات بهره مند شوید . آموزش برطرف کردن مشکل چکه کردن آب در ماشین لباسشویی ( چرا لباسشویی آبریزی دارد ؟ برای شروع ، قطعاتی که بیشتر اوقات باعث نشت آب در ماشین لباسشویی می شوند را لیست کرده ایم. می توانید از طریق این لیست متوجه شوید که کدام قطعه ی ماشین لباسشویی تان نیاز به تعویض دارد. همچنین با مطالعه ادامه مقاله آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی در رابطه با برطرف کردن مشکل آبریزی به نحوه عیب یابی و رفع عیب هرکدام از این قطعات پرداخته ایم. اولین قطعاتی که در چکه کردن آب لباسشویی باید به آن ها شک کنید ، شیلنگ ها هستند. شیلنگ ورودی آب ، شیر آب را به لباسشویی وصل می کند و معمولا در پشت دستگاه قرار دارد. بررسی کنید که محل های اتصال شیلنگ ورودی آب به شیر و لباسشویی محکم است و منشا نشت آب، شیر نیست.

3. در نهایت آن را را به طرف بیرون بکشید تا از جای خود خارج شود. نکته : در داخل فیلتر یک پمپ آب قرار دارد که عدم وجود فیلتر ، باعث وارد شدن اشیای خارجی به داخل پمپ آب و توقف حرکت پروانه پمپ و در نهایت سوختن الکتروموتور آن میشود . توجه : به خواندن ادامه دهید تا با آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی به صورت کامل آشنا شوید . دستگیره در را با کمی فشار به طرف خود بکشید تا در از لاستیک دور خود جدا شود. قوس مخصوص شیشه در به همراه لاستیک دور آن ، وظیفه آب بندی دیگ را به عهده دارند . با باز شدن در لباسشویی ، لبه بیرونی لاستیک دور در ، نوع قوس شیشه ، قسمت داخلی آبکش استیل و محل قرار گرفتن اهرم ضامن در به خوبی دیده میشوند. برای جدا کردن لبه لاستیک در از بدنه لباسشویی ، باید فنر بیرونی دور در را با یک پیچ گوشتی کوچک دوسو به طرف بیرون بکشید تا فنر آزاد شود. با آزاد شدن فنر بیرونی دور لاستیک ، فنر را از جای خودش خارج کنید.

در این محصول با استفاده از مادهایی شیمیایی به نام زئولیت (Zeolite) سبب می شود که در عین حذف شدن المنت خشککن، ظرفها از درون دستگاه خیس بیرون نیایند . زئولیت به دلیل خاصیت شیمیاییاش پس از جذب رطوبت، گرمای شدیدی تولید میکند؛ گرمایی که برای جوشاندن آب کافی است! این گرما باعث میشود درون ماشین ظرفشویی بوش به شدت داغ شود و قطرههای آب به جا مانده روی ظروف بخار شود. با استفاده از زئولیت، استفاده از انرژی الکتریکی برای خشککردن حذف میشود و نتیجهی دلخواه حاصل میشود. داخل ماشین ظرفشویی بوش توسط دو عدد لامپ در بالای ظرفشویی روشن شده است و هیجان و شور نشاطی خاص به فضای داخلی ظرفشویی می بخشد. وجود این دو عدد لامپ روشنایی، زیبایی و درخشندگی داخل ماشین ظرفشویی را ارتقاء می دهد. همچنین بارگیری و خالی کردن ظروف از ظرفشویی به واسطه ی این دو عدد لامپ راحت تر شده و کاربران دید وسیع تری خواهند داشت. موتور Eغیر مجاز می باشدilence برای ماشین ظرفشویی بوش استفاده شده تا به صورت آرام و کم صدا فرآیند شستشوی ظروف را انجام دهد.

اما این فناوری قادر است در مصرف آب و مواد شوینده صرفه جویی کند تا متعاقبا در هزینه های شما نیز صرفه جویی به عمل آید. در واقع این فناوری قادر است آب را در لگن نگه دارد و بیشترین استفاده را برای شستشوی لباس ها بکند. با استفاده از این تکنولوژی در هر چرخه شستشو تا 10 درصد در مصرف مواد شوینده صرفه جویی خواهد شد. از جمله فناوری های دیگری که در این ماشین لباسشویی 8 کیلو بکو مدل WTV8612XSC به کار رفته است فناوری Aquawave می باشد. این تکنولوژی مربوط به طراحی منحصر به فرد لگن یا دیگ لباسشویی می باشد که این امکان را فراهم می کند تا شستشوی ملایم و بی عیب و نقصی انجام شود. بنابراین لباس های شما تا مدت طولانی تری نو باقی خواهند ماند. در واقع حرکات لگن به گونه ای انجام می شود که هیچ گونه آسیبی به لباس ها وارد نشود و در عین حال بهترین نتیجه شستشو را به ارمغان آورد. حرکات لگن به نوعی از طبیعت الهام گرفته اند و امواج آب را به گونه ای ایجاد می کنند که شستشوی کاملا ملایمی انجام گیرد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۴:۵۴ ] [ شیرگیر ]
در نتیجه جریان آب قطع نمی شود و دستگاه بیش از حد پر می شود. اگر مشکل از خود کلید نیز باشد، همان مشکل عدم توقف آبگیری پیش می آید. لوله گنبدی را جدا کنید و بررسی کنید که شکستگی، ترک و یا فرسودگی ندارد. لوله را به درون آب فرو ببرید، یک طرف آن را بسته و از طرف دیگر در آن بدمید. اگر حباب مشاهده کردید، لوله سوراخ است و باید تعویض شود. شیلنگ را نیز به همان روش چک کنید. اگر شیلنگ هم سالم بود، کلید سطح سنج آب ایراد دارد. کلید را از نظر مکانیکی چک کنید و بررسی کنید که آشغال در حفره هایش گیر نکرده باشد. برای چک کردن کلید با مولتی متر، باید ابتدا فشار هوای مناسب برای لوله گنبدی هوا فراهم کنید. راحت ترین راه برای این کار این است که دستگاه را روشن کنید و اجازه دهید به تا حد مناسب پر از آب شود و سپس سیم برق دستگاه را از پریز جدا کنید. کلید فشاری را پیدا کرده و سیم های آن را جدا کنید و با مولتی متر چک کنید.

محصولات معرفی شده در سایت چی بگیر از بهترینهایی هستند که درصد رضایتمندی بیشتری از مصرف کنندگان دریافت کردهاند. امید که کمکی در انتخاب راحت به شما باشند. کمی شیر را داخل مخزن دستگاه کف شیر ساز دستی قرار دهید و روی شعله گرم کنید. بعد از چند دقیقه با چند بار پمپ کردن به طور دستی کف شیر شما با یک حالت خامهای و حجیم آماده است. در تهیه کاپوچینو، لاته، هات هاچکلت میتوانید از آن استفاده کنید و از نوشیدنیهای گرم خود لذت بیشتری ببرید. دارا بودن دو فیلتر که موجب تولید کف شیر بادوام و بیشتری میشود. استیل بودن بدنه باعث میشود دستگاه را مستقیم روی حرارت قرار دهید و نیاز به ظرف دیگری برای این کار ندارید. قیمت این مدل کف ساز شیر دستی در مقایسه با مدلهای دیگر کمی بالاتر است. کف ساز شیر ایکیا یک محصول با کیفیت و کاربردی است. این دستگاه کف ساز با دو عدد باتری قلمی کار میکند. چون قدرت همزن خوبی دارد در تهیه بسیاری از مایعات سرد و گرم و همچنین هم زدن تخم مرغ برای انواع کیک یا ماسکهای خانگی کاربرد دارد.

کانی زئولیت را باید مادهی اصلی معجون شستشویی جادویی بوش دانست. این کانی برای بوش، بسیار مهم بوده و در واقع کلید نوآوری نهفته در ماشین ظرفشویی جدید این کمپانی یعنی فناوری PerfectDry است. این فناوری دقیقا همان معنایی را میدهد که با شنیدن آن به ذهنتان خطور میکند. بوش معتقد است جدیدترین ماشینهای ظرفشویی این کمپانی که پیش از آغاز نمایشگاه IFA 2016 در برلین به نمایش درآمدهاند، ظرفهای کاملا خشک را برای شما آماده میکنند تا به محض اتمام چرخه، در دسترس شما قرار داده شوند. این فناوری برای ظروف شیشهای، چینی و پلاستیکی به خوبی کار میکند.بوش از سال ۲۰۰۸، از کانی زئولیت برای عملیات خشک کردن در ماشینهای ظرفشویی خود بهره گرفته است. این کانی، به طور طبیعی رطوبت را جذب کرده و گرما آزاد میکند. بوش این ماده را در محفظهی کوچکی در حفرهی ماشین ظرفشویی قرار داده است. در طول چرخهی شستشو، فناوری جریان هوای سه بعدی، هوای گرم را در سه راستا با سطح ظروف شما پخش میکند.

راهکارهای رفع مشکل تخلیه نشدن لباسشویی: ارتفاع و محل قرارگیری شلنگ تخلیهی آب را تنظیم و انسدادهای مربوطه را برطرف کنید. همچنین در صورت لزوم قطعات خراب شده را تعویض کنید. اولین گزینه برای عیب یابی مشکل بسته نشدن درب ماشین لباسشویی، بررسی حجم لباسهای قرار داده شده در لباسشویی است. احتمال دیگری که وجود دارد قرار گرفتن یک جسم یا لباس بین قفل و درب لباسشویی میباشد. اگر هیچ یک از موارد گفته شده وجود نداشت، مواردی مانند میکروسوئیچ، زبانه قفل درب، برد کنترل اصلی، لاستیکهای دور درب لباسشویی و سیم کشی سیستم قفل درب لباسشویی را بررسی کنید. هر یک از قطعات خراب شده باید تعویض شوند تا مشکل بسته نشدن درب لباسشویی برطرف شود. از دلایل مهم خاموش شدن لباسشویی میتوان به ایراد در پریز برق، پارازیت گیر دو شاخهی لباسشویی، نوسانات برق و مشکل در تایمر یا برد کنترل اصلی اشاره کرد. در صورت مواجه شدن با این مشکل برای عیب یابی ماشین لباسشویی، هر یک از این قطعات را بررسی و عوض کنید تا ایراد لباسشویی شما برطرف شود.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۳:۴۱ ] [ شیرگیر ]
هیچگاه مواد پاک کننده را مستقیم بر روی این لوازم نریزید. قبل از استفاده دوباره از چای ساز قطعات را کاملا خشک کنید. حتما دقت کنید قبل از شروع به تمیز کردن این قسمت، کفه را از برق جدا کرده باشید. دلیل چربی بستن روی چایی؛ تمیز کردن چای ساز فراموش نشود! اولین دلیل اصلی چربی بستن روی چایی این است که قوری یا کتری و از همه مهم تر چای ساز شما بسیار کثیف و چرک آلود است. قبل از اینکه شروع به جوش آوردن آب کنید بهتر است که چای ساز خودتان را تمیز کنید و بعد از آب را تصیفه شده استفاده کنید. بعد از مدتی خواهید دید که هیچ گونه چربی روی چای شما نبسته است و از نوشیدن چای لذت خواهید برد. برای نوشیدن یک لیوان چای همین حالا اقدام کنید. بعد از اینکه کار شما با چای ساز تمام شد از خاموش بودن دکمه گرمایش و دم کشیدن چای ساز اطمینان حاصل کنید. برای تمیز کردن جرم چای ساز دستگاه را از برق بکشید و اجازه دهید تا سرد شود سپس اقدام به تمیز کردن آن کنید. فقط سرپوش کتری، توری چایی، سرپوش توری چای و قاشقک چای مربوط به چای ساز قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی را دارند. بعضی از قسمت های چای ساز نباید در معرض آب و رطوبت قرار گیرند.

همچنین بازوهای چرخان چند جهته از زاویه های مختلفی که به هر گوشه ماشین ظرفشویی می رسد، جریان آب را شلیک می کند. در نتیجه به هنگام سیکل شستشو هیچ نقطه ای وجود نخواهد داشت که از آب پاشی و شستشو نادیده بماند. داشتن یک ظرفشویی با طراحی زیبا و صدای کم خواسته ی هر کسی است اما برنامه های شستشو و تابع های آن می تواند یکی از مهم ترین نکات برای انتخاب ماشین ظرفشویی باشد. خوشبختانه ظرفشویی های ال جی دارای یک عملکرد تمیزکنندگی عالی هستند. شستشوی خودکار Auto: یکی از مهم ترین موارد در صنعت لوازم خانگی امروزی عملکرد اتوماتیک است که سنسورها مهم ترین نقش را در آن دارند. ظرفشویی ال جی دارای یک حسگر داخلی است که میزان کثیفی و چربی ظروف را اندازه گیری می کند تا متناسب با آن قادر به تعیین زمان شستشو، دما و میزان آب مورد نیاز باشد. در نتیجه شستشوی خودکار متناسب با میزان کثیفی و جنس ظروف، بهترین عملکرد تمیز کنندگی را تضمین می کند. ال جی با این فناوری هوشمند اطمینان حاصل می کند که در هر چرخه شستشو، ظرف های شما کاملا تمیز شوند.

نام یک شرکت فرانسوی تولید کننده لوازم آشپزخانه است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۹۵۶ شروع کرده است. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکننده های لوازم خانگی و آشپزخانه در دنیا است. نام تفال بر گرفته از واژه های Teflon و Aluminium می باشد. بیشتر محصولاتی که شرکت تفال می سازد در گروه نوشیدنی ها و غذا سازها می باشد. محصولات کمپانی تفال علاوه بر بازار ایران در بازار جهانی و اروپا نیز طرفداران بسیاری دارد به شکلی به طور تقریبی شما در هر مغازه ای بروید می توانید محصولات این کمپانی را مشاهده کنید. رنگ بندی : محصولات دارای تنوع رنگ بندی بوده و مناسب هر سلیقه است. راحتی کار: محصولات زیاد پیچیده نبوده و کار با آن راحت است. یکی از پر کاربردترین لوازم خانگی چای ساز برقی می باشد که باعث شده تهیه چای را برای ما آسان کند. خرید چای سازی که استاندارد های لازم را ندارد باعث میشود که طعم و عطر چایی از بین برود .

دستگاه قهوه ساز صنعتی دست دوم و آکبند و دستگاه اسپرسو ساز صنعتی دست دوم و آکبند و یا ماشین قهوه ساز صنعتی و ماشین سپرسو ساز صنعتی از ملزومات اصلی کافی شاپ محسوب میشود . زمانی که صحبت از تجهیزات کافی شاپ میشود اولین دستگاهی که در نگاه مشتری شکل میگیرد دستگاه قهوه ساز صنعتی میباشد. دستگاه اسپرسو ساز سالیان پیش در نمونهای بسیار ابتدایی تولید شد و بعد از گذشت مدت زمانی این ساختار تکامل پیدا کرد و نمونه های صنعتی قهوه ساز تولید شد. به طور کلی امروزه در بسیاری از رستوران ها و فست فودها و کافی شاپ ها از انواع ماشین های قهوه ساز صنعتی استفاده می کنند. دستگاه قهوه ساز صنعتی به دو ساختار کلی و عمومی تر تقسیم می شود. یک نمونه این دستگاه، دستگاه قهوه ساز خانگی است و نمونه دیگر دستگاه قهوه ساز صنعتی است. امروزه خب به صورت کاملاً طبیعی و جهت یافتهای مصرف قهوه در بین مردم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است .

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۱:۵۷ ] [ شیرگیر ]
بر روی درب یخچال طبقات متعددی تعبیه شده است که میتوان شیشههای مختلف، بطری و تخممرغها را در آن نگهداری کرد. کشوی زیرین یخچال هم فضای کافی برای نگهداری میوه و سبزیجات را در اختیارتان قرار میدهد. اگر به دنبال بهترین یخچال فریزر ایرانی با قیمت مناسب هستید، یخچال فریزر امرسان 14 فوت گزینه مناسبی است. این مدل از یخچال ایستکول (EastCool) یک محصول ساده، کممصرف، باکیفیت ساخت نسبتا بالا و البته قیمت مقرونبهصرفه بوده و برای خانواده یا افرادی که مصرف پایینی دارند، بسیار مناسب میباشد. گنجایش کلی این یخچال ۵ فوت (۹۷ لیتر) است و نمودار مصرف انرژی آن B میباشد. بدنه فلزی این یخچال دارای استحکام خوبی بوده و بدنه داخلی آن نیز از جنس ABS مقاوم ساخته شده است. شما میتوانید دمای درون یخچال را توسط ولوم کنترلی تعبیه شده درون محفظه تنظیم نمایید. همچنین، محفظه داخلی یخچال دارای 2 طبقه قابل جابجایی از جنس پلاستیک مقاوم است و قسمت زیرین آن نیز بهصورت جای میوه و سبزیجات کاربرد دارد.

خرید آنلاین قهوه جوش از فروشگاه اینترنتی بامیلو. مجموعه ای عظیم از قهوه جوش . بهترین قیمت ها از تحویل نقدی لذت ببرید - اکنون سفارش دهید. قهوه جوش سروش مدل Russian سایز 3. ٪۱۸ تخفیف. قهوه جوش سروش مدل Russian سایز … قهوه جوش و اسپرسو ساز دستی مدل 6 Cup. قهوه جوش و اسپرسو ساز دستی مدل 6 Cup. خرید اینترنتی قهوه جوش و اسپرسو ساز دستی مدل 6 Cup و قیمت انواع شیر جوش - قهوه جوش متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجیکالا. خرید با تخفیف ۴۰% تخفیف قهوه جوش اسپرسو Caffettiera Moka با بهترین قیمت ارسال به تهران و شهرستانها. خرید آنلاین قهوه جوش موکا یک نفره روگازی دارای بدنه بسیار مقاوم آلومینیومی برای استفاده بیشتر و برای مسافرت ها کوهنوردی و … می باشد. یکی از روشهای تهیهی اسپرسو به وسیلهی قهوه جوش رو گازی یا همان موکاپات میباشد. … همیشه سعی کنید پس از هر بار استفاده درون درب قهوه جوش و محفظهی نگهدارنده قهوه را ….. خرید آنلاین انواع قهوه جوش از بزگترین و تخصصی ترین فروشگاه قهوه در ایران,با بیشترین تنوع قهوه جوش و قهوه ساز و همچنین بهترین کیفیت و قیمت.

در این لباسشویی شما از برنامه شست و شوی سریع می توانید استفاده نمایید، و در کمترین زمان لباسهایتان را با بهترین کیفیت تحویل بگیرید. از این گذشته شما می تواند هر موقع که اراده کنید دستگاه را در انجام کار متوقف کنید لباسها را زیاد یا کم کنید. از اینها گذشته شما می توانید با ظرفیت بالای این دیگ پتوهایتان را در منزل نیز شست و شو کنید. ماشین لباسشویی 8 کیلو بکو مدل WMY81483 از تولیدات کمپانی بکو در کشور ترکیه است که از امکانات و قابلیت های بسیار فراوانی برخوردار است. از این رو که ترکیه از همسایگان نزدیک کشور ایران است این ماشین لباسشویی و محصولات بکو در کشور ما نیز مشتریان بسیاری پیدا کرده است. این ماشین لباسشویی ترکیه ای دارای دیگی با ظرفیت بسیار بالای 8 کیلو است که از خارهای بسیار زیادی جهت تمیزی و شست و شوی بهتر لباسها برخوردار است. این دیگ در این لباسشویی از استیل کاملا ضد زنگ است، و به هیچ عنوان در مرور زمان نیز نسبت به آب واکنش نشان نمی دهد. بکو در این ماشین لباسشویی از یک موتور بسیار قدرتمند استفاده کرده است.

ماشین های ظرفشویی ال جی در طی چند سال اخیر به خوبی توانسته اند جای خود را میان مردم پیدا کنند و در آشپزخانه ها جزو وسایل محبوب و ضروری به شمار می آیند. شستشوی دستی ظروف همیشه باعث تلف کردن وقت شما و البته ایجاد کمر درد می شود که با خرید یک ماشین ظرفشویی مدرن از برند ال جی از شر این ها راحت خواهید شد. این دستگاه برای مقاوم بودن در برابر رطوبت از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است. هر میز برای سرو غذا به ظروفی پاکیزه نیاز دارد که عاری هرگونه لکه، حتی لکه ی قطرات آب تمیز باشد و این کار با مدل های جدید بخارشور دار امکان پذیر شده است. اگر قصد خرید ظرفشویی ال جی از بانه را دارید با ما در ادامه مطلب همراه باشید. برای تقسیم نمودن ماشین های ظرفشویی LG می توان آن ها را از لحاظ طراحی، ظرفیت، و نوع قرار دادنشان در آشپزخانه طبقه بندی کرد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۰:۴۵ ] [ شیرگیر ]
هرچه این توان بیشتر باشد، کیفیت قهوه و کرمای ایجاد شده بر روی آن نیز بیشتر خواهد بود. فشار بخار نیز از این جهت اهمیت دارد که تولید یک قهوه اسپرسوی خوشطعم به بخار آب و آب جوش نیاز دارد. این فشار توسط پمپ تولید بخار اسپرسوساز تأمین میشود. توجه کنید که مقدار فشار لازم برای تهیه یک فنجان اسپرسو نباید کمتر از ۱۵ بار باشد؛ و قهوههای حاصلشده از دستگاههایی با فشار کمتر از ۱۵ بار را نمیتوان یک اسپرسو نامید. ازاینرو، بهترین اسپرسو ساز خانگی توانی بالاتر از ۱۵ بار فشار بخار دارد. به مجموعه امکانات دستگاه مانند داشتن نازل یا توانایی تهیه انواع نوشیدنیهای بر پایه اسپرسو «عملکرد» میگویند. قهوه اسپرسو بهصورت خالص و یا بهصورت ترکیبی مصرف میشود. اگر شما انواع ترکیبشده اسپرسو مثل قهوه موکا یا کاپوچینو را دوست دارید، بهتر است از انواع اسپرسو ساز خانگی اتوماتیک استفاده کنید. همچنین، میزان عملکرد دستگاه رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد و هرچه دستگاه کارایی و عملکرد بالاتری داشته باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا میکند.

انرژی زیادی در دستگاه استفاده می کند. برنامه شستشو متمرکز در ظرفشویی ال جی است. وقتی کثیفی یک ظرف زیاد است از این برنامه استفاده می شود. ظروفی مانند قابلمه و ماهی تابه را با این برنامه می شویند. در این بخش از راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی الجی در مورد قفل کودک توضیح می دهیم. برای اینکه از تغییر تنظیمات دستگاه خود بصورت دستی جلوگیری کنید، می توانید از دکمه هایی که برای قفل و یا باز کردن تعبیه شده است استفاده کنید. برای اجرای سیستم قفل کودک، زمانی که دستگاه در انجام فعالیت است دکمه ای را بر روی آن Child lock نوشته شده فشار دهید. با فشار دادن این دکمه همه ی کارایی سیستم متوقف می شود به جز دکمه های مربوط به Child lock وpower پایین. لازم به ذکر است اگر دستگاه خاموش شود این عملکرد متوقف نمی شود، قبل از اینکه دستگاه به کار بیفتد قفل کودک را غیر فعال کنید. ماشین ظرفشویی ال جی دارای یک دکمه با عنوان ریست روی خود است. با فشار دادن این دکمه می توانید دستگاه را ریست نمایید. در صورت عمل نکردن چند ثانیه آن را نگه دارید.

اگر تسمه بیش از اندازه سفت بسته شود، به موتور آسیب می رساند و احتمال شکستن فلکه بزرگ نیز وجود دارد. هنگام تعویض تسمه، مشخصات فنی آن مانند طول و پهنا باید مد نظر قرار گیرد. تسمه ها به صورت ذوزنقه ای و شیاردار وجود دارند. واحدهای اندازه گیری تسمه : برای اندازه گیری تسمه، از واحدهای میلیمتر یا اینچ استفاده می شود. در تسمه های میلیمتری، قطر خارجی و در تسمه های اینچی، قطر داخلی ملاک اندازه گیری است. نحوه تبدیل اندازه تسمه از میلی متری به اینچی : برای تبدیل اندازه تسمه از میلی متر به اینچ، باید عدد ? را از اندازه تسمه میلیمتری کم کنید و سپس عدد حاصل را بر ? وزنه های مختلفی که جهت تعادل لرزش های دیگ مخصوصاً در موقع حرکت موتور با دور زیاد جهت خشک کردن لباس به کار می روند. جنس وزنه ها می تواند بتن سنگین، چدن و یا وزنه هایی با روکش پلاستیکی باشد.

از آنجایی که محصولات متنوعی با مارکهای فوقالعاده در بازار وجود دارد گاهی انتخاب بهترین قهوه ساز (Coffeemaker) مشکل است. ابعاد دستگاه ممکن است اهمیت زیادی نداشته باشد اما اگر آشپزخانه کوچک و فضای کمی دارید این فاکتور مهم میشود. بهترین راه این است که ابتدا محیط خود را در نظر گرفته و سپس با توجه به آن بهترین قهوه ساز با ابعاد مناسب را خریداری کنید. با این وجود ما به شما خرید دستگاهی کوچک و جمع و جور را پیشنهاد میکنیم چرا که به راحتی میتوانید آن را در هر آشپزخانهای جای دهید. ظرفیت بهترین قهوه ساز کاملا به نیاز شما بستگی دارد. قبل از خرید از خود بپرسید که قهوه ساز را برای نیاز شخصی میخواهید و یا برای خانواده و محل کار؟ اگر تنها برای نیاز شخصی به قهوه ساز احتیاج دارید دستگاهی با حجم کم (1 یا و فنجان) خریداری کنید. در غیر این صورت به سراغ محصولاتی با ظرفیت بیشتر بروید. قوری یکی دیگر از فاکتورهایی است که برای خرید بهترین قهوه ساز باید به آن توجه کنید.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۳۹:۰۸ ] [ شیرگیر ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب